anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

NU RECOMAND momentan sa achizitionati abonamentul de internet Fibra2300

Luci_TLM
Cunoscător

Motivul? CITITI ARTICOLUL!

 

Instalarea serviciului s-a efectuat in luna februarie 2024 cu router ZTE F6605R si satelit Mesh ZTE H3601P.
Timp de o luna si jumatate in teste si functionare zilnica, am fost nu multumit, FOARTE MULTUMIT. (a se vedea atasamentele). Apoi a urmat timp de 2 saptamani un deranjament - viteza scazuta, instabila, variabila la internet fix. Tot ce voi arata ca s-a testat, s-a testat pe cablu LAN PORTUL 1 - 2.5 Gbps evident fara niciun echipament wireless conectat.

Doua saptamani le-au luat baietilor de la IT de la Orange sa rezolve deranjamentul. Rezolutia lor: v-am efectuat update de firmware la router si a doua zi am fost sunat de o doamna sa-mi comunice ca Orange imi ofera pentru perioada de 15 zile de deranjament, discount la abonamentul de internet.

Din nou timp de 14-15 zile mi-a functionat linia la internet fix, IMPECABIL! De ieri (11.04.2024), viteza e scazuta, variabila iar situatia e deja PENIBILA pentru un nou deranjament.

Cand a sosit la locatia mea, echipa tehnica avea in dotare laptop depasit tehnic de ani de zile, care nu avea in configuratie placa de retea capabila 2.5 Gbps si nici macar un adaptor USB ethernet compatibil 2.5 Gbps!

Draga Orange! Oferiti noile abonamente cica de ,,super viteza" dar nu dotati tehnicienii macar cu niste adaptoare USB ethernet 2.5 Gbps cu care se pot face teste in locatia clientului! RUSINOS si PENIBIL!

Ati venit repede cu abonamentul sa acaparati clientii dar suportul tehnic ca deobicei il lasati pe ultimul loc!

Oamenii cu capul pe umeri nu vor ramane de clienti. Veti avea noroc cu cei care merg ca dvs pe ideea ,,lasa ca merge si asa"!

CA SA STITI: soft-ul din routerele ZTE F6605R e custom pentru Orange Romania si Orange Romania Comunications din motivele lor tehnice probabil si periodic se pare ca fac actualizari pe firmware - DE AICI problemele cel mai probabil. La instalare, dupa ce a conectat routerul tehnicianul, in procesul de activare in sistem, pe linie, la restart, routerul s-a blocat - brick, iar tehnicianul a trebuit sa coboare sa aduca din masina de serviciu, alt router care a functionat. Ghinion sau nu? Eu zic ca e vorba de custom firmware-ul modificat de provider de aici si experientele clientilor neplacute.

Deci ORANGE, ce sa intelegem despre ZTE-urile alese? Made in China dar totusi!

Alo Orange?!? E BATAIE DE JOC la adresa clientilor!

Daca ati achizitionat aparate noi - ma refer la aceste echipamente ZTE - satelit Mesh si router - ar fi trebuit
sa le testati inainte sa le oferiti la abonamentul Fibra2300 astfel incat sa nu iritati si sa nemultumiti clientii cu
perioade in care serviciul se gatuie ca latime de banda apoi DIN NOU SERVICIUL FUNCTIONEAZA IN PARAMETRII, apoi iar deranjament! CE-I ASTA????

ATENTIE la un alt inconvenient: Echipa tehnica daca iti vine in locatie pentru deranjament, nu ofera niciun document scris ca proces verbal la ceea ce a constatat pe linie si echipamente! NU MI SE PARE FIRESC! NU E CORECT!

M-au pus sa cer eu la comercial documentatia si nici in ziua de azi nu am primit-o. Se pare ca in curand se vor implini de la cererea mea, 30 de zile. Daca nu mi-o ofera, voi recurge la autoritati! Oricum am vrut sa-i reclam la ANPC. Cand s-o fac, hopa au rezolvat problema. De data asta nu stiu daca vor mai scapa!

