Întrebare cu răspuns(uri)

Care sunt situatiile in care Orange poate refuza returul produselor?

Vi s-a intamplat sa vi se refuze schimbul sau returul unui produs achizitionat din Orange Shop sau magazin online? Daca da, care au fost argumentele lor si pentru ce produse?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Dacă produsul ajunge defect sau deteriorat, este firesc sa îl returnezi imediat și nu cred ca Orange refuza sa il înlocuiască sau sa returneze banii. La fel și daca ești nemulțumita de calitatea/performanțele produsului. In rest, se aplica regulile valabile in toate magazinele on-line. Termenul este de 30 de zile, cred. Cu siguranța, nu se ca putea restitui un produs uzat prin folosire. Nimeni nu ar accepta așa ceva.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Sincer, mie nu mi s-a întâmplat să mi se refuze returul, dar nici nu am apelat decât o singură dată la această metodă.
Probabil în cazul în care acestea au fost deteriorate sau prezintă urme de uzură sau le-a trecut termenul legal de returnare.
Altfel chiar nu văd un motiv serios de a refuza. Conform normativelor în vigoare, ai drept de retur.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!