anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

NU RECOMAND momentan sa achizitionati abonamentul de internet Fibra2300

Luci_TLM
Cunoscător

Motivul? CITITI ARTICOLUL!

 

Instalarea serviciului s-a efectuat in luna februarie 2024 cu router ZTE F6605R si satelit Mesh ZTE H3601P.
Timp de o luna si jumatate in teste si functionare zilnica, am fost nu multumit, FOARTE MULTUMIT. (a se vedea atasamentele). Apoi a urmat timp de 2 saptamani un deranjament - viteza scazuta, instabila, variabila la internet fix. Tot ce voi arata ca s-a testat, s-a testat pe cablu LAN PORTUL 1 - 2.5 Gbps evident fara niciun echipament wireless conectat.

Doua saptamani le-au luat baietilor de la IT de la Orange sa rezolve deranjamentul. Rezolutia lor: v-am efectuat update de firmware la router si a doua zi am fost sunat de o doamna sa-mi comunice ca Orange imi ofera pentru perioada de 15 zile de deranjament, discount la abonamentul de internet.

Din nou timp de 14-15 zile mi-a functionat linia la internet fix, IMPECABIL! De ieri (11.04.2024), viteza e scazuta, variabila iar situatia e deja PENIBILA pentru un nou deranjament.

Cand a sosit la locatia mea, echipa tehnica avea in dotare laptop depasit tehnic de ani de zile, care nu avea in configuratie placa de retea capabila 2.5 Gbps si nici macar un adaptor USB ethernet compatibil 2.5 Gbps!

Draga Orange! Oferiti noile abonamente cica de ,,super viteza" dar nu dotati tehnicienii macar cu niste adaptoare USB ethernet 2.5 Gbps cu care se pot face teste in locatia clientului! RUSINOS si PENIBIL!

Ati venit repede cu abonamentul sa acaparati clientii dar suportul tehnic ca deobicei il lasati pe ultimul loc!

Oamenii cu capul pe umeri nu vor ramane de clienti. Veti avea noroc cu cei care merg ca dvs pe ideea ,,lasa ca merge si asa"!

CA SA STITI: soft-ul din routerele ZTE F6605R e custom pentru Orange Romania si Orange Romania Comunications din motivele lor tehnice probabil si periodic se pare ca fac actualizari pe firmware - DE AICI problemele cel mai probabil. La instalare, dupa ce a conectat routerul tehnicianul, in procesul de activare in sistem, pe linie, la restart, routerul s-a blocat - brick, iar tehnicianul a trebuit sa coboare sa aduca din masina de serviciu, alt router care a functionat. Ghinion sau nu? Eu zic ca e vorba de custom firmware-ul modificat de provider de aici si experientele clientilor neplacute.

Deci ORANGE, ce sa intelegem despre ZTE-urile alese? Made in China dar totusi!

Alo Orange?!? E BATAIE DE JOC la adresa clientilor!

Daca ati achizitionat aparate noi - ma refer la aceste echipamente ZTE - satelit Mesh si router - ar fi trebuit
sa le testati inainte sa le oferiti la abonamentul Fibra2300 astfel incat sa nu iritati si sa nemultumiti clientii cu
perioade in care serviciul se gatuie ca latime de banda apoi DIN NOU SERVICIUL FUNCTIONEAZA IN PARAMETRII, apoi iar deranjament! CE-I ASTA????

ATENTIE la un alt inconvenient: Echipa tehnica daca iti vine in locatie pentru deranjament, nu ofera niciun document scris ca proces verbal la ceea ce a constatat pe linie si echipamente! NU MI SE PARE FIRESC! NU E CORECT!

M-au pus sa cer eu la comercial documentatia si nici in ziua de azi nu am primit-o. Se pare ca in curand se vor implini de la cererea mea, 30 de zile. Daca nu mi-o ofera, voi recurge la autoritati! Oricum am vrut sa-i reclam la ANPC. Cand s-o fac, hopa au rezolvat problema. De data asta nu stiu daca vor mai scapa!

CINE DORESTE si nu a citit intreaga istorie sa zic cu LAUDE si DEZAMAGIRI pentru acest Fibra2300, cautati
aceste postari ale mele:

,,Teste viteza banda internet cu abonament ,,Fibra 2300" - Orange Romania Comunications" - acesta fiind scris
in perioada WOW de LAUDA si SUPER MULTUMIRE.