CINE DORESTE si nu a citit intreaga istorie sa zic cu LAUDE si DEZAMAGIRI pentru acest Fibra2300, cautati
aceste postari ale mele:

,,Teste viteza banda internet cu abonament ,,Fibra 2300" - Orange Romania Comunications" - acesta fiind scris
in perioada WOW de LAUDA si SUPER MULTUMIRE.

,,Abonament Fibra 2300-un vis frumos implinit timp de o luna doar sau o dezamagire pentru 23 de luni?" - acesta
scris in perioada deranjamentului ,,celebru" care a durat aproape 2 saptamani.

Poate unii dintre voi veti spune ironic - iar asta cu Fibra2300? DA, IAR si DIN NOU!

POSTEZ din nou pe acest subiect cu ,,Fibra2300" deoarece aici e locul unde toti trebuie sa aflam si bune si rele
despre abonamentele si serviciile noastre ORO si OROC.

Odata cu fuziunea companiilor, sper sa se linisteasca lucrurile pentru ca deja multi avem probleme si batai de cap cu serviciile!

 

32 Răspunsuri 32

Revin si eu dupa o noua convorbire avuta cu "suportul tehnic".

Citez: "Au verificat colegii si la noi in sistem totul este in regula, ce problema intampinati? Viteza scazuta?"

"Viteza se imparte intre porturi, puteti atinge maxim 1500 Mbit, are 4 porturi de 1500 Mbit".

Cele de mai sus sunt spuse de catre consultantii OROC, care nu cunosc nici macar arhitectura acestui router.

Degeaba le comunic ca din partea mea, echipamentul, in toate locatiile este conform, mi-au spus ca "la ce va trebuie dvs. viteza maxima"?

Eu nu am intalnit asa ceva pana acum si am trecut prin toate tehnologiile, incepand cu ADSL si pana acum la FTTH.

Chiar nu este nimeni capabil in aceasta companie sa rezolve aceasta situatie? 

Eu lucrez in domeniu, am retea complexa in locatiile mele si am nevoie, treaba mea la ce, atat timp cat o platesc!

Ca sa nu mai spun, facturile au venit intregi, ca si cum nu au fost deranjamente existente.

Tara de infractori!

P.S: Mi-au provizionat porturile sambata gresit (toate 4 pentru IPTV) si timp de 3 zile nu am putut sa imi accesez dispozitivele din retea, fiind in alt VLAN. Abia ieri, dupa jumate de zi de insistente s-a rezolvat cu provizionarea porturilor in mod corect. Aici face fiecare ce il taie capul!

Salut din nou. Am citit primul tau mesaj si am raspuns apoi l-am citit pe al doilea si iti raspund in acest mesaj. E INCREDIBIL CAT TUPEU SI LIPSA DE INCOMPETENTA se admite angajatilor. Cum spuneam si in primul mesaj, ANGAJATI care habar n-au sa isi faca treaba! Din pacate asemenea specimene gasesti la toti providerii si hai sa dam cartile pe fata: IN aproape ORICE DOMENIU si JOB nu se mai fac cum trebuie pregatiri, cursuri si selectii dure la angajare. E drept, a crescut si numarul puturosilor si numarul celor care vor sa faca un ban doar cu smecheria! 

DECI ti-au ,,rezolvat" porturile ,,la marea arta"! NU-MI VINE SA CRED!

Parca spuneai ca le-ai facut plangere la ANPC daca nu ma insel. Astept sa ne spui ce rezolutie au dat inspectorii. E obligatoriu ca in termen de 30 zile sa primesti raspuns oficial. Deci?

Va salut si eu,

Deacord cu dvs.

Treaba cu porturile de ani de zile o intampin, le e greu sa accepte/inteleaga ca exista si switch-uri de care te poti folosi.

Am facut la ANPC cum am spus, pe 15 mai ar fi cele 30 zile.

Vedem ce iese, va tin la curent oricum.