anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reziliere OROC cu predare decoder

NG
Începător

Salutare,  am facut cerere online pentru reziliere OROC,  am fost contactat telefonic, am confirmat cererea de reziliere, din pacate,se poate face doar daca depun decoderul si cartela la orice agentie Orange. Contractul a fost facut 15 ani in urma, decoderul l-am platit personal, sincer intre timp a fost schimbat cu unul mai performant (HD). Repet, mi s-a spus ca vor continua sa factureze.  Este normal? 

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember

Salutare!

Mai trec aproximativ 30 de zile de la depunerea cererii de reziliere si receptorul.va trebui să-l predai , așa cum ți s-a spus deja, dar după închiderea serviciului respectiv.

Îți va veni probabil ultima factură, câte este posibil să fie și pe minus.

Sigur, eu spun din ceea ce am văzut și auzit la alte persoane.

Succes!

Vizualizare soluţie în postul original

14 Răspunsuri 14

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Care a fost contextul în care ți s-a spus ca vei fi facturat în continuare? Între data rezilierii și închiderea efectivă este o perioada de o lună și perioadă respectivă trebuie plătită. 

Legat de decodor: platit=cumpărat? Adică ai factura de achiziție, nu e în custodie? Dacă a fost schimbat poate s-a oferit gratuit pentru vizionare cu condiția returnării echipamentului la încetarea contractului. 

Multumesc pentru interes, mi s-a comunicat telefonic,daca nu retunez decoderul se vor factura alte 6 luni dupa care ma  vor penaliza cu lipsa decoderului. Decoderul a fost cumparat personal, acum 15 ani cu Dolce (care era initial) facturile din pacate nu mai sunt.

20240703_200931.jpg

Vio73
#StarMember

Salutare!

Mai trec aproximativ 30 de zile de la depunerea cererii de reziliere si receptorul.va trebui să-l predai , așa cum ți s-a spus deja, dar după închiderea serviciului respectiv.

Îți va veni probabil ultima factură, câte este posibil să fie și pe minus.

Sigur, eu spun din ceea ce am văzut și auzit la alte persoane.

Succes!

NG
Începător

Din pacate receptorul nu-l mai am, pot returna cartela,  oare un siplu operator magazin Orange i-si asuma raspunderea?

MCostel
Cunoscător

Salut,

Daca ai plătit decodorul vechi acesta îți aparține.

Decodorul nou daca este in custodie va trebui să-l returnezi daca nu vei plăti contravaloarea acestuia.

O dată confirmata rezilierea trebuia stabilită o data de predare a echipamentelor.

Multumesc pentru interes, decoderul a fost cumparat, dar nu mai am factura, 

Nu ai întrebat telefonic ce echipamente ai de predat?

Când semnezi un contract ți se dă și o anexă cu echipamentele pe care le primești in custodie.

Nu am itrebat, dar Flo1 a avut amabilitatea sa clarifice in sensul ca au si ei o copie dupa un contract facut  cu Dolce acum 15 ani 😪

Tocmai că ei au in baza de date echipamentele aflate in custodie îți pot spune exact ce trebuie sa predai iar daca nu mai ai decodorul achiți contravaloarea lui. Știi exact ce ai de platit

In lipsa unei facturi cu care sa demonstrezi va trebui să plătești echipamentele pe care le ai trecute in custodie (in contract).

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@NG : Decodorul care trebuie predat apare în evidențele lor cu serie și număr, și ar trebui să îl ai prevăzut și în contul tău MyOrange sau eventuale documente / acte adiționale încheiate ulterior. Nu știu dacă este primul sau HD-ul instalat ulterior, însă pe acela îl văd/au în evidențe ca aparat care trebuie predat, fiind considerat ca oferit ”în custodie”.

NG
Începător

Va multumesc tuturor pentru raspunsuri si interes, voi astepta aceasta perioada (30 zile) promit ca ma voi intoarce cu noutati 😁

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

Te așteptăm cu interes. Până atunci să cauți totuși seria acelui decodor și să clarifici la care anume se face referire, pentru că e posibil să facă asocierea acestora la predare.

Sa sperăm că vor fi vesti bune.🙂