la 29-09-2023 06:59 PM - editat ultima oară la 30-09-2023 08:18 AM de DanielaH
Bună ziua! Am și eu o problemă…de o oră încerc să vorbesc cu un operator și nu reușesc…am un deranjament la serviciul tv de vreo 3 săptămâni!
la 29-09-2023 07:01 PM
Problema este ca nu mai am număr de telefon Telekom sa pot apela serviciul relații clienți…iar pentru factura am un număr de telefon pe care nu mi’l recunoaște! Nu înțeleg ce trebuie să fac? Unde trebuie să merg?
la 29-09-2023 07:42 PM
Salutare!
Încearcă la 0374300300, apoi ramura 1 și vezi ulterior cum poți intra in legătură cu un consultant pentru asistență. Nu am servicii Oroc, dar la Oro, se poate vorbi la 300 sau 0374300300, apoi1-1-1-0, chiar dacă te va identifica Djia, cu ultimele 6 cifre din CNP.
Poți încerca varianta asta sau altele și sper să reușești, iar dacă nu, le scrii din secțiunea Contact:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor