In momentul de fata Orange Money are sub 500.000 de conturi active, si asta ca sa fim extrem de indulgenti. Aceste informatii se pot obtine fie de la ROMCARD, fie de la VISA deorece sunt informatii statistice si nu implica GDPR-ul.
Daca in ultimii 20 de ani nu ai locuit intr-o pesterea, sub o piatra, o sa poti pocesa ideea ca acest Orange Money este un serviciu care a necesitat investitii substantiale la care se adauga garantiile reale depuse in seifurile BNR. Tot ceea ce insemna institutie financiara din Romania care este autorizata de BNR, trebuie sa depuna in seifurile BNR o garantie materiala, pentru situtiile in care se intampla nasoale.
Aceste investitii nu se pot amortiza peste noapte, la o baza de clienti atat de mica si doar din acel comision de conversie valutara in valoare de 1%. Procentul clientilor Orange Money care efectueaza tranzactii valutare este nesemnificativ.
Orange Money nu este Revolut si nici nu poate emite pretentii la a pune presiune pe Revolut sau pe un serviciu bancar cu traditie, din simplu fapt ca portofoliul se servicii di baza de clienti Orange Money sunt extrem de limitate.
Daca, in ultimii 2 ani cam toate aceste servicii din zona de fintech au evoluat oferind pachete de produse servicii diversificate, dublate de un program de loialitate sustinut de diversi parteneri, in cazul Orange Money lucrurile au stat fix invers. S-a renuntat la majoritatea bonificatiilor pentru ca acum sa aplice unele taxe si comisioane.
De unde credeti voi ca se va recupera si prin ce modalitate investitia in Orange Money? Evident ca din taxe, dobanzi, comisioane aplicate clientului.
Tot ce pot spune ar fi: Condoleante celor care inca mai cred in Mos Craciun si au muscat momeala cu zero comision pe toata durata contractului si membru fondator.
@observator Ai fost al 2-lea care a raspuns dupa mesajul meu initial. Like-urile mele sunt limitate!