anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu înțeleg logica aplicației my orange

Adriann77
Începător

Nu înțeleg de ce afișează  aplicația două  mesaje atât de diferite. 

1 Soluţie acceptată‚

Salutare!

17 a fost vineri, urmat de doua zile de weekend, iar plata a fost facuta prin aplicatie externa.Ar trebui azi sau maine sa se actualizeze.

Recomandare: plateste direct in aplicatie cu cardul.

Vizualizare soluţie în postul original

15 Răspunsuri 15

Adriann77
Începător
 

Când ai făcut plata? Și prin ce metoda? Adică în shop, magazin partener, direct din aplicație, sau la automate de plata..?

George  BCR aplicație, scanare cod de bară, în data de 17. Dar nu vad de ce nu vede aplicația același lucru și arată  diferite chestiunile 

Pentru că datele se actualizează mai greu, mai ales daca ai făcut plata in cursul dupa-amiezei. Probabil în cursul zilei de astăzi se va regla situația. 

Am făcut plata acum 3 zile imediat după ce am avut emisa factura cu codul de bare.

A fost weekendul și cel mai probabil astăzi se vor actualiza datele.

Salutare!

17 a fost vineri, urmat de doua zile de weekend, iar plata a fost facuta prin aplicatie externa.Ar trebui azi sau maine sa se actualizeze.

Recomandare: plateste direct in aplicatie cu cardul.

E nevoie de 5 zile sa ajungă  banii din bcr în bcr??? My orange e făcut sa ușureze sau sa lungească procesul? Pentru  ce mai emite plata  cu cod de bare aplicația???

Este necesar un timp minim pentru ca extrasul de cont sa fie operat, chiar si de catre sistemul Orange. La cati clienti sunt, crezi ca opereaza o persoana, iar banca trimite la fiecare tranzactie notificare si asteapta confirmarea operarii? Extrasul de vineri se opereaza luni (deci 3 zile intarziere). Acel cod de bare este o optiune de plata in factura pentru cei care nu vor sa utilizeze o banca pentru plata facturilor.

Este irelevant daca suma transferata este in aceeasi banca. Conteaza momentul operarii platii in sistemul furnizorului. Procedurile bancare sunt simple: astazi se emite extrasul pentru ziua anterioara. Banca nu are de unde sa stie ce operatiuni mai sunt pe contul respectiv.

Sa mai spun ca Unicredit nu elibereaza extras de cont pentru zilele libere, chiar daca sunt operatiuni pe cont? Sa vezi ce frumos este atunci cand ma intreaba contabilitatea de ce nu am extras pe 01.01 sau in a doua zi de Paste, cand la restul bancilor, daca cer extras pentru zilele respective, primesc (chiar daca nu am operatiuni).

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver

Salutare!

Probabil astăzi se va actualiza, dacă nu s-a făcut deja actualizarea. Peste weekend este mai greu!

Mă gândesc să nu fie totuși vreun bug, pentru că durează cam mult!

teacher_
#StarMember

Salut! @Adriann77 , despre ce mesaje vorbești? Poți să ne dai mai multe detalii? 

Am adăugat ss

DanielaH
Moderator

@Adriann77, s-a rezolvat situația? S-au alocat banii?

Acum am verificat și apare achitată