anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme semnal fibra Orange ( TV si Internet )

ddrakko
Junior entuziast
Buna seara . Adaug la intrebarea mea : MERITA ??? Contract de servicii TV si Internet de la Orange ? si sesizarea mea facuta catre cei de la Orange : Buna seara . Din pacate nu s-a rezolvat NIMIC in privinta semnalului TV si a Internetului ,desi am primit de la colegii dvs. asigurarea ca in cursul zilei de astazi 4 iunie 2020 aceasta problema va fi rezolvata!? ( Problema este de mai bine de 48 de ore ! )
Am inteles ,ca si explicatie data de operatorii dvs ca este o problema cu FIBRA si cumva din IT s-au deconectat mai multi abonati !!?? ok am inteles si am asteptat dar nici dupa 48 de ore nu s-a rezolvat !? Nu mai pun la socoteala si posibilitatea de a zapacii televizorul din setari ,deoarece dupa un restart al routerului semnalul tv apare pt 4-5 secunde si dupa aceea dispare. Cred ca era decent sa fim informati ( apel/sms ) asupra unor probleme tehnice si sa nu zapacim aparatele. Nu credeti ?
Si nu ma incalzeste cu nimic scuze reparatorii de gen ca se poate activa pe mobil nu stiu ce GB de net pt hotspot. Am platit pentru canale tv pe televizor nu pe telefon ! Iar de internet ce sa zic ? Aceeasi situatie ( routerul este functional ,legatura din el cu aparatele este ok dar lipsa conectare internet. Deci ca si concluzie : am sperat ca sunt cumva mai bune serviciile dvs dar m-am inselat ,mai bine ramaneam conectat la vechea firma ( DIGI ) . In speranta sa se gaseasca o solutionare cat mai rapida ,va multumesc !?
Am primit un numar de inregistrare al sesizarii ( 4.06.2020 / ora 22.30 )
Sper ca in termenul de 48 de ore dat de catre cei de la Orange sa se rezolve problema. Daca nu ,ma vad in situatia de a denunta contractul de TV si Internet . Nu este normal sa nu fim anuntati de probleme tehnice si sa nu beneficiem de produsul platit. Scuzele reparatorii nu isi au rostul !!! Seara buna tuturor
69 Răspunsuri 69

beny2369
Junior
ma regasesc si eu in aceeasi situatie, in care am realizat ca nu mai am servicii fixe (loss) iar sesizare nu pot face decat pe email la ora 24. este prima oara cand pica (in 3 luni de cand am serviciile), vazand experientele voastre, chiar sunt curios in cat timp se rezolva. la 0374300300 e un mesaj ca se face mentenanta sistemelor si ca nu sunt afectate serviciile. norocul meu e ca am luat o decizie inteleapta si am facut contract si cu RDS pentru internet, altfel as fi avut probleme si la serviciu

Vio73
#StarMember
E cel mai bine să ai soluții alternative, dar să știi că poți avea probleme cu serviciile la toți operatorii. Eu, de exemplu, am avut probleme și cu RDS, chiar mai multe decât cu Orange.

beny2369
Junior
Si eu am avut probleme cu ambii operatori, mai des cu RDS decat cu Orange (desi, repet, abia am 3-4 luni de abonament). Nu mi s-a intamplat, insa, sa pice simultan. Worst case scenario, ma folosesc de 4G Vodafone pana se reface conexiunea.

