anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

VECHIME ORANGE IN CONTUL MEU

user_17839351
Junior entuziast

Buna ziua !

Desi in contul meu orange / tarife si optiuni,  imi apare vechimea reala de cand sunt abonat fara intrerupere orange, respectiv peste 23 ani, ( foto2), in acelasi cont orange/ beneficii imi apar doar 6 luni vechime, (foto 1).

am semnalat de 3 ori aceasta problema la orange, de fiecare data mi-au zis ca problema e rezolvata si nimic nu s-a intamplat. 

personalul din call centrer e depasit de situatie

pe cine sa mai contactez sa se rezolve problema ????

anexez 2 mini capturi imagine

15 Răspunsuri 15

And04
Senior

Salutare, @user_17839351 

Acela este singurul numar de telefon inregistrat in MyOrange? Mie mi s-a intamplat sa afiseze eroata vechimea pentru ca aveam doua numere inregistrate in cont. Pentru ambele numere mi se afisa vechimea pe care o aveam pe unul din conturi.

 
 

 

 

doar 1 nr tf e inregistrat

Atunci este clar ca este o problema tehnica. Recomand ceea ce a sugerat si @Vio. Daca ai urmat deja acei pasi, speram sa se rezolve cat mai repede problema. Asteptam vesti.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Îmi pare rău pentru situația neplăcută pe care o expui aici. Cred că trebuie să le scrii pe email la adresa serviciul.clienti@orange.ro sau din secțiunea Contact, mai jos, unde scrie,, Trimite-ne un mesaj ":

https://www.orange.ro/contact/

Sigur, completezi toate câmpurile și alegi ce ți se potrivește.

Succes!

am facut-o de 3 ori, iar de 2 ori mi-au raspuns -problema rezolvata !

(doar pt ei!)

Trebuie să dai de cine trebuie, eventual și cu poze. Destul de neplăcut să nu se rezolve.

Liviu9
Începător

Salut.am aceeași problema doar că în loc de 9 ani și 9 luni apare 1 an și 6 luni.O avea legătură cu ceva beneficii la 10 ani de abonament ?

 

 

Nu are nicio legătură.

Eu am peste 23.

Nu stiu. E vorba de principii

Anonim
Neaplicabil

Este irelevanta vechimea oricum, poți sa ai și 100 ani vechime nu Primești nimic deosebit, ești un simplu client pt companie, nu Primești tratament preferential. Totuși dacă vrei sa îți arate vechimea corect mai trebuie sa insisti poate se va rezolva.

teacher_
#StarMember

Salut! Cred (doar cred) că acel 0 ani și 6 luni este de la ultima ta prelungire contractuala, care e scadenta in ianuarie 2025. Asta înseamnă că tu ți-ai prelungit abonamentul in februarie 2023, iar până la următoarea factura ai vechimea de 6 luni, pe aceasta prelungire... Altă explicație nu găsesc 

Pololică
#StarMember

Salut!

Intrebare: numarul a fost cesioant (cedat) in uma jumatate de an? Stiu ca in situatia asta (cineva cedeaza si altcineva preia abonamentul), numarul isi pierde vechimea. In urma cu 3 ani jumatate, cand am preluat numarul tatei de pe abonamentul mamei, tata a pierdut toata vechimea in retea (avea vreo 3-4 ani la momentul respectiv). Cand a ajuns la mine, desi contractele semnate (fidelizasem) aveau toate aceeasi perioada contractuala, numarul lui era "nou nascut" in retea, iar eu aveam deja 2 ani pe alte doua numere (vechime care a ramas pana la inchiderea contractului).

Nu

user_17839351
Junior entuziast

A TREIA INCERCARE A FOST CU NOROC

SE PARE CA CEI DE LA ORANGE AU GASIT SOLUTIA. 

multumesc tuturor pt sfaturi!!!!!!