Întrebare fară răspuns

Ati participat la Orange Digital Community?

Orange Digital Community este o comunitate digitala, formata din aproximativ 400 de clienti unde sunt abordate diverse subiecte de interes pentru Orange. Membrii acestei comunitati transmit feedbackul lor, cu scopul de a imbunatati produsele si serviciile.
https://www.orange.ro/orange-pentru-tine/orange-digital-c...
A ajuns deja la a cincea editie. Ati participat la vreo editie? Considerati ca subiectele abordate au adus imbunatatiri retelei Orange?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Da, am fost membru ODC, și pot spune că am avut minim o propunere care a fost luată în considerare. Consider benefic acest program, iar aceasta comunitate (cea in care ne aflăm acum) este ca o încununare a rezultatelor obținute acolo. M-am bucurat că am putut sa ajut, așa cum mă bucur și aici când pot fi de ajutor.
M-am bucurat sa vad că propunerile noastră au fost ascultate, și în viitoarele campanii s-a ținut seama de ceea ce am propus noi, membrii. Este bine că marile companii pleacă urechea la utilizatorii finali, pentru că de aici trebuie să pornească schimbarea.

Si eu am fost membra ODC si mi-a placut mult acea experienta. Am simtit ca parerile si nemultumirile noastre au fost ascultate si ca impreuna cu noi au incercat sa gaseasca solutii pentru a ne oferi servicii mai performante.
Eu apreciez companiile si diversele firme de telecomunicatii, energie, gaze... care realizeaza sondaje pentru a-si imbunatati calitatea serviciilor. Imi dau de inteles ca-si apreciaza clientii, angajatii si ca incearca sa le ofere servicii din ce in ce mai bune.

Probabil faptul că am fost in ODC, și sunt acum in comunitate și experiențele trăite și povestite, au făcut și ca vreo câțiva prieteni de-ai mei să rămână în rețea... Pentru că ei nu credeau că există cineva care sa asculte nemulțumirile oamenilor simpli.

N-am fost membru ODC, dar părerile mereu mi-au fost ascultate prin Orange Helper. Aștept să fie implementat și ce se mai discută în cadrul comunitatății. Una dintre ele, ar fi îmbunătățirea serviciilor de date în roaming, Orange a rămas mult în urmă și cu cele mai mari tarife extra SEE.

Cu siguranta si aceasta Comunitate va aduce un plus Orange-ului. Suntem deja multi membri in Comunitate, ne exprimam opiniile pozitive si negative vis-a-vis de reteaua Orange, iar ei trebuie sa traga concluziile. Unde observa ca mai au de lucrat, e cazul sa insiste asupra problemei in cauza.

Si eu am participat la 2 editii, 2017 si 2018, nu stiu ce presupune asta, ca numar de ediții, probabil 2 si 3... si, vreau sa cred ca a contat si ce am avut eu de spus...
Consider că aceste inițiative, ODC si comunitatea Orange, sunt demersuri ce au ca scop identificarea problemelor si îmbunătățirea serviciilor..

Jay, eu am fost colega cu tine, dar tind sa cred ca in editiile 3 si 4. Cert e ca indiferent de editii, daca deja a ajuns la a 5 editie, e din cauza faptului ca isi doresc in continuare sa testeze lucruri, sa afle opiniile clientilor si sa vina cu imbunatatiri.

Si eu am participat la ODC 2018 si am avut impresia ca va recunosc pe cativa dupa scris , Comunitatea ca si ODC au ca scop imbunatatirea serviciilor si pastrarea ''suprematiei '' Orange

Și eu am bifat ODC și multe opinii și sugestii au fost implementate de către Orange pentru îmbunătățirea serviciilor și mă bucur că este o companie care ține cont de clienți.

Și eu am fost in ODC, inca din ediția de pionierat, care a durat un an, apoi un fel de ambasador în următoarele 4 ediții de cate 3 luni. M am bucurat că am putut ajuta și că am fost ascultați, că inițiative și idei de ale noastre au fost puse în practică, ceea ce a fost tot în avantajul nostru, al clienților Orange.

Și eu am fost membru ODC doua ediții la rand, cred ca 3 și 4. A fost plăcut și acolo!

Laura.cio
Laura.cio

Laura.cio

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Laura.cio

Si eu am facut parte din trei editii ODC. Mi-a placut experienta, s-au legat si prietenii, ma bucur ca am putut ajuta si ca ideile, sfaturile din comunitate au fost luate in consierare.

Da, am mai participat la Orange Community si mi-a facut placere, de fiecare data . Am vazut imbuntatiri imediat mai ales pe partea de bonusuri si concursuri .

Am fost și eu in ODC, cred ca 3 sezoane. A fost foarte fain, îmi place sa cred ca am schimbat multe și cea mai mare realizare o consider tot ce insemana Orange Money.

Permiteti sa raportez : si eu am fost candva membru ODC...ce vremuri dom’le!imi aduc perfect aminte ca nu mai retin din ce ODC am facut parte dar era atata lume care se contrazicea frumos acolo ca parca as mai vrea sa fiu...pacat ca nu ma pot intoarce in timp...da’ stai putin nenicule ca si aici e fain si se aseamana cu ODC chiar daca ii zice Comunitate...si chiar se tine cont de ceea ce zice tot omu’ fie bune sau mai putin bune...las ca-i bun asa...Va multumesc ca mi-ati dat cuvantul...dau legatura la urmatorul membru care va urma...

Romeo
Romeo

Romeo

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Romeo

Eu am fost membra ODC editia 1 și 2, chiar îmi aduc aminte cum se contura platforma și abia se alegea numele. Pot sa spun ca prin intermediul ODC am putut sa vad totul mai de aproape și ca da, părerile chiar ne sunt ascultate, am văzut eforturi din partea Orange pentru binele consumatorului și ma bucur tare mult ca au făcut o astfel de comunitate.

Firefly
Firefly

Firefly

User level
Nivel
2
1043 / 2000
puncte
Custom field 2
Firefly

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!