Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Vi s-a intamplat sa vi se refuze schimbul sau returul unui produs achizitionat din Orange Shop sau magazin online? Daca da, care au fost argumentele lor si pentru ce produse?
In cazul in care produsul ajunge defect sau deteriorat sau nu are calitatea/ performantele asteptate, returnarea lui se poate face in termen de maxim 30 de zile.
Returul poate fi refuzat daca este depasit acest termen de 30 de zile sau daca produsul a fost folosit/ uzat.
Alte răspunsuri
Sincer, mie nu mi s-a întâmplat să mi se refuze returul, dar nici nu am apelat decât o singură dată la această metodă.
Probabil în cazul în care acestea au fost deteriorate sau prezintă urme de uzură sau le-a trecut termenul legal de returnare.
Altfel chiar nu văd un motiv serios de a refuza. Conform normativelor în vigoare, ai drept de retur.
In cazul in care produsul ajunge defect sau deteriorat sau nu are calitatea/ performantele asteptate, returnarea lui se poate face in termen de maxim 30 de zile.
Returul poate fi refuzat daca este depasit acest termen de 30 de zile sau daca produsul a fost folosit/ uzat.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.