anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange Cloud Desktop/ Laptop nefunctionala ! ERROR !!

adrian87n
Cunoscător
Mentionez ca deja am trimis email exact cum e mai jos si la Orange (serviciul clienti, sesizari si aplicatii) .
 
Buna ziua ,
 
Aplicatia Orange Cloud pe Desktop / Laptop nu functioneaza apare o eroare. am incercat reinstalare . dar in fereastra are o problema.. va rog verificati !
 
astept raspunsul dvs va rog frumos.
 
poza atasata explicativa
 
 

 

 

1 Soluţie acceptată‚

S-ar putea ca problema sa fie pe cont (sau ceva specific pentru cazul tau). Am incercat si eu mai devreme aplicatia pe Windows, si merge fara probleme.

Daca ai cumva un alt cont My Orange cu care poti testa (poate chiar unul nou), ar fi interesant de vazut daca functioneaza in cazul ala. Daca da, problema e pe cont. Daca nu, posibil sa fie ceva cu aplicatia. Dar, daca zici ca face la fel pe calculatoare diferite…tind sa cred ca nu aplicatia e problematica. Trebuie vazut ce au in comun cele doua. Pana acum, pare sa fie contul. 

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

14 Răspunsuri 14

DanielaH
Moderator

Salut și bine ai revenit în Comunitate!

Dacă deja ai depus o sesizare la noi, înseamnă că situația ta este cunoscută și colegii noștri cu siguranță fac toate verificările necesare pentru remedierea problemei. Îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor.
Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate când se va rezolva.

RafaHelper
#StarMember

Salut @adrian87n

Serviciul este functional, am încercat si m-am putut autentifica in contul meu Orange Cloud. 

Poti încerca de pe un alt browser sau dispozitiv(telefon, tableta, alt laptop/calculator) sa vezi daca eroare persista?

Rafa, nu este vorba de problema de logare in orange cloud. Sa incercam ca sa ne axam fix pe problema descrisa. Din moment ce nu am specificat de nimic de www.cloud.orange.ro si nici de aplicatia de android, atunci clar m-am referit strict la executabilul descarcat si instalat unde nu merge logarea.  

S-ar putea ca problema sa fie pe cont (sau ceva specific pentru cazul tau). Am incercat si eu mai devreme aplicatia pe Windows, si merge fara probleme.

Daca ai cumva un alt cont My Orange cu care poti testa (poate chiar unul nou), ar fi interesant de vazut daca functioneaza in cazul ala. Daca da, problema e pe cont. Daca nu, posibil sa fie ceva cu aplicatia. Dar, daca zici ca face la fel pe calculatoare diferite…tind sa cred ca nu aplicatia e problematica. Trebuie vazut ce au in comun cele doua. Pana acum, pare sa fie contul. 

Client Orange

@adrian87n eu am încercat aplicația de desktop așa cum ai scris, la mine funcționează serviciul. Ne poți spune care e diferența intre a utiliza aplicația de desktop si versiune de browser? De ce vrei sa utilizezi versiunea de desktop si nu versiunea din browser?

Diferența între versiunea de browser si versiunea de desktop este aceea ca cea de desktop in permanenta iti salvează in cloud si sincronizeaza in timp real cate foldere pui pe sincronizare. Iar versiunea de browser vezi pe moment ce ai in cloud si adaugi manual ce vrei sa salvezi in cloud. 

https://www.synapsa.ro/cloud_erp.aspx

Iar ieri desi factura e platita pac surpriza...  Vezi poza..  Cloud innacesibil deloc.  

 

adrian87n
Cunoscător

Pe telefon orange cloud  functineaza, dar sa nu deviem de la subiect deoarece este vorba strict de aplicatia orange cloud varianta de exe pentru desktop.  Am incercat sj pe alt calculator si la fel nu merge loginul.

DanielaH
Moderator

@adrian87n, s-a rezolvat situația?

Din pacate inca nu. Tot nu functioneaza ! 

Anonim
Neaplicabil

Mai folosește cineva Orange Cloud?

adrian87n
Cunoscător

dragilor, eu din dorinta de a avea un cloud unlimited , m-am abonat pentru a putea salva de pe diferite telefonae si calculatoare diferite informatii ceea ce pe mine ma ajuta, exact ca o companie, stii faci back-up, iar la back-up faci un alt back-up , gen Google Cloud sau Digi Storage.. si pt mine chiar e foarte important..  @arsradu mersi de raspuns, nu am alt cont de My Orange decat cel standard.. deci situatia inca nu s-a rezolvat,... ca sa fie clar,  ceea ce umpic ma cam deprima... dar am speranta ca se va rezolva.... (CHIAR SPER SI VREAU SA SE REMEDIEZE! ) la emailul ce l-am trimis nimeni nu a raspunde deci @DanielaH din pacate nu stiu cat se stie de problema si cat de  bine se ocupa "baietii" de la Orange daca  nici macar raspuns n-am primit.. nu stiu ce sa fac sa incep sa plang.... sau sa ma dezabonez de la Orange Cloud Unlimited .. sunt debusolat..

adrian87n
Cunoscător

am incercat, am facut alt cont si tot asa apare.. Network error. poza atasata..

Incearca eventual si cu un apel la 300 sau 0374 300 300 (din orice retea). Poate ai sanse mai mari sa dai de cineva (eventual incepand de maine, astazi nu cred ca mai gasesti pe nimeni, dar poti incercat). Problema cred ca e pe cont.

Client Orange