anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Plata rata

AlexandraT29
Începător

Salut,azi am plătit ultimele 2 rate într-un magazin orange.Puteti să-mi spuneți în cazul în care știți în cat timp se procesează plata? Deoarece după urmează să închid abonamentul țin să menționez ca în aplicația nu orange încă îmi apar ultimele 2 rate neplătite.

.Mulțumesc mult 

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Fa cererea de reziliere. Pana atunci se vor procesa si platile. Oricum e posibil sa mai ai de achitat (in functie de cand se vor inchide serviciile). Deci fa intai cererea de reziliere. Daca ai dovada platii, o poti trimite oricum ulterior. 

Pentru reziliere trebuie sa trimiti o cerere din sectiunea de Contact

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Fa cererea de reziliere. Pana atunci se vor procesa si platile. Oricum e posibil sa mai ai de achitat (in functie de cand se vor inchide serviciile). Deci fa intai cererea de reziliere. Daca ai dovada platii, o poti trimite oricum ulterior. 

Pentru reziliere trebuie sa trimiti o cerere din sectiunea de Contact

Client Orange

FLo1
#StarMember

@AlexandraT29: Bun venit în Comunitatea Orange. Indiferent de decizia ta privind rezilierea și momentul ales, problema privind plătile restante vor fi un subiect analizat separat. Deci fie că este vorba de renunțare, portare, sau altă formă de schimbare a abonamentului, procesul de închidere este influențat exclusiv de anumite termene (zile) privind prelucrarea cererii obligatorii acestui demers. Plata este doar o finalizare a procesului, când e posibil să nici nu poți plăti factura decât în magazin, contul client fiind desfințat implicit. 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Îți vor apărea, dar durează. Trebuie să faci cererea de reziliere în ultima lună de contract din secțiunea Contact ( Trimite-ne un mesaj):

https://www.orange.ro/contact/

 După depunerea cererii te vor suna ( mai mult că sigur) și veți discuta detaliile rezilierii și abia apoi îți vor închide serviciul /serviciile respective.

Baftă multă!