anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Majorare pret abonamente Orange

BlackWolf
Senior certificat

Salutare!

 

Atentie, se pare ca Orange si restul operatorilor iar au inceput cu clasicele majorari ale abonamentelor. Verificati-va complet ultima factura primita si vedeti daca aveti notificare de majorare. Daca nu ati primit inca, veti primi...

Si cei de la Orange se mai intreaba de ce le scade constant numarul de clienti si majoritatea se duc la Digi. Asta este unul din motive...

factura_1.jpgfactura_2.jpg

46 Răspunsuri 46

Eu nu ma satur cu saorma de 25 de ron, deci trebuie sa platesc mai mult. 🙂 Cine vrea costuri mici si predictibilitate, are mereu la indemana varianta prepay. 

Scria cineva aici de schimbarea managementului... Orange nu e Crucea Rosie, un management bun trebuie sa aduca bani actionarilor, nu sa multumeasca 100% toti abonatii. Ca pierde Orange 1-2 mii de clienti casnici nemultumiti e pistol cu apa, baza sunt clientii corporate cu zeci-sute de abonamente fiecare. 

Personal, prefer sa ma ingrijorez mai mult de instabilitatea economica generata de faptul ca ne bate la poarta al treilea razboi mondial, decat pentru 10 ron in plus la factura Orange. 

Anonim
Neaplicabil

Acum schimbi placa o dată zici că e 45 apoi zici că nu te saturi.

Argumentele de genul nu țin.

 

Stai liniștit, ca oamenii înțeleg realitatea economica, doar ca nu vor sa se mai lase păcăliți. Și asa înghit deja prea multe și nu fac nimic. Vina principala este a Statului care este mana în mana cu băieții ăștia deștepți, ne sărăcesc tara și ne înfundă în datorii. Totul este o mafie și se fac șmecherii cu cumplicitatea Statului. Același lucru este valabil și în magazine și peste tot. La electricitate de exemplu când au explodat preturile, cum se face ca acele companii au avut profituri record? Statul da subvenție și le da banii hoților ălora tot din banii noștri. Vina este a poporului român care sta și înghite tot ce i se da și nu face nimic în privinta asta. Își merită soarta.

Deocamdată este instabilitate economica, dar al treilea război mondial nu cred ca va fi. Doar se arunca cu vorbe și amenințări, dar nu risca nimeni sa îl pornească. Este ca un fel de război rece.

Da, un management bun trebuie sa aducă bani acționarilor, doar ca management-ul actual nu prea ii aduc, merg pe pierdere de vreo 2 ani. Orange nu pierde 1000-2000 de clienți casnici, pierde zeci de mii sau chiar cel puțin 100.000 de clienți anual, casnici+corporate, nu doar casnici, ceea ce este foarte mult. Sunt mai multe plecări decât veniri în retea. În timp se aduna și asta se transforma într-un dezastru pentru companie. De OROC nu mai zic, ca aia stau mult mai rău. Și baza sunt clienții casnici, ca aia sunt cei mai mulți, nu clienții corporate. Pierderile Orange se cumulează cu cele OROC și...iese ce iese. Deci unde e management-ul ala bun? Nu prea e, iau doar decizii proaste. Uite și un articol pe baza datelor publicate de Orange: https://www.bizbrasov.ro/2023/10/24/orange-afaceri-in-scadere-si-clienti-mai-putini/

Si scumpirile astea se aduna, azi 1 euro, mâine 2, poimâine 3...în timpul perioadei contractuale, contract semnat pe un preț și cu o baza de încredere. Nu tuturor le convine chestia asta cu măririle, mai ales ca Orange nu prea e deschis la negocieri, e mai mult pe principiul accepți sau pleci dacă nu îți convine, iar asta nu prea e ok.

Daca ție îți convine treaba asta și pentru tine nu contează 2 euro în plus, majorității nu ii convine și pentru ei înseamnă ceva aia 2 euro. Calitatea semnalului și a serviciilor poate nu a scăzut la tine, dar la alții în alte zone a scăzut, inclusiv la mine, iar prețul crește...

Aici nu mai loc de a fi fani, trebuie sa fim realiști. Asta este situația...

Salut,

Diferenta intre shaorma si servicii abonament e ca nu ai nici un contract pe 2 ani de zile pentru achizitii de shaorma la pret fix. In schimb la Orange semnezi un contract pe 2 ani de zile la un pret fix. Pe ideea realitatii economice, ar trebui si clientul sa poata trimite notificare la Orange cu micsorarea abonamentului unilateral, iar daca Orange nu e de acord sa renunte la contract. Intreb pentru un prieten.

De acord cu tine, însă dacă, tu Orange, lansezi pe piață o ofertă în care menționezi ca e valabilă 24 de luni, iar după 3 luni majorezi tarifele, îmi pare rău să o spun, este rea credință din partea operatorului și totodată un atentat la buna credință a clientului... Numai din acest punct de vedere nu cred că voi mai continua cu Orange! 

Antonescu
Explorator entuziast

Ma faci sa râd! Realitatea economica? Pai toate preturile au crescut de 3,4, 5 ori, dar salariile de ce nu cresc? Asta nu e realitate economica? 

