anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme sistem mesh Fiber 2300

PAdrian
Explorator

Salut,

Postez și pe thread nou că să nu îi stric discuția celuilalt Adrian 🙂

După întreaga epopee care a durat 20 zile, perioada in care nu am avut internet, săptămâna trecută s-a putut activa internetul și la mine. Bucuros nevoie mare am inceput să testez minunăția de sistem mesh.

Pe cât de mari au fost așteptările, pe atat de mare a fost dezamăgirea.

1. Am conectat ambele mesh-uri la router. Unul sta cu ledul albastru aprins continuu, celalt are ledul albastru care clipește. Sigur se pot pune 2 mesh-uri?

2. Internet 0 prin mesh-uri. Partea ciudata e că dacă scot mesh-urile din priza să mă conectez la router, tot nu funcționează internetul . Se rezolva cu un restart la router, dar tot nu merge internetul prin mesh-uri.

3. Deoarece pentru prize smart și becurile smart am nevoie de rețeaua de 2.4, am lăsat rețelele separate. Pe 2.4 am magica viteza cuprinsa intre 2mbps și 20mbps. Pe 5ghz viteza este decentă, dar nu se apropie că stabilitate cu cea pe care o aveam cu routerul de la abonamentul Fibra 2000(zte alb).

Deși teoretic am internet, din păcate ca să pot beneficia de el trebuie să elimin mesh-urile.

Îmi puteți spune daca sunt update-uri de firmware mai noi pentru router și mesh-uri care sa rezolve problemele?

Sincer, am avut răbdare 20 zile fara internet, că era o situație excepțională și am înțeles asta. Dar sa primesc echipamente care nu funcționează în standarde, aici nu mai aveți nicio scuza. Este jenant. Daca nu se rezolva, voi face trecerea către Digi, că răbdarea s-a terminat.

P.s.1: am atasat screnshoturi cu mega viteza pe 2.4 și cum apare no internet atât pe 2.4 cât și pe 5.

P.s.2: am scris mesajul de pe rețeaua mobila.

1 Soluţie acceptată‚

Au venit azi cei de la Digi și au instalat internetul lor. Pe fibra pe care Orange spunea că e nefuncționala.

Din camera de unde fac testele, am atasat viteza de la Digi care este in parametri.

Orange spunea că o viteza de 400-500 mbps este in parametri. Ce sa mai spui?

Eu am spus de la început că ați livrat echipamente netestate și faceți testarea pe nervii clienților.

Soluția: reziliere cu Orange și rămân cu Digi. Nu are rost să mă complic.

Vizualizare soluţie în postul original

27 Răspunsuri 27

Vio73
#StarMember

Salutare!

Nou, aici în Comunitate, suntem tot clienți, ca și tine, în mare parte. Dacă ai probleme cu internetul/ sistemul mesaj, poți contacta Serviciul clienți, care să trimită asistența tehnică în locația ta pentru a vedea ce este de făcut. De funcționat, ar trebui să funcționeze cu 2 mesh-uri, evident.

Poți să îi contactezi după ora 8.00, la numărul 300, apoi 1-2-2  sau orice variantă care îți apare în meniu disponibilă pentru a intra în legătură cu asistența tehnică și probabil te vor pune apoi în legătură cu cei de la Departamentul tehnic. 

Dacă nu reușești așa, ai la îndemână variantele de contact disponibile aici:

https://www.orange.ro/contact/

Trebuie să existe o rezolvare!

Succes!

PAdrian
Explorator

Apelez aici că poate sunt utilizatori care au trecut prin aceleași probleme și s-a ivit o soluție.

După 20 de interacțiuni cu 300 avute la problema anterioară știu că operatorii sunt in mare măsură useless. Parca vorbesc cu niste robotei care citesc de pe foi niste soluții standard și apoi te programează cu o vizită a tehnicianului.

PAdrian
Explorator

300 este în concediu. Am sunat de 4 ori câte 10-15 min și nu a răspuns nimeni. Am atasat dovada.

Se poate să fie ceva mai jenant? Rușine Orange.

