Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Ce tarife sunt pentru accesarea serviciului suport clienti, atat pe abonament cat si pentru prepay? Stiam ca pentru prepay, primele 3 apeluri lunare sunt gratuite, apoi se taxeaza. Ce informatii aveti in legatura cu acest subiect?
Pentru abonament intre orele 08:00 – 21:00 apelul la numarul 300 este gratuit, in afara acestor ore apelul este redirectionat catre numarul 401 unde tariful este de 0.14 €/minut TVA inclus.
Pentru clienții Yoxo apelul se taxează cu 0.55 euro/apel, TVA inclus.
Pentru prepay exista limita. Incepand cu al 3-lea apel la numarl 300 esti taxat cu 0.55€/apel, la fel si transferul catre un consultant in afara orelor de program. De fapt, transferul catre un consultant costa, nu apelul in sine.
Apelul la 401 se poate face non-stop, dar contra cost, 0.14 €/minut cu TVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite.
https://www.media-max.ro/sesizari-contact-deranjamente-serviciul-de-relatii-cu-clientii-orange/
Alte răspunsuri
Pentru abonament intre orele 08:00 – 21:00 apelul la numarul 300 este gratuit, in afara acestor ore apelul este redirectionat catre numarul 401 unde tariful este de 0.14 €/minut TVA inclus.
Pentru clienții Yoxo apelul se taxează cu 0.55 euro/apel, TVA inclus.
Pentru prepay exista limita. Incepand cu al 3-lea apel la numarl 300 esti taxat cu 0.55€/apel, la fel si transferul catre un consultant in afara orelor de program. De fapt, transferul catre un consultant costa, nu apelul in sine.
Apelul la 401 se poate face non-stop, dar contra cost, 0.14 €/minut cu TVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite.
https://www.media-max.ro/sesizari-contact-deranjamente-serviciul-de-relatii-cu-clientii-orange/
De regulă e gratuit, dar în anumite condiții, nu. Adică noaptea și pentru prepay, după mai multe apelări. Dar ai mai multe metode a contacta serviciul clienți, nu neapărat doar telefonic.
De obicei intru in contact cu operatorii orange in programul lor de lucru. Daca aveam o neclaritatea reveneam cu apelul a doua zi. N-am stiu ca in afara programului, apelul este redirectionat catre 401 si va fi taxat. E bine de stiut. Oricum daca este ceva urgent chiar nu va conta cativa centi dati pentru solutionarea problemei.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.