Întrebare cu răspuns(uri)

Cum aflu codul PUK simplu și rapid?

Aceasta este una dintre cele mai întâlnite întrebări. Atât pentru abonament cât și pentru cartela PrePay ai mai multe variante pentru a afla codul PUK. Una dintre ele este cu ajutorul ChatBot-ului Djingo:

  • Accesezi ChatBot Djingo din orange.ro (în partea dreaptă jos)
  • Te autentifici și începi discuția cu Djingo
  • Îi scrii că vrei să afli codul PUK (de exemplu: cod PUK)
  • Adaugi numărul de telefon pentru care vrei sa afli codul PUK și aștepți câteva secunde.
  • Gata! :)

 

Tu ce alte modalități cunoști pentru a afla codul PUK?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Se mai poate afla codul PUK din contul My Orange și prin aplicația My Orange,prin apel gratuit la *100# SelfCare sau prin serviciul Relații cu clienții.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (3)

100%

3 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Poti intra in contul My orange, introduci numele de utilizator sau adresa de email si parola. Apoi accesezi sectiunea de Urgente-Servicii/ Servicii Generale/ Deblocare cartela Sim.

Sau poti suna gratuit la *100# , optiunea 3 Abonamentul meu, optiuni si deblocare numar. Apoi optiunea 5 -Afla codul PUK, introduci numarul de telefon si parola Orange. Si codul PUK va aparea pe ecran sau va fi trimis prin sms.

Accesând meniul selfcare *100#, urmând ramura 3 și apoi accesând ramura 5, introduci numărul de telefon prepay/abonament, pentru abonament este necesar sa introduci și parola thank you.

Accesezi *100#, cauți in meniul principal “cod PUK”, mergi mai departe, introduci numărul de telefon, verifici dacă l-ai tastat corect, continui operațiunea și il primesti imediat.

Din câte știu dacă suni la Relații cu clienții, la 411, poți să afli codul PUK. Trebuie să aștepți îndrumările și să urmezi pașii. Nu am avut nevoie, până acum, dar știu am auzit atunci când încercam să rezolv alte probleme.

În afară de contul My Orange, *100#, apelatul la 300, se mai poate conversa cu cei de la Serviciul Clienți și prin intermediul chat-ului. Mi se pare o metodă destul de rapidă și eficientă în ultima vreme.

MihaelaC, am încercat metoda ta și a funcționat. Nu că aș fi avut nevoie de codul PUK, dar, așa, de test. :)
N-am avut nevoie niciodată de acest cod și sper nici să nu am.
Altfel, ca să răspund la întrebarea ta, singura variantă cunoscută de mine era cea ”clasică”: de pe suportul sim-ului. Îmi pare că acolo îl găsesc. Sunt prea puțin pasionat de probleme de acest gen. Oricum, mulțumesc pentru noutate!

Stefanidis
Stefanidis

Stefanidis

User level
Nivel
1
174 / 750
puncte
Custom field 2
Stefanidis

Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri. În total avem 5 modalități de a afla codul PUK și cred că cel mai simplu și rapid este cu ajutorul Chatbot-ului Djingo.
Stefanidis mă bucur că ai aflat ceva nou cu această ocazie.

Informațiile generale despre cartela se afla foarte ușor de la serviciul de relații cu clienții, apelând foarte ușor *100#

Din punctul meu de vedere cel mai la indemana este din contul meu.. Eu, folosind 2 telefoane si pe fiecare avand instalata aplicatia My Orange, cred ca ar fi cam greu sa le blochez pe amandoua, asa ca intru in My Orange si apas pe cele 3 puncte din dreapta jos ... "mai multe" apoi pe "servicii" si pe "debolcare cartela sim-codul puk".. daca n-as putea accesa telefonul si, n-as avea alt tel la indemana, as intra in My Orange pe desktop si as merge pe "servicii - servicii generale" si "deblocare sim" la versiunea veche sau, probabil pe "urgente" la versiunea noua, dar aceasta este inca in constructie, cel putin mie asa imi apare si ma directioneaza catre servicii versiunea veche..

Mie mi s-a întâmplat sa introduc codul pin gresit de mai multe ori și mi s-a blocat sim-ul. Nu mai aveam cartela primită unde este scris codul puk și am sunat de pe un alt telefon care avea cartela de la Orange, la 300 și am aflat foarte repede și simplu codul puk. A trebuit sa apăs tasta 3, apoi 4, apoi numărul de telefon și tasta #.
După ce introduci aceste date, vei primi pe telefon prin sms de la Servicii Clienti codul Puk. Astfel este foarte ușor de vizualizat.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!