anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

vi se pare normala cresterea cu 1€ a abonamentului prin notificare unilaterala in factura

Gdcc
Junior

salut , 

am observat o crestere a abonamentului cu 1€ iata raspunsul Orange , recunosc nu am obiceiul sa citesc Facturile integral penibil este ca inca mai au oferta "50% reducere la abonamentul Smart Plus 15 fără telefon"

Bună ziua, doamna ,

Răspundem solicitării tale primită pe sectiunea Contact de pe orange.ro.

Pentru a putea mentine o calitate ridicată a serviciilor pe care ți le oferim, în contextul creșterii constante a costurilor de furnizare a serviciilor mobile și fixe, începând cu 16.10.2022, Orange Romania a început un proces de schimbare  a unor condiții contractuale, inclusiv majorarea prețului serviciilor furnizate.

Astfel, în data de 07.06.2023, a fost emisă factura nr xxxx, iar pe prima pagină a facturii te-am informat de faptul că aceasta conține informații importante legate de modificările contractuale, cu recomandarea de a citi secțiunea "Notificare cu privire la modificarea unilaterala a contractului de abonament Orange".

În cadrul secțiunii menționate s-a regăsit următorul conținut:

Pentru a putea mentine o calitate ridicata a serviciilor pe care ti le oferim, in contextul cresterii constante a costurilor de furnizare a serviciilor mobile si fixe, din data de 06 iulie 2023 valoarea fiecaruia dintre abonamentele mentionate in continuare va fi majorata cu 1 euro (TVA inclus): 074xxxxxx. Majorarea valorii abonamentului nu modifica perioada contractuala actuala.Celelalte conditii contractuale raman neschimbate. Ne dorim sa ramai in continuare clientul nostru, insa, daca nu esti de acord cu aspectele demai sus, poti renunta la contract in 30 zile de la primirea acestei notificari, fara a plati penalitati/despagubiri. Denuntarea unilaterala a contractului se poate face prin apel la 300, scrisoare transmisa la adresa Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, sector 1, Bucuresti, orange.ro/contact, prezentare in orice magazin Orange sau cerere de portare. In cazul renuntarii la contract, ai obligatia de a returna intr-un magazin Orange echipamentele TV si internet pe care le ai in custodie (daca este cazul). In lipsa unui raspuns din partea ta, vom considera ca esti de acord cu implementarea modificarilor la data anuntata mai sus. Subliniem faptul că modificările prezentate mai sus nu presupun prelungirea perioadei contractuale actuale. Doresc sa mentionez ca notificarea a fost trimisa odata cu factura si mai poate fi regasita prin accesarea link-ului primit in sms-ul de emitere a facturii sau prin descarcarea facturii din My Orange. Sper că detaliile oferite vor fi de folos în clarificarea tuturor aspectelor menţionate în solicitarea pe care ne-ai transmis-o, iar pentru orice informaţii suplimentare rămânem în continuare la dispoziţia ta.

 

 

 

 

27 Răspunsuri 27

Anonim
Neaplicabil

Digi sta destul de bine la ofertare mai bine ca Orange însă serviciile mobile sunt mai slabe.

Cred ca e invers. Oferta Digi este unica: 30 lei TV (digital, oras), 30 lei internet (500Mbps, oras). Nu conteaza ca am telefoane la ei sau doar internet sau doar tv. Pretul este acelasi. Si o spun prin prisma clientului de servicii fixe si mobile (pe langa numarul de Orange pe care il am).

Nu am beneficii (reduceri) decat la mobile. Pretul unui pachet mobil+tv+net este de 85 lei (5E mobil + 30 tv digitala oras + 30 netul de 500Mbps). Nu ma leg de cei cu domiciliu la tara care pot avea o reducere la cele 3 servicii (exlusiva, sa zicem).

Sa ma leg de aparatura pusa la dispozitie? Pe WiFi receptionez doar pe 2.4GHz, desi pe fir pot atinge viteza contractuala. Dar nah, asa este cand nici macar laptopul nu mai are port RJ45 sa pun fir, iar cheful sa incolacesc un fir prin casa sa am viteza este aproape 0.

Anonim
Neaplicabil

Da fiecare cu experiență sa.