PAdrian
Explorator

Am fost sunat de Orange și se pare că nu erau înregistrate mesh-urile in contul meu.

Mâine va veni un tehnician și sper că se va rezolva.

A fost tehnicianul și nu s-a rezolvat problema. Nu reușește semnalul emis de router să treacă de 2 pereți. I-am solicitat schimbarea routerului, dar nu se putea face decât cu sesizare la 300.

300 nu răspunde, așa că a plecat fără să facă nimic. Cand l-am întrebat de ce viteza variază, el a dat vina pe telefoanele noastre si celelalte dispozitive din casă care se tot deconectează.

Azi mi-a trimis mail ANPC că Orange a fost sancționat datorita plângerii mele anterioare.

Acum mă gândesc dacă să reziliez contractul sau să mai depun o plângere la ANPC...

PAdrian
Explorator

De ieri incerc sa iau legătura cu 300 pentru o schimbare de router și nu reușesc. Am învățat melodia aia pe fiecare tonalitate.

Cum se poate intra în legătură cu ei?

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Daca esti client Orange Romania SA (nu fost Telekom Fix, mai nou Orange Romania Communications SA), poti incerca si pe chat-ul Djingo de aici.

Pentru acces la un operator uman, trebuie sa scrii (in timpul programului 08-20): “transfer oparator”.

Vezi daca merge asa.

Client Orange

CristianP13
Explorator

Stiu ca o sa imi sara multi in cap, dar asa cum nu as schimba Orange cu nimeni pentru voce si date mobile, asa nu as schimba nici Digi pentru internet fix si tv. Orange nu are maturitatea necesara pe partea asta si, cel mai si cel mai grav, suportul tehnic e zero barat, iar aici Digi chiar exceleaza.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

O mica poveste, doar pentru a sustine ceea ce spuneai mai sus.

Au fost zilele trecute niste probleme cu serviciile fixe de la Digi in zona mea. Pe langa faptul ca de obicei nu "pica", atunci cand pica, lucrurile se rezolva EXTREM de rapid si eficient.

In momentul in care am vrut sa sun sa raportez incidentul, dupa ce am introdus codul de client, robotul mi-a spus ca:

  • situatia pentru contul meu de client este deja cunoscuta
  • se lucreaza la remedierea ei
  • timp de rezolvare X
  • voi fi informat prin SMS pe numarul de pe care am apelat, in momentul in care se rezolva situatia, ca sa nu trebuiasca sa cer eu un status actualizat, pe principiul "are we there yet?"

O treaba extraordinara, si un flux absolut superb!! Nici Vodafone, si nici Orange nu au asa ceva. De ce? Poate din cauza ca nu intereseaza pe nimeni buna functionare si parerea clientului. Banii sa vina. Experienta clientului nu mai conteaza.

Lasand la o partea faptul ca mi se daduse ca termen de solutionare ora 19 in aceeasi zi (era undeva in jur de 14 in momentul in care a picat netul), problema s-a rezolvat intr-un maximum de 30 de minute! MINUTE! Si, mai mult decat atat, asa cum au promis, la scurt timp dupa ce am constatat ca si-a revenit, am primit si SMS-ul promis. Minunat!!!

Binenteles, inteleg ca poate e un caz ideal, si nu e mereu asa. Si sunt probabil si situatii care sa se rezolve mai tarziu decat ora/data estimata initial. Dar ceea ce vreau sa spun, si ce mi-a placut la nebunie, e tot fluxul asta extrem de bine pus la punct, si eficienti! COMUNICAREA cu clientul nu e cu asteptare intr-un queue de nu stiu cate minute (sau zeci de minute). Este perfect! Nici nu trebuie sa intri in legatura cu un consultant. Problema e deja cunoscuta si in curs de remediere!  As zice ca asa un flux e "de bun simt". Asa ar fi NORMAL sa fie peste tot.

