anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

nu se aloca banii din cont ratelor din cauza erorilor de sistem sau bataie de joc si popcorn

Cristina9
Explorator

Buna ziua!

Acum cateva luni am prelungit un abonament luand un telefon si in acelasi timp am mai facut un abonament tot pe numele meu cu tot cu telefon. Deci... in total 2 telefoane si 2 abonamente pe acelasi cont... eh si acum incepe distractia. 

Am pus o suma de bani sa inchid ratele la un tel. din 2 telefoane si mi le-a ametit incat nici eu numai stiu ce am achitat si ce nu. Mi sa deschis rata abonamentului din anul 2021. Nu avea nici o legatura una cu alta stiu. In plus suma de bani achitata in magazin nici la acest moment nu apare ca fiind achitata, eu apar cu restanta , iar raspunsul la apel 300 a fost urmatorul: se va rezolva nu stiu cand dar se va rezolva ca a fost o eroare de sistem. 

Bun... continuam. La acest moment trebuia sa raman cu o singura rata . Numai conteaza sa zicem. Acum pe 12 06. Am pus suma integrala de bani pentru ambele rate in cont si mi sa spus timp de 7 zile sa astept si se vor aloca acesti bani ratelor. Ei bine... este a 8a zi si banii sunt pe cont iar raspunsul este pe masura. IERI : << DOAMNA, DAR A TRECUT ZIUA?? ASTEPTATI>> eu , astept, am intrat in a 8a zi.... de asteptare. 

Ce este de facut??? Este cea mai mare greseala a mea crezand ca Orange-ul este serios. 

Voi a-ti mai trecut prin asta? Cum a-ti procedat? Numai stiu ce sa fac?! Cand vorbesc cu un reprezentant orange zici ca vorbesc cu un copil de 5 ani care nu stie nimic la propriu.

Va multumesc , astept parerile voastre si indrumarile daca e cazul 

1 Soluţie acceptată‚

Cristina9
Explorator

Amin!!!!! A ți reușit în sfârșit sa închideți ratele. Va mulțumesc,  a durat ceva și SPER ACUM SA NU LE MAI DEBLOCATI CA DATA TRECUTA.

ACUM....CU ADRESA CE FACEM??? CA NU LOCUIESC IN CER...ADRESA CAND O MODIFICATI? 

Vizualizare soluţie în postul original

51 Răspunsuri 51

Cristina9
Explorator

bataie de joc si popcorn

Deci este inadmisibil . Acum mi s-a comunicat ca abia pe data de 7 ale lunii o sa mi se aloce banii din cauza unei erori de sistem. 

Pe 1206 mi sa spus 7 zile, doamne de ieri m-a luat tare comunicandu-mi ca ce a trecut ziua???? Azi a 8 zi, in urma discutiei au zis inca 5-7 zile si doamna ma intreaba cu tupeu daca vreau sa iau alt device. Si ei nu sunt in stare sa aloce niste bani unor rate. Asa ca am avut tupeul sa intreb imi iau si papara. Acum astept pana pe 7 la emiterea facturii.

Anterior am vrut sa scap de rata unui telefon din 2 si mi-au ametit banii in ambele rate. Nu stiu cum au facut asta la virgula habar nu am. Acum nu vor sa mi aloce. Toate erorile de sistem sunt la mine. Banii platiti in magazin sunt pierduti ca a fost si acolo eroare de sistem... 

Ce sa mai fac? mail, chat, apel....urmatorul pas protectia consumatorului ? anaf???? ca e vorba de bani... nu stiu

c97a8176-1c83-4f10-bf0b-112b8e28337a.jpg

ae9c6438-e200-4690-8e31-a36bc548aa85.jpg

1286396d-e99c-4471-b576-e44fe8182b33.jpg

ff5594d2-b4db-4a58-81e1-7e85663b0967.jpg

    

 

 

 

    

Cristina9
Explorator

be6a6f78-03aa-4064-812a-c43bf0111be0.jpg

3f78ee2f-f9d1-44e6-8d5c-3c3af4e0afd1.jpg

  

Ziua a 9-a de tratament si minciuni sau alba neagra . ... totul depinde de rabdare, ca daca nu e rabdare... ma va stii toata mass-media. Inca putin si ajung la limita

5e741dcb-f218-44db-b700-a7d582ed36c4.jpg

7b6d89b4-071a-4bf4-ae03-6d22dcd28a81.jpg

0d88c185-ff56-445b-86a4-49296c6876f6.jpg

5c6099f9-0ad3-458c-9995-7b4f2fe89385.jpg

Încă nu s a alocat nimic  . Banii sunt în cont. E week end. Nimeni nu lucrează la orange în week-end 

Cristina9
Explorator

Saptamana trecuta mi-a spus sa astept... intr un final am asteptat si astazi cand sa verific care mai este situatia cu banii din cont, descopar ca nu pot intra in contact cu djingo... se pare ca numai acces. ...sunt fara solutii... apel nu se poate discuta, mail nu, djingo numai am acces. urat

Cristina9
Explorator

Bataie de joc pe fata si **beep**!