Eu nu am problemele respective prind vitezele oferite avand router propriu și prind și 5g .

La oferta Orange vs Digi fix diferențele sunt mici având în vedere că la tv sunt necesare cam-uri care costa 11 Ron buc Orange.

La Digi un cam este 3 Ron și nu sunt necesare daca nu dorești extraoptiuni.

Per total ofertele sunt cam aceleași pt mine personal.

In plus știu preturile "fixe"  și știu ce mă așteaptă la finalul celor 24 luni.

La Orange nu poți fi sigur că vei prinde aceeași oferta buna la final 24 luni.

 


@Anonim  a scris:

La oferta Orange vs Digi fix diferențele sunt mici având în vedere că la tv sunt necesare cam-uri care costa 11 Ron buc Orange.

La Digi un cam este 3 Ron și nu sunt necesare daca nu dorești extraoptiuni.

 


4 lei CAM-ul digi (analogul este 26 lei, iar digitalul este 30). Diferenta este data de faptul ca fara acel CAM, la Digi nu poti achizitiona extraoptiuni tv (HBO [de oricare], FilmNow [fostul DigiFilm], etc). Practic, chiar daca televizorul decodeaza toata grila, nu poti vedea nimic pe langa (poate vrei sa vezi cateva filme pe HBO).

Evident, fiecare are propria experienta, dar... uneori am cateva gusturi amare. Ca sa dau doua exemple:

  • acasa (la interior) doar Digi are semnal pentru apelurile telefonice, Orange aproape deloc, iar testele de viteza sunt de 1-1.5Mbps la Digi, respectiv 0.9-1.2 Mbps la Orange
  • tot acasa, dar in curtea blocului, viteza Digi este de aproximativ 150 Mbps (de la 25-30Mbps la inceputul anului trecut), iar Orange undeva pe la 50-60 (de la aproximativ 70-80Mbps).

Sper ca se intelege ca testele sunt facute in 4G (din moment ce Digi nu mai are 3G)...

Totusi, facand o mica analiza, Digi are viteza scazuta la interior de 100 de ori, fata de Orange care o are scazuta doar 50 de ori. Cam ciudat, nu? Personal, pot sa traiesc cu o viteza mai mica, dar constanta.

Al doilea exemplu: in ultimii ani am fost prin Bulgaria (concedii sau cumparaturi):

  • cu Orange 0 probleme (nici sa fi vrut sa ma iau de ceva nu as fi putut)
  • cu Digi concediul trecut (din septembrie) m-a cam lasat fara apeluri telefonice. Cei de la Digi dadeau vina pe Vivacom, desi, in anii trecuti, cand ma mai conectam la ei [Vivacom] nu am intampinat astfel de probleme (bine, Orange ii au ca favoriti pe cei de la Yettel [fostii Telenor, fostii Globul], dar au mai fost zone in care ma conectam si la celelalte retele).

Si nu am nimic nici cu Digi, nici cu Orange (toti au plusuri si minusuri), totul depinde cum iti faci treaba cand ai nevoie (doar cand iti arde buza si nu poti folosi reteaua parca iti vin in minte toti sfintii, nu?)

Anonim
Neaplicabil

Sunt de acord cu tine pe partea de mobile fapt pentru care sunt și eu client Orange .

La partea cu serviciile fixe am făcut o analiză iar prețul Digi este mai avantajos pentru mine cel puțin în comparație cu Orange. 

Eu nu am întâmpinat nici o problema cu serviciile fixe fapt pentru care am ales sa merg cu Digi mai departe.

Screenshot_2024-01-08-16-28-17-211_com.opera.browser.jpg

 pe partea de HBO film now instalez o aplicație pe android tv și pot vedea canalele gratis.

In ziua de azi cu dezvoltarea streamingului online canale precum HBO film now nu-și mai au rostul.

Eu sunt un simplu client care urmărește cea mai buna oferta preț calitate.

