la 27-03-2024 01:51 AM - editat ultima oară la 27-03-2024 09:16 AM de DanielaH
Buna dimineata,
In data de 16.03.2024 seara in jurul orei 23:30 am facut un transfer din cardul de credit catre contul sotiei mele care are si ea cont Orange Monney , banii respectivi nu mai sunt in contul meu si nici in contul sotiei mele, am luat legatura cu ei telefonic si prin chat dar mi-au spus ca incearca sa se solutioneze cat mai repede aceasta problema, a-ti mai intampinat asa ceva? Doresc sa specific ca nici tranzactia nu imi apare in aplicatie ( bine ca banii au disparut ) . Este data de 27.03 si nu am nici in raspuns de la ei, atata mi-a spus ca in maxim 5 zile lucratoare voi primii un raspuns, dar din pacate nu am primit nici un raspuns. O fii blocati undeva? O sa mai imi vad vreodata banii??
multumesc
la 01-04-2024 12:14 PM
Poti sa ii mai rogi sa ma mai sune inca o data?
m-a sunat un nr cu 0374 dar pe cand am raspuns o inchis, multumesc mult
la 01-04-2024 11:26 AM
Din păcate uneori sesizările se închid automat sau date ca rezolvate de către operatori.
De accea trebuie sa tii legătura cu ei permanent.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor