TV
Află tot ce ai nevoie să știi despre televiziunea prin cablu, TV prin satelit și Orange TV Go
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum pot folosi Orange TV Go pe toate dispozitivele?

  Salut tututor! Am mai discutat aici despre Orange TV Go, dar vrem să venim cu câteva mențiuni despre folosirea acestui serviciu și asocierea lui în contul My Orange. Serviciul poate fi folosit pe maximum 3 dispozitive (smartphone, tabletă sau lapto...

MihaelaC de către Community Manager
  • 10992 Vizualizări
  • 16 răspunsuri
  • 7 aprecieri

Soluționat! Orange TV GO - indisponibil in Google play pentru TV Sony

In Google play (TV Sony), gasesc Orange TV Go, dar nu pot sa l incarc - mesaj 'This item is not available in your country'. Am Orange Fiber 1000 (si nu am VPN). Vreo solutie ? Merci !

GreyRocky de către Junior
  • 1418 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Modificări de luat în seamă în căutarea posturilor TV digitale

Deși fără legătură (în cazul meu) cu Orange, vă prezint următorul scenariu: aceiași sursă de semnal TV (abonament cablu), pentru 2 TV-uri SMART. Scanarea pe unul dintre ele (un TV model mai vechi, care nu are România în setările de țară și doar echip...

FLo1 de către #StarMember
  • 4403 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Soluționat! Canale lipsa la abonament Global Easy

Bună seara. Am un abonament global din care lipsesc canale. Acum se numește global easy. Am sunat la 300 unde ne-a spus reprezentatul Orange din magazin sa sunam și au zis ca ei nu pot adaugă canale ca nu exista la ei în grila . Cei din magazin mi-au...

Roxy1985 de către Începător
  • 1448 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Eroare C904 Orange TV Go pe Chromecast?

Folosesc Orange TV Go pe un dispozitiv Google Chromecast cu Google TV. La canalele HBO imi apare eroarea C904 -momentan nu se poate porni canalul.A mai intampinat cineva aceasta problema?Cum se poate remedia?

Sorinel78 de către Junior
  • 1610 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Soluționat! As dori un al doilea decodor

As dori încă un decodor se poate? Am un an de abonament și as dori al doilea decodor

Tina_4 de către Începător
  • 2175 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Are cineva televizor Hisense?

Sunt curios dacă are cineva dintre voi televizor Hisense Smart TV.Cum se comportă? Sunteți mulțumiți?

Anonim de către Neaplicabil
  • 28369 Vizualizări
  • 29 răspunsuri
  • 26 aprecieri

Eroare TV CI+3

Bună ziua! De câteva zile îmi apare pe TV o eroare. Eroare de protocol CI+3. Îmi puteți spune vă rog ce înseamnă?

Canal criptat!

Periodic (la 2 zile) TV-ul este nefunctional si primesc mesajul ''Canal criptat'' Am renuntat la Box-ul de la Orange asa ca am optat pentru CI-ul lor! Dar am numai probleme cu el! Stie cineva cum sa scap de aceasta problema, ca cei de la Orange sunt ...

ionel_cristea de către Junior
  • 2591 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 4 aprecieri