Sugestie catre Orange: chestiile astea conteaza. Poate nu conteaza pentru companie, dar conteaza foarte mult pentru client! Si, pe termen lung, o investitie in comunicare eficienta pe partea asta (funny, avand in vedere C-ul din OROC, de exemplu, care ar trebui sa se ocupe fix de C...omunicare!) poate face o diferenta foarte mare. Atat pentru companie, cat mai ales pentru client! Nimanui nu-i place sa stea in telefon, ascultand muzica si asteptand sa fie preluat de un operator uman, cu care, by the way, s-ar putea nici macar sa nu reuseasca sa intre in contact, pentru ca IVR-ul nu prea e dispus sa-ti faca "lipeala"! Cel putin nu fara sa te si enervezi un pic navigand prin meniuri, sau avand o conversatie unilaterala cu robotul.

Deci DA, chestiile astea conteaza si fac o diferenta foarte mare intre o firma careia ii pasa de clienti si comunicarea cu ei, si una careia ii pasa doar de incasari.

Client Orange

Ai dreptate că Orange mai are mult de lucru la partea cu relații clienți și eu sunt cea mai buna mărturie. Nereușind de câteva zile sa vorbesc la relații clienți mi se pare cea mai mare umilință. Și văd că și moderatorii au intrat într-o tăcere mormântală, că și cum nimănui nu îi pasa.

Nu înțeleg de ce mi se tot spune că nu sunt mesh-urile în cont. Au fost atâția tehnicieni la mine și nimeni nu a fost în stare să le activeze.

Trebuie sa schimbe neapărat relaționarea cu clienții și mai ales sa educați tehnicienii. Ei sunt imaginea voastră pe teren. Degeaba se chinuie omul din magazin să convingă un client sa treacă la Orange dacă tehnicianul ii anulează instalarea că nu a avut chef de munca in ziua aceea.

Reper, să stai 3 zile in telefon să vorbești cu cineva și să nu răspundă nimeni, mi se pare umilință totală pentru client.

Degeaba aveți calitate mai buna pe CATV daca sunteți 0 barat la relaționarea cu clienții.

Moderatorii sunt doar simpli angajati intr-o companie imensa cu mii de oameni. Chiar daca empatizeaza cu problemele noastre de clienti, e mai greu sa se implice in rezolvarea unora. Ce pot face, cu siguranta, e sa trimita unde trebuie aceste nemultumiri, in speranta ca, poate, la un moment dat, chiar va lua cineva masuri.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Crede-ma, le pasa. Nici n-ai idee. Doar ca sunt chestii care pur si simplu nu tin de ei. Astfel incat, mai mult decat sa dea mai departe situatia, nu prea au ce face. Nu e jobul lor, si oricum crede-ma cand iti spun ca fac mai mult decat scrie in fisa postului. Doar pentru ca vor sa ajute si vor sa fie oamenii multumiti.

Acuma, nu mi-e foarte clar ce anume se intampla in cazul tau specific, astfel incat nu prea am cu ce sa te ajut personal, dar cu siguranta topicul asta, si problema ta, nu vor fi lasate fara rezolvare. Stiu ca am zis ca Orange (ca si companie) mai are mult de lucru la partea de relationare cu clientii. Si imi sustin parerea. Dar crede-ma cand iti spun ca ceea ce tine de Comunitate, si ceea ce se poate face pornind de aici, se face cu cea mai mare dorinta de a avea clienti multumiti, si mai mult decat clienti, oameni multumiti. Oameni care sa vrea sa revina in Comunitate. Nu doar pentru ca au o (alta) problema (speram sa nu fie cazul :)) ) dar si pentru ca le place mediul asta, se simt bine aici si de ce nu, pentru ca vor sa ajute si ei la randul lor, alti oameni. 🙂

Client Orange

Eu sunt pasat din nou. La 300 nu răspunde nimeni, la Djingo mi s-au cerut poze cu viteza. Le-am oferit și apoi mi s-a spus că voi fi transferat și apoi s-a închis discuția.

Am reluat și aștept să văd cum decurge.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Neata Adi,

Ceva nou? Ai reusit sa rezolvi ceva aseara?

Client Orange