anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Scumpire - am primit ultima factura majorata

Stefan001
Începător
 
8 Răspunsuri 8

delfinas
#StarMember

Stefan, bun venit in Comunitate!!!

Poti detalia problema care te framanta?

Am primit ultima factura majorata

Nu este legal sa se modifice tariful cât timp am un contract valabil

Voi sesiza ANPC

Daca vei citi contractul, vei afla ca au voie sa modifice pretul, iar pe factura trecuta ai fost anuntat ca va creste pretul.

Stefan001
Începător

Nu cred ca au dreptul sa modifice contractul iar dacă am fost anunțat nu le da dreptul sa modifice 

Aștept și răspunsul ANPC

te asteptam "neaparat" sa ne spui ce ti-a raspuns  anpc ul 😋

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver

Salutare!

Din păcate, este legal! Sunt convins că ai fost notificat pe factura anterioară, dacă este o majorare de factură și nu prea ai ce să faci. De vreo doi ani se discută subiecte similare pe aici și prin alte locuri! Îmi pare rău!

Cred că poți discuta cu cei de la Orange și găsi o soluție adecvată!

Baftă!

MCostel
Explorator

Din păcate această practică a devenit legală.

Însă eu nu contest legalitatea ci faptul că furnizorul nu este fairplay schimbând regulile in timpul jocului.

Razvan
#StarMember

Salutare! Majorarea este legală conform legii nr. 279/2009 privind codul civil. La art. 1768, alin. (3), în calitate de client, îți posibilitatea să reziliezi fără penalizări, in termen de 30 zile de la data transmiterii a notificării. 

Contractul de furnizare - Preţul produselor sau serviciilor -
Art. 1.768. -

(1) Preţul datorat de beneficiar este cel prevăzut în contract sau în lege.

(2) Dacă în cursul executării contractului se modifică reglementarea legală a preţului sau mecanismului de determinare a acestuia, între părţi va continua să se aplice preţul sau mecanismul de determinare a acestuia stabilit iniţial în contract, dacă legea nu prevede expres contrariul.

(3) Dacă legea prevede expres că preţul sau modalitatea de determinare pe care le stabileşte se va aplica şi contractelor în curs, fiecare dintre părţi poate denunţa contractul în 30 de zile de la data intrării în vigoare a legii. Pe durata celor 30 de zile părţile vor aplica preţul stabilit prin contract.

De asemenea, poți ajunge la o înțelegere cu ORO privind anularea majorării, prin contactarea acesteia prin canalele de contact disponibile.