,,Abonament Fibra 2300-un vis frumos implinit timp de o luna doar sau o dezamagire pentru 23 de luni?" - acesta
scris in perioada deranjamentului ,,celebru" care a durat aproape 2 saptamani.

Poate unii dintre voi veti spune ironic - iar asta cu Fibra2300? DA, IAR si DIN NOU!

POSTEZ din nou pe acest subiect cu ,,Fibra2300" deoarece aici e locul unde toti trebuie sa aflam si bune si rele
despre abonamentele si serviciile noastre ORO si OROC.

Odata cu fuziunea companiilor, sper sa se linisteasca lucrurile pentru ca deja multi avem probleme si batai de cap cu serviciile!

 

32 Răspunsuri 32

Dada, domnul Vio! ,,viata bate filmul" e drept dar se pare ca eu cu deranjamentele lor am inceput sa ,,vizionez" filmul ,,The Grudge  - Blestemul - Orange edition"! 😅

Daca nu reusesc baietii ,,destepti" sa rezolve problema, ii chem la sapa in gradina iar banii pe abonamente, inapoi la public! 😅

Stiti cum e! In gradina e semnal mai bun! Intr-o luna si ceva, incepe sapa la porumb! 🤣😅

Nu mai fac glume ca poate se supara baietii si imi muta internetul pe 2G definitiv! Imi vor oferi o linie de Romtelecom pe cupru pe-un par de fasole! 😅 

Va salut si pe dvs. si pe toti ceilalti,

Am citit si ultima postare unde scrisesem si eu situatia, ce sa mai, fara cuvinte...

Aseara am facut un server de test printr-o aplicatie dedicata cu ip si port si am testat viteza intre sistemul de calcul si router, viteza de DL atinge lejer 2.5 Gbps, asadar, eu nu vad sa fie problema locala pe echipament sau pe dispozitivele utilizatorilor (eu sunt cel mai "norocos", am problema in 3 locatii diferite pe acelasi serviciu).

Astazi vine "echipa", sper ca prevederea mea ca vin degeaba sa nu se adevereasca.

Clientul e bun sa plateasca, ce ii oferim, mai vedem.

Dar, cele scrise mai sus, nu merg chiar la toti, nu pica toti in plasa.

Sa vedem in continuare ce va fi.

Oricum, apreciez ca se discuta si se schimba pareri bune!

BlackWolf
Senior certificat

Salutare Luci!

Este foarte nasol ca problema asta a revenit, din pacate...

Nici nu stiu daca problemele astea vor fi rezolvate prea curand si serviciul sa functioneze foarte bine, dar speram ca se vor rezolva totusi cat mai repede, mai ales ca se face si unificarea...

ElfStone
Junior entuziast

Salut,

Am trecut si eu la Orange si am acelasi abonament ca si tine, de 2.300.
In primele doua zile, am avut cablul direct in PC din echipamentul Orange si aveam rezultate constante de peste 2.000Mbps (cam 2.100).
Dupa vreo doua zile am cerut trecerea in modul bridge si nu mai prind viteze de peste 1gbit decat pe wireless, deoarece nu am decat un singur port de 2.5gb pe router, port ocupat cu cablul "WAN".
Pe Wifi, dupa anumite schimbari la setarile routerului meu, am constant viteze de peste 1.400Mbps si sunt multumit. O sa fac upgrade la un router care are mai multe porturi de 2.5gb sau chiar 10gb ca sa ma pot bucura si pe cablu LAN de viteze de peste 1Gb.

Ca si concluzie, eu unul sunt multumit de Orange si de acest abonament. Sper sa ramana stabil si sa nu apara probleme prea curand! 🙂

Salut. Lasa ca a functionat si la mine brici o luna si jumatate apoi pe download daca urca pe cablu pana in 560 Mbps era ,,ok". Le-au luat 15 zile sa rezolve deranjamentul ca apoi sa functioneze din nou ok 2 saptamani si din 11 aprilie din nou deranjament. Acum au dat SMS sa-mi spuna ca e un deranjament extins. Vom vedea.

