Întrebare cu răspuns(uri)

Care sunt situatiile in care Orange poate refuza returul produselor?

Vi s-a intamplat sa vi se refuze schimbul sau returul unui produs achizitionat din Orange Shop sau magazin online? Daca da, care au fost argumentele lor si pentru ce produse?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

In cazul in care produsul ajunge defect sau deteriorat sau nu are calitatea/ performantele asteptate, returnarea lui se poate face in termen de maxim 30 de zile.
Returul poate fi refuzat daca este depasit acest termen de 30 de zile sau daca produsul a fost folosit/ uzat.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (3)

100%

3 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Sincer, mie nu mi s-a întâmplat să mi se refuze returul, dar nici nu am apelat decât o singură dată la această metodă.
Probabil în cazul în care acestea au fost deteriorate sau prezintă urme de uzură sau le-a trecut termenul legal de returnare.
Altfel chiar nu văd un motiv serios de a refuza. Conform normativelor în vigoare, ai drept de retur.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!