Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Întâmpina cineva probleme cu Orange Money pe IPhone 13 Pro

Întâmpina cineva probleme cu Orange Money pe IPhone 13 Pro? Primesc eroarea cu “Hopa avem o eroare" după tastarea Pinului și confirmarea acestuia. Am făcut un upgrade de la 12 pro la 13 pro și de atunci nu reușesc sa ma conectez, iar cei de la Orange se pare ca nu reușesc sa ma ajute deoarece am o sesizare către ei din data de 12.03.

SorinSRN
SorinSRN

SorinSRN

User level
Nivel
1
118 / 750
puncte
Custom field 2
SorinSRN
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

Nu am patit de curand... Dar eroarea in sine nu e noua. Ai incercat o dezinstalare si reinstalare a aplicatiei?

12 Pro-ul il mai ai? Acolo iti merge?

Ca idee, nu cred ca tine de un model anume. Cel putin nu pare sa fie ceva specific.

Daca n-ai incercat deja, incearca si o reinstalare a aplicatiei.

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

Am și reinstalat aplicația. Am încercat și pe telul soției iPhone 12. Merge. Dar ciudat pe 13 pro nici contul soției nu merge. Am făcut și update de soft și tot degeaba. Ma gândeam ca probabil este ceva din setările telefonului si ca poate nu ma duce capul pe mine . Oricum ma supăra ideea ca situația mea a fost “escaladată” cum spuneau cei de la orange, către departamentul tehnic și ca ma vor contacta dar … pauza.Cei din call center (foarte amabili) au făcut tot ce au putut.

SorinSRN
SorinSRN

SorinSRN

User level
Nivel
1
118 / 750
puncte
Custom field 2
SorinSRN

Din pacate, cum ziceam si pe alt topic, de multe ori, cel care iti raspunde la telefon sau pe chat, nu e si cel care iti poate rezolva efectiv problema... Si atunci astepti dupa alta echipa, alt sistem de prioritati, alt program etc etc...sa raspunda. :(

Nu am iPhone 13, dar am un iPhone 12 si, probabil nesurprinzator, totul merge perfect. Daca zici ca nici contul sotiei nu merge...pe iPhone 13, atunci posibil sa fie un bug sau ceva specific pentru telefonul tau.
Din setari nu cred ca ai omis nimic, pentru ca vorbim de iOS, si banuiesc ca atat iPhone 12 cat si 13 Pro ruleaza aceeasi versiune de soft, cu aceleasi optiuni, nu? Deci....nu cred ca e de acolo.

Observ din screenshot ca esti pe conexiune operator (date mobile). Ai cumva posibilitatea sa incerci (daca n-ai facut-o deja) si pe WiFi? Face vreo diferenta?

Din pacate, mai mult de atat nu prea am cu ce sa te ajut, pentru ca la mine nu se reproduce problema. Am incercat mai devreme un reinstall, si a mers totul conform asteptarilor. Fara erori la setarea PIN-ului.
Dar daca mai sunt useri in comunitate care au iPhone 13 (eventual chiar 13 Pro) si Orange Money, poate ne pot impartasi din experienta lor.

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

Cred ca voi aștepta încă ceva timp pt a fi contactat de cei de la Orange. Și mie mi-a funcționat perfect aplicația pana acum chiar de la lansare. Însă se pare ca 13 pro e cu ghinion pt mine :)

SorinSRN
SorinSRN

SorinSRN

User level
Nivel
1
118 / 750
puncte
Custom field 2
SorinSRN

@SorinSRN, bun venit în Comunitate! Îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o aici.
Dacă spui că ai luat deja legătura cu colegii noștri, înseamnă că situația ta este cunoscută și se lucrează la soluționarea ei. Te asigur că vei fi contractat în momentul în care se va remedia.
Ai cumva un număr de sesizare ca să putem verifica și noi?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Foarte de acord cu Dvs doar ca din data de 12 Martie poate ca e cam mult de așteptat fără sa fii contactat. Am sunat eu de vreo 5 ori sa mi se spună același lucru dar in fine. Am pus întrebarea pt a sti dacă sunt doar eu cu aceasta problema sau mai sunt și alte persoane in situația mea. :) Mulțumesc frumos. Așteptăm …

SorinSRN
SorinSRN

SorinSRN

User level