ElfStone
Junior entuziast

Eu păstrez și fibra de la Digi pentru încă un an... Just in case. Lucrez de acasă și nu am chef de surprize... Pana își pune la punct infrastructura Orange.

Abia au tras fibra în zona la mine și ma aștept la anumite probleme în următoarea perioada (sau poate nu... Vedem).

Sper sa ți se rezolve repede problema! Sunt sigur ca o sa ne ții la curent.

Luci_TLM
Cunoscător

VESTE BUNA! Dupa insistente si reclamatii pana la managerul de retele, al doilea deranjament pentru internetul fix cu abonamentul ,,Fibra2300" mi l-am rezolvat!. Inca nu mi s-a spus care a fost problema tehnica desi am cerut ferm acest lucru. Data trecuta au spus ca au facut update de firmware la routerul 2.5 Gbps ZTE. Oricum le-au luat iar 10 zile sa resusciteze linia mea pe download care nu depasea 650 Mbps 😅. La primul deranjament le-au luat 15 zile pana la remediere. Am convenit cu operatoarea call-center sa nu inchidem tichetul sa vedem daca totul va fi in parametrii si in urmatoarele zile.  Daca aflu detaliile despre problema tehnica, va comunic. Presimt ca o perioada va fi ok (de ordinul o saptamana-doua) apoi din nou vor fi probleme sau POATE NU. Vedem!

Va salut,

Ma bucur ca ati reusit sa rezolvati si sa ramana asa permanent, la cote maxime serviciul!

La mine, in 6 zile, se implineste o luna de cand ma chinui sa rezolv insa fara succes.

Cum ati reusit sa ajungeti la managerul de retele? Ca si eu ma tin de ei dar degeaba.

Toate cele bune!

Cum am reusit sa ajung la unii din manageriat? Cu ceva noroc zic eu deoarece am ajuns la o doamna Simona in call center care chiar avea experienta de ceva ani, seriozitate si si-a facut timp sa explic totul plus am fost super direct, la subiect, tehnic cu mult tupeu in sens pozitiv - convingator, remindere vis-a-vis de deranjamente sustinute cu numere de inregistrare, date si argumente concrete. Vorbele fara sustinere scrisa si probe, providerul le cam pune la spate, in special in call center unde 80% habar n-au cum sa relationeze cu clientul, ce sa mai zic de masuri tehnice pentru solutionare. Am pastrat SMS-urile lor, capturi de ecran si le-am retezat orice incercare gen ,,sa facem un test, gen ce memorie RAM are sistemul, gen - sunteti langa router?" - I-am bagat in ,pita" direct. Cu numele si prenumele celor care au sosit in locatie am dat curs unor manevre in special cea cu ,,Orange trimite tehnicieni in locatia clientului sa testeze linii de 2.5 Gbps cu laptop-uri depasite tehnic cu placi Gigabit si fara adaptoare macar unul pe USB capabile 2.5 Gbps. Oricum pentru moment e in parametrii serviciul. PACAT pentru faptul ca exista tot mai PUTINI PROFESIONISTI care ii scot din cacao pe cei angajati la numar doar, incapabili si tinuti sub aripa fara sens! Deci ,,andreivna", sincer depinde cum te impui si depinde de cine dai atat la tehnic cat si la comercial. Ca idee: cand ti se deschide un deranjament, iti e alocat un numar in data respectiva. Cu acel numar trebuie sa urmaresti statusul deranjamentului si sa strangi cat mai multe probe. In caz contrar, n-o sa fie usor.

Mă bucur că ai reușit și sper să nu mai fie probleme niciodată!

Buna seara domnul Viorel. Chiar imi era dor sa ,,vorbim". Sperati sa nu mai am probleme niciodata cu aparatura!?!  Aparatele tot aparate raman, domnul Viorel. Noi sa fim sanatosi. Asta e tot ce conteaza. Apoi vedem si de aparate. Le mai legam cu sarma, le resuscitam noi cumva. Ii mai rugam pe baietii destepti de la Orange sa le butoneze la nevoie.

Routerul meu ZTE are butonul de power on-off rosu. Hai sa-l numim BUTONUL DE PANICA! 😆

Va doresc o seara pe placul dvs domnul Viorel! Ma bucur pentru faptul ca mi-ai scris!

Doamne ajută! Mulțumesc!