Întrebare fară răspuns

Dificultăți cu setările la internet - abonament de la Telekom trecut pe Orange

Salut! De 2 zile nu îmi mai merg datele mobile, am abonament de la Telekom, ulterior trecut pe Orange. Am făcut setările generice pentru internet și acum merge, însă la o viteza mică de 3g, in ciuda faptului că am setarea pe 4g/3g/2g. Zona nu este o problema, se prinde 4g de obicei

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salutare!
I-ai dat un restart la telefon?
Poate îl mai treci prin 2g/ 3g încă o dată și apoi pe automat și își revine. Dacă nu, ia legătura cu suportul pe Chat Djingo sau la 300.
Baftă!

Setarile...daca nu ma insel, ar trebui sa fie doar un APN: net (pentru Orange).

Oricum, din cate inteleg eu, problema nu e netul, cat reteaua. 4G nu inseamna neaparat internet. Deci, daca la tine nu-si ia semnal 4G, trebuie vazut de ce. Sa inteleg ca alte persoane, pe Orange, au semnal 4G in aceeasi zona? Ce s-a modificat acum 2 zile? A fost vreo cadere de curent?

Ca idee, daca inainte mergea, si brusc nu mai merge, fara sa fi modificat nimic la setari, cel mai probabil nu setarile sunt problema.

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

Asa am patit si eu. Am identificat si antena (celula, releul sau cum s-o mai chema) cu probleme, 80048. Daca ies din raza de acoperire a acestui releu si intru pe "teritoriul" altuia, netul functioneaza fara probleme. Daca le spui celor de la deranjamente o sa-ti spuna ca la ei totul functioneaza normal. Problema a aparut nu numai la cei care vin de la Telekom ci e valabila si pentru cei mai vechi in Orange. Cu viteza sub 1 Mb/s, de obicei sub 0,1 Mb/s practic se cheama ca beneficiezi de "zero net nelimitat".

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!