anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Parere despre internetul și televiziunea de la Orange

Vio73
#StarMember
Eram curios dacă ar fi mai atractiv să vii cu toate serviciile la Orange.
86 Răspunsuri 86

RstdWoo
Cunoscător
Poate la TV, dar la internet in niciun caz pentru ca nu iti poti muta acel gpon in mod bridge. Pt mine, sa fac dublu NAT cu routerul meu este ceva ce nu accept. Daca ar fi acel router de la ei mai perrormant poate, dar la ce catastrofa e pe wifi, prefer sa nu.

valiana
Începător
Buna ziua!! Eu am toate serviciile de la orange si sunt ok... Singura problema este ca scade viteza internetului dupa ce nu mai ai trafic de consum. Dar ca televiziune este super... Dar ca pret sunt f bune televiziunea 2 euro iar internetul 12 euro!! Nici nu este mult deloc!!

Ginuta
Junior
Da sunt foarte tentante

DanielaH
Moderator
@Ginuta - Bun venit în Comunitatea Orange! Pentru că scopul acestei comunități este ca membrii să se ajute între ei adăugând întrebări, răspunsuri, sfaturi utile, te rugăm să-ți argumentezi comentariile și să ne împărtășești din experiențele tale personale. De ce ți se par tentante Internetul și televiziunea de la Orange? Mulțumim și te mai așteptăm!

Valadoryn
Junior entuziast
Da foarte tentante

Neaplicabil
da,foarte tentante,si e de preferat sa ai colaborarea si factura la un singur operator,parerea mea.

Ascary
Campion certificat
Așa este @leon,toate serviciile la Orange,și slava Domnului sunt multe,toate costurile pe o singura factura te scapă de de griji și timp pierdut,plus că ai toate informațiile într-un singur loc.

mariussruben89
Explorator entuziast