Doar doua probleme la Digi (privind serviciile fixe):

  • pentru canalele TV mi-au dat impresia ca nu vor sa auda de canale de nisa (sau mai calitative): am intrebat de Animale Planet, Investigation Discovery, History 2, Crime and Investigation si au pus batista pe tambal, ca si cand nu-i intereseaza
  • pe partea de internet aparatura primita este un... cum sa-i spun... un fel de dial-up raportat la viteza transmisa. Am abonamentul minim (de 500Mbps), dar routerul (pe WiFi) nu duce mai mult de 72Mbps. Pe fir, routerul meu Huawei vede coneziunea la 1Gbps, dar WiFi-ul de la routerul Digi este doar 2.4GHz (vs 5GHz cu WiFi6 al routerului meu).

Problema e ca Digi are monopol in zona (stau in bloc nou [ma rog, blocul e din 2018 si se mai construiesc]) si nu prea vor sa miste pe canale cerute.

Alexandru1988
Junior

E abuz incredibil ,ilegal . Contesta facturile și dacă refuza desfă contractul . Așa mi au făcut și mie ,și tot ei cu recuperatori deși nu e scadenta 

Au adus in discutie recuperatorii sau chiar ai primit notificare de la ei (recuperatori)? Nu de alta, dar daca ai avut un context in care tu ai zis ca nu platesti si ti s-a pus in vedere ca vei fi cautat de astfel de firme... cam e deplasata remarca.

Cat despre legalitate, m-am exprimat si pe alte forumuri legat de ce face ANPC: am reclamat acum cativa ani Vodafone legat de o penalizare pentru incetarea la termen a contractului (daca tin bine minte. cred ca era fix in ziua expirarii celor 24 de luni minime contractuale) si am primit un raspuns limbaj de lemn care nu are nicio treaba cu pretentiile institutiei.

PS: a se intelege ca nu am o problema cu institutia, ci cu personalul care mi-a oferit raspunsul la reclamatie.

Legat de legalitate: ANPC ofera ajutor oricui fara sa intrebe daca reclamantul chiar a inteles acel contract semnat. Fac o pozitie de forta in care dezechilibreaza comertul (ma rog, intram in zona Codului Comercial, Cod care nu intra in atributiile de servici ale ANPC si de de aici multe dude). Discutia este ampla.

PS 2: ca sa ma limitez. Stii ca la accesarea Fondurilor Europene, daca ai folosit intr-un Exercitiu Bugetar bani europeni si vine control pe urmatorul Exercitiu (care are alte reguli), 99% firma controlata va avea probleme? Daca te intrebi de ce, raspunsul este din alta lume: controlul aplica noile reguli, nu cele aplicabile la momentul accesarii si folosirii banilor. Si asta chiar daca banii au fost cheltuiti ca la manual (si au trecut, sa zicem, 5 ani de la incetarea proiectului respectiv).

Stiu, am scris mult pentru 1E, dar solutiile sunt multiple si diverse.

patman
Junior entuziast

Ulterior, dupa ce le-am cerut explicatii pe chat, in sensul de raspuns pe care sa il pot adauga la plangerea ANPC, mi-au taiat optiunile suplimentare prin care crescusera abonamentul. 🙂

匿名
Junior entuziast

Din păcate la Orange există aceasta problema cu extraoptiunile ce sunt aplicate clienților într-un mod agresiv.

Este adevărat că și în urma sesizărilor aceste inconveniente se rezolva însă clientul pierde timpul.

Daniela77
Junior entuziast

Pe chat , dupa ce ca ii prinzi foarte greu ...nici nu te ajuta cum ar trebui.Ultima mea experienta a fost saptamana trecuta cand nu puteam incarca un prepay de pe abonament.Intri pe chat, intrebi,insa raspunsul trebuie sa il gasesti tot singur...pacat..

 

NICIODATA   nu am avut probleme sa incarc o cartela PPY de pe abonament ! 

Am incarcat vreo 3 ani 2 cartele cu plata la factura si o singura data (prima reincarcare cu plata la factura) a fost intarziata, in sensul ca am reincarcat in jurul orei 10 dimineata si reincarcarea a ajuns al cartela in jurul orei 14 (primisem confimarea cu mesaj ca am reincarcat si ca primisem cei 30GB de net), dar niciodata rateu. Dupa acea problema, reincarcarea programata a mers ca unsa si toata lumea fericita.