anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonament de internet și tv cu Netflix inclus

Elle
Începător

Bună seara,

Mi-am făcut abonament pentru internet și TV, pachetul premiere cu Netflix inclus. Problema este că nu reușesc să activez această opțiune. Am încercat atât de pe laptop cat și de pe telefon, am sunat la relații cu clienții zilnic în ultima săptămână. În final mi-au spus că nu mă pot ajuta și să fac eu printscreen cu toți pașii pe care îi urmez ca sigur eu sunt problemă. I-am rugat să îmi trimite un mail de activare dar nu s-a putut. A mai trecut cineva printr-o situație asemănătoare? Multumesc 

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver

Bună, Elle!

Vezi dacă te ajută pașii de aici:

,,Cum pot beneficia de Netflix din oferta Orange?

Intră în contul tău Orange, accesează secțiunea Netflix și urmează pașii descriși acolo sau trimite un SMS la 3520 cu textul NETFLIX BASIC, NETFLIX STANDARD sau NETFLIX PREMIUM, in funcție de planul tarifar pe care il dorești, de pe un număr de abonament Orange.

Poți modifica sau dezactiva abonamentul Netflix în orice moment, după prima lună de facturare, dacă accesezi secțiunea Netflix din contul tău Orange sau îl poți dezactiva direct de pe www.netflix.com,din secțiunea „Cont”.

Oferta Netflix este disponibilă doar pentru clienții persoane fizice.

Dacă ai un cont Netflix existent, îl poți conecta la oferta Orange la finalizarea procesului de activare Netflix. Vei continua să fii taxat separat pentru orice cont Netflix existent până când conectezi acel cont la oferta Orange. Pentru orice întrebări legate de facturare pentru un cont Netflix existent, te rugăm să contactezi direct Netflix.

Anularea serviciului Netflix ca parte a ofertei Orange nu va anula automat niciun cont Netflix preexistent, iar Netflix va relua automat taxarea contului respectiv prin metoda de plată pe care o aveai setată anterior pentru acel cont. Dacă vrei să vezi detaliile abonamentului tău Netflix, accesează secțiunea „Cont” de pe site-ul netflix.com ".

Detalii aici:

https://www.orange.ro/love/netflix/

Dacă nu te ajută, revino pe topic!

Referitor la printscreen-uri, da, acestea sunt necesare pentru a se înțelege unde sunt problemele!

Succes!

 

FLo1
#StarMember

Bun venit în Comunitate, @Elle. Așa cum ți s-a menționat deja, acele printscreen-uri sunt necesare pentru a înțelege atât pasul la care apare eroarea, cât și în  ce constă aceasta (ce mesaj returnează). Este mult mai ușor de explicat cu o imagine: " o poză cât o mie de cuvinte". Te așteptăm cu detalii în acest sens. O zi cu spor.

MCostel
Explorator

Daca ai făcut sesizare continua pe aceasta cale până la rezolvarea problemei.

Oferă informațiile cerute de operator și de asemenea solicita in scris pașii necesari accesării serviciului.

Eu am urmat pașii operatorului  și am fost taxat cu 10 euro de aceea este important sa ai dovezi scrise și de la sursa.

DanielaH
Moderator

@Elle, s-a rezolvat situația? Ai reușit să activezi Netflix?