Salut,
Google Play ofera posibilitatea rambursarii achiztiilor. Pentru aceasta trebuie sa contactezi direct dezvoltatorul aplicatiei, prin datele de contact oferite pe Google Play.
O zi buna!
Salut,
Google Play ofera posibilitatea rambursarii achiztiilor. Pentru aceasta trebuie sa contactezi direct dezvoltatorul aplicatiei, prin datele de contact oferite pe Google Play.
O zi buna!
Sincer, nu vad cum trebuie autorizata de titular, atât timp cât tu ai dat abonamentul altei persoane, ești direct responsabil, de ce face acea persoana. E ca și cum ai da cardul bancar unei persoane, cu codul pin și apoi te întrebi de ce nu te-a întrebat banca dacă ai fost de acord autorizezi tranzacții.
Ce usor e sa sari la concluzii, intai citeste si apoi deschide gura! Dupa cum am spus am mai multe linii pe cont (daca stii ce inseamna asta), am mai multe abonamente pe numele meu, toate sub aceeasi factura, iar unul dintre utilizatori este fiul meu si a facut o plata prin abonament pe care eu nu am autorizat-o. Ar fi normal sa existe o posibilitate prin care sa anunti ca plata nu a fost auto autorizata de catre titular si sa primesti un refund, dar cer prea mult pentru tara asta.
Tu ești responsabil direct fiind titular și îți asumi faptul ca persoana care folosește abonamentul poate face cost din orice, minute /net inclusiv plati prin sms/magazin Google/Apple, nefiind necesara autorizare din moment ce se afla în posesia abonamentului.
E foarte usor sa pui problema asa si sa nu oferi o solutie. Exista companii de telefonie mobila care iti ofera posibilitatea unui refund, dar din nou, cer prea mult.