GreenArrow
Explorator

Cine vrea sa accepte orice mărire e treaba lui, eu unul nu accept nici măcar cu 1 leu sa crească, odată ce am semnat pt un preț mi se pare normal sa fie respectat prețul, nu doar compania are cheltuieli și clientul are, este o chestie de principiu. Nu îți permiți sa oferi prețul ala 2 ani, atunci fa contracte pe câte 1,2, 3 luni. Dacă si de data asta îmi vor creste prețul numai fac niciodată abonament, rămân veșnic pe prepay.

Digi de ce nu a crescut pana acuma tarifele deloc și totuși au profit și sunt mulțumiți?

Cu practicile care le are Orange cât și vdf, Digi vor ajunge nr 1 în maxim 5 ani. Pe roman îl interesează prețul nu calitatea. La serviciile fixe Digi oricum e net superior Orange, doar pe partea de mobil Orange este mai bun, dar pe 90% nu ii interesează calitatea ci prețul 

Desi nu sunt de acord cu practicile de marire in timpul jocului, Digi mai au multe pana isi rezolva problemele:

  • VoLTE si VoWiFi au momente in care nu functioneaza (macar o data pe saptamana).
  • la ultimul concediu (Septembrie 2023) am avut probleme cu apelurile in Bulgaria. Dadeau vina pe operatorul bulgar. Sa zicem ca inghit scuza, dar nu inteleg de apelurile nu mergeau, dar netul era functional. Daca puneam manual pe altul, dupa ce ieseam din zonele fara semnal, conectarea neceista sa pun din nou pe automat la retea si o incepeam din nou cu apelurile (conectarea se facea pe reteaua preferata).
  • au foarte multe zone (magazine mari) in care semnalul da cu virgula. Nu mai spun ca acasa, desi am semnal 4G si la interior, si la exterior, diferenta intre ele, ca viteza, este de doua cifre (in casa rar trec de 1Mbps, dar afara [curetea blocului] am aproximativ 100Mbps). La Orange am cam 2-3 Mbps (plus sau minus) la interior si aproximativ 50 la exterior. Nu ma incadrez in categoria celor care nu-i intereseaza pretul, cat constanta. Daca toti ar avea viteze similare, as alege intre doua lucruri: pret sau o singura factura.

Legat de tarifele Digi: cand ai monopol pe infrastructura fixa, veniturile din serviciile respective compenseaza partea mobila. Nu stiu cat de bine este acest lucru (sa pui toate serviciile la gramada). Daca vrei sa vezi profitabilitatea, e bine sa vezi fiecare segment in parte.

Cunosc foarte multe persoane care nu sunt mulțumite de digi mobil dar nu renunță pt ca e ieftin. Majoritatea oamenilor nu dau 2 bani pe calitate, contează prețul cât mai mic. Dacă au viteza super mica dar le merge Facebook și whatsapp pt ei e perfect 

Stiu. Am mai zis si aici in comunitate legat de o mare parte din abonatii Digi: "daca am semnal, nu ma intereseaza calitatea". Pana la un punct, nu pot veni cu contra-argumente. Problema devine cand ai nevoie de ceva si raspunsul este nu (similar cu majorarile de la Orange: degeaba ai semnal si calitate daca primesti doua majoriari intr-un an. Nu o sa tina nimeni minte cat de bine a fost, pe cat de "scandaloasa" este marirea).

Si pe mine m-a deranjat marirea din noiembrie 2022 (motiv pentru care am inchis abonamentul), dar deranjul a fost in alta parte: majorarea avea in spate necesitatea mentinerii calitatii, dar, la inchiderea abonamentului au venit cu o contra-oferta la jumatate fata de cat plateam. Nu mai spun ca eram luna 10 din 24. Poate as fi inchis ochii daca eram in luna 20 din 24. Momentan sunt pe cartela. Vedem pe viitor daca mai fac pasul pe abonament sau nu.

Totusi, nu pot sa nu spun ca au fost si lucruri bune: fidelizarea este net superioara concurentei si, in cea mai mare parte a timpului, calitatea semnalului a fost in "parametrii" la care ma asteptam (adica cel putin bun).

Corect, asa este, ai dreptate!

Razvan
#StarMember

Majorările succesive nu vor duce decât la scăderea numărului de clienți si inchiderea șandramalei la un moment dat. Când vor incepe să raporteze pierderi, France Telecom va scoate pe tarabă ORO. 

Adid
Junior

Bună dimineața! Începe declinul major pentru Orange care nu a învățat nimic din eșecurile Telekom și mai nou Vodafone. Nu am primit încă notificare de majorare a tarifelor, însă dacă se va întâmpla, e timpul sa îmi iau rămas bun de la Orange după 22 ani și să încerc experiența Digi. Văd asta se dorește de către Orange, lansează oferta mincinoasă, apoi majorează tarife în ideea acceptării tacite. Its Time for Digi, bye bye Orange! 

GreenArrow
Explorator

Eu am 5 servicii de la ei, dacă ar creste cu câte 2 euro fiecare ar însemna o creștere de 10 euro. Clar voi rezilia absolut tot dacă va fi vreo creștere. Deși sunt mulțumit, totul pana la bani, sa ofere doar abonamente la preturi standard sa numai existe reduceri dar sa fie garantat prețul 2 ani. Nu e normal sa oferi reduceri ca să ai de unde creste dupăia 

Razvan
#StarMember

Azi mi se emit facturile, să vedem dacă am tras paiul câștigător.