anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Transfer puncte orange nefunctional online browser sau android My Orange

Tony_11
Junior
In ultimele patru zile am incercat sistematic transferul de puncte Orange între mai multe numere cu vechime de cel puțin 2 ani în rețea și nu am reușit, mereu apare mesajul "Ne pare rău a apărut o eroare". Am încercat atât din browsere ca Chrome, Mozzila , internet Explorer, edge atat normal cat si incognito rulate de pe Windows sau Linux + aplicația mobil My Orange. La relații clienți se solicita trimiterea unui print screen cu eroarea care e aceeasi cea menționată. Exista cumva o soluție de rezolvare a acestei probleme? sau serviciu oferit e doar formal și funcționează câteodată ;)...dacă e asa părerea mea e că nu are ce căuta în lista de servicii orange care are in renume :). Help me pls!
17 Răspunsuri 17

Miha_Z
#StarMember
Iti inteleg nemultumirea. E cu atat mai frustrant cand stii ca poti avea punctele necesare achizitionarii, dar din cauza unor probleme ale sistemului nu poti achizitiona produsul dorit. Sper sa se rezolve cat mai repede si sa mai prinzi in oferta mobilul dorit.

DanielaH
Moderator
@Tony, s-a rezolvat situația cu transferul de puncte? S-au alocat în contul tău? Te așteptăm să revii în Comunitate cu mai multe informații.

Tony_11
Junior
Am rezolvat până la urmă transferul prin încercări repetate la ore diferite de pe *100#. ...dar e clar că serviciul transfer puncte are unele buguri. Mulțumesc tuturor pentru ajutor/ sugestii! Sănătate!