ddrakko
Junior entuziast
Salut ! In primul rand imi pare rau de situatia prin care treci . Eu insumi am avut o experienta asemanatoare . Daca vei citi toate mesajele pe care le-am dat aici in comunitate iti vei face o idee asupra necazului personal ( si nu numai al meu !!! ). Ce sa mai spun ...Asa cum avem roata de rezerva la masina trebuie sa facem noi ca si clienti diferite artificii tehnice sa putem beneficia de ceva ce ar fii normal ( CE NAIBA MAI ESTE NORMAL ? ) atata timp cat esti un client cu contract si pur si simplu te trezesti intr-o zi ca esti deconectat din centrala dintr-o eroare IT ? Sunt multe sa iti raspund dar cred ca daca vei avea rabdare sa citesti mesajele mele vei intelege cum sta treaba . Iti doresc o rezolvare cat mai rapida . O zi buna. PS: Vor exista mereu in sectiunea de comentarii si AVOCATI / PARTINITORI ai companiei. Parerea mea este sa urmezi pasii care crezi TU ca sunt cei mai buni pentru solutionarea situatiei . PS 2 : asa cum am spus am incercat sa aflu o explicatie de la Orange legata de situatie in care am fost. Raspunsul : SEC - O PROBLEMA DE IT !? NE PARE RAU PENTRU DISCONFORTUL CREAT ! Tipic ....Fara cuvinte ! . Sanatate !

beny2369
Junior
ddrakko, ti-am vazut povestea. cred ca mai au mult de lucrat in relatia cu clientii. am avut mai multe interactiuni cu serviciul clienti, iar probleme inca de la instalare (nu am beneficiat de toate serviciile din contract), contul de client online este penibil, imi apareau ca fiind in curs de instalare serviciile. Am stat cu telefonul in brate aproape zilnic in primele doua saptamani. In a treia saptamana am decis sa renunt la contract, poate asta va rezolva problemele. Dintr-un masochism (si din dorinta de a avea backup) am semnat un nou contract cu ei, in paralel cu RDS. Am fost trimis pe drumuri de cei de la relatii clienti (ofertarea au facut-o partenerii Expert Connection, door-to-door), iar fetele de la relatii clienti imi spuneau ca nu imi pot anula contractul, pentru ca le apare ca fiind semnat intr-un magazin. Mi-au dat adresa, sa reziliez acolo contractul, ca sa vad ca acolo au call center Expert Connection, si nu se reziliaza contracte. Din pacate, serviciul de internet este peste concurenta, dar vine la pachet cu lipsa de profesionalism al celor platiti sa te mentina client fericit.

beny2369
Junior
Ca sa revin on-topic, am sunat dimineata la relatii clienti, au incercat sa imi reseteze contul, probabil e fibra rupta pe undeva, astept intre 10 si 12 tehnicianul sa verifice. I-am anuntat si ca tot blocul este afectat, acum astept rezolvarea.

Ascary
Campion certificat
Sa ne spui si nou Beny ce si cum ai rezolvat 🙂

ddrakko
Junior entuziast
Exact aceleasi explicatii le-am primit si eu in primele doua zile . Treaba cu fibra rupta este o scuza ...jenanta. Deconectarea s-a facut in cazul meu si al altora dintr-o eroare de IT !!?? Oricum iti doresc rabdare si o solutionare decenta a problemei.Sper sa nu astepti 5/6 zile ca mine. Bafta ! Keep going !

beny2369
Junior
In intervalul de timp in care era programat sa vina tehnicianul sa verifice conexiunea din casa am primit un mesaj ca verificarea a fost suspendata si ca fie voi fi contactat pentru reprogramare, fie sa sun eu. Nu s-a intamplat niciunul din lucrurile de mai sus. Odata cu primirea sms-ului am aflat (nu de la Orange) ca tehnicienii sunt in camera tehnica a blocului, iar in scurt timp serviciile au redevenit active. Concluzia: comunicarea este departe de a fi eficienta, iar daca nu as fi stiut ca se rezolva / s-a rezolvat problema, as fi ramas cu o frustrare inutila. Sesizarea online a ramas fara raspuns, celei telefonice i s-a dat curs si a fost rezolvata in aproximativ 3 ore.

ddrakko
Junior entuziast
Ai avut noroc :))) a fost o reparatie rapida ( daca se poate spune asa ) avand in vedere disconfortul creat de catre reteaua Orange. Ai dreptate : Comunicarea exacta si pertinenta intre un client si operatorul Orange are nevoie de multe imbunatatiri ! Tehnica ne aduce aproape ca si oameni dar se intampla cateodata sa ne si invrajbeasca gratuit ! O zi buna si cat mai putine neplaceri cauzate de Orange . Keep going !