Am avut 2 rate amarate la telefoane , trebuia sa aloce banii ratelor si nu sunteti in stare de nimic. DE NIMIC!

Din martie ma rog de voi sa alocati banii 182.72 lei platiti in magazin cu dovada platii si nu sunteti in stare si apar cu restanta. Restanta ! VA BATETI JOC DE MINE???????????? DAR PE FATA

Dau doar de mistocareala si erori de sistem . Sunteti lipsiti de bun simt si radeti de clientii vostrii. 

Cine mama masii va platii penalitati???????? Cineee??????? Ca degeaba va dau factura + chitanta ca voi la ce competente aveti iar imi deblocati toate ratele ca in aprilieeee! Si cand sau deblocat ratele cine a platit pe 4 luni banii ca mi se zicea la telefon ca nu exista SA NU SE PLATEASCA RATELE CHIAR DE AU FOST ODATA ACHITATE. ASA AM PLATIT DE DOUA ORI. NUMAI SA NU STAU SA MA INVOIESC LA SERVICIU SA UMBLU SA VA DEMONSTREZ CA GRESITI SI LUATI TOTUL IN DERADERE. Umblu mai rau ca babele cu capturi de ecran si conversatii ca va bateti joc si nimeni nu stie de nimeni. 

Marti ma vad cu un avocat! Numai pot cu voi! Numai pot! Acum chiar numai am rabdare cu nimeni. Ori se rezolva ori rezolva un avocat. Si ne vedem prin tribunale... ani la rand. Ce sa facem? Poate dupa cativa ani se deblocheaza din magazin suma si atunci se poate aloca ratelor sau cine stie....ce se mai intampla intre timp.

 

4a9fa9bf-843f-45ba-b143-c17c70619931.jpg

d705c48d-9782-45bf-830e-6153b43638bc.jpg

  

TI-AM SCRIS  si dat SOLUTIA  dar se pare ca tu  nu intelegi  ca "lumea" asta se ghideaza dupa "legi si reguli"  - nu tu faci regulile !  exista un protocol pentru toata lumea nu special pentru tine !!  succes cu avocatul dar ai sa pierzi bani.

""

ratele pentru un telefon se platesc  integral (numai si numai) intr-un sediu Orange "precizand" ca vrei sa platesti restul de rate la un telefon - bani se vor depune expre pentru asta

daca ai depus bani in cont  Orange va folosi bani pentru abonament NU  si pentru ati directiona bani pentru plata integrala rate . - retrage bani  din cont si faci plata dupa aia precum ti am zis""

AI CITIT CEVA DIN CE AM SCRIS? SAU ALOCAT BANII DIN CONT RATELOR.

!!!!!! PROBLEMA A RAMAS CU MAGAZINUL CU BANII CASH DIN MAGAZIN. AM CHITANTA SI FACTURA SI EI SPUN DIN LUNA FEBRUARIE DE LA ACHIZITIA TELEFONULUI CA E O EROARE SI EROAREA APARE NEACHITATA DIN FEBRUARIE PANA ACUM.. .CA RESTANTA DRAGA DOMNULE MAESTRU MIHAI_13.  FIGUREZ CA AM RESTANTA CU FACTURA SI CHITANTA IN FATA . DIN FEBRUARIE 2023 PANA ACUM LA SF LUNII IUNIE FIGUREZ CU O RESTANTA , EA FIIND ACHITATA. SI.... DIN CAUZA ACESTE ERORI DE SISTEM AM RAMAS CU RATA NEINCHISA!!! DE CATE ORI SA PLATESC???? 

CAT DESPRE AVOCAT, NU CRED CA E PROBLEMA NIMANUI CE ALEG SA FAC EU CU BANII MEI . POATE AM AVUT MOTIVELE MELE SA IAU IN RATE SI POATE JOB-UL IMI PERMITE SA ARUNC CU BANII PE FEREASTRA. ASTA MA PRIVESTE PE MINE. SI IN SITUATIA DATA , AM DREPTATE.

TE SFATUIESC SA CITESTI INAINTE DE A RASPUNDE, MULTUMESCCC

nu-ti mai explic odata - iti urez succes cu avocatul si te rog sa ne tii la "curent" cu mersul procesului 🙂  

DanielaH
Moderator

Vă rog să încercăm cu toții să menținem o atutudine constructivă și pozitivă pe acest thread și în Comunitate. 

@Cristina9, așa cum ți-am scris și în mesaj privat, situația ta este în atenția colegfilor noștri și se va rezolva.

Mulțumim.

Ok, astept

Claudiu23
Junior

De ce te agiți atât, ai banii în cont, poți face o solicitare la protecția consumatorului dacă observi ca îți pun ceva penalizări.

Mergi la un centru Orange scoate o lista cu tot ce ai plătit și cu problema cu care te confrunți, ceri un nr de înregistrare la solicitarea ta și le pui în dosar și mergi cu ele la protecția consumatorului și îți garantez ca se rezolva imediat problema. 

Cristina9
Explorator

 

Buna ziua. _ am revenit

Am o situatie fara rezolvare in sensul ca : acum in 18.febr.2023 am prelungit la Orange Romania un abonament ( + telefon ) si am facut tot pe numele meu un al 2-lea abonament (+ telefon) .

Pentru al 2-lea abonament am platit 182.72 lei cash in magazinul Orange Shop Carrefour Romania si au fost scazuti din valoarea ratelor, adica din totalul de 541.28 sau scazut cei 182.72 si restul trebuiau achitati ca rate in demersul la 2 ani de zile conform angajament 512452798. Bun…

Am vrut la scurt timp sa achit ratele pentru telefonul al doilea integral. Si a inceput zapaceala. Au repartizat cei 541.28 lei, nu stiu cum au putut reusii asta. Ba chiar au ras de mine zicand ca eu nu stiu ce vreau……dupa o luna de telefoane zilnice cu fost erori de sistem, ba e vina celor din magazine, etc.... m-au pus pe asteptare ca se va debloca eroarea in magazine candva si banii se vor aloca facturilor…???!!!

 

Eu am asteptat pana acum o luna cand am avut banii integrali, i-am rugat sa aloce banii ratelor, bine inteles 3 saptamani m-am rugat de ei sa aloce  banii ratelor ca in continuare mi-au spus ca sunt erori de sistem… s-au alocat DARRRR…. Inca apar cu restanta la al doilea telefon cu banii achitati cash in magazine conform facturii /chitantei nr 000331 seria SBB22Q. Continuarea este simpla m-au pus pe asteptare ca este o alta solicitare a mea , am trimis de 20 ori mailuri cu acea facture si chitanta si tot restanta apar… si nu stie nimeni de nimic si mi sa zic ca nu stie cum sa ma ajute si daca numai am nevoie de alte informatii chat ul se va inchide ca cei de la departamentul plati zic ca nu sunt restanta … dar pe aplicatia orange eu sunt restanta….

NUMAI AM SOLUTII. Ba mai mult tot din luna februari ma chinui sa imi modifice adresa. Au scris ca locuiesc la un alt apartament 47 in loc de 37. In magazine mi-au spus ca ei nu se ocupa de asta si la apel 300 + chat mi s-a comunicat ca cei din magazine sau sa trimit mail si am trimis mail. Dar sunt doar fara rezolvare.

 CE URMEAZA??? ANPC??? CU PRESEDINTELE ROMANIEI VORBESC DACA E CAZUL.

e3e71053-e371-4b58-ad4d-125682a14144.jpg

7272eafe-c46d-42f7-9160-cd03a28e815f.jpg

91f17d7e-7472-45d6-ac45-7ce99253e85a.jpg

Screen Shot 07-03-23 at 12.49 PM.PNG

  

Bună,

După cum vad lucrurile nu se poate rezolva de bună credință,

1.Cere la Orage un nr de înregistrare pe solicitările pe care le ai.

2.Scoate toate sesizările făcute de pana acum,Mail,mesaje,etc... cu data sa se vadă de când încerci sa rezolvi aceste probleme. 

3 Le pui pe toate la dosar 

Te duci la protecția consumatorului și faci o sesizare la care trebuie sa ceri obligatoriu un număr de înregistrare. După care aștepți răspunsul cred ca maxim 30 zile. Eu cred ca se poate rezolva asa.

Am scris la ANCOM si vreau maine dimineata sa trimit si la ANPC.  Astept am timp , azi mi-au comunicat ca apar fara restanta la plati si ma trimit de la unul la altul ca cica banii erau pt servicii nu pt rate telefon si din valoarea respectiva se observa clar ca angajamentul ala inseamna rate. Vreau doar solutionare. Acum la pauza o sa si sun la ANCOM sa precizez de mailul trimis ...

buna asta cu solicitarea :-))) rad singura. Am vrut sa intru in legatura cu un reprezentant pe djingo si dupa :

Delia Consultant Orange

 
Buna ziua! Cu ce va pot ajuta?
 
S-A INCHIS CHAT UL:-)))91c84bc7-e449-4024-875f-84084b0cb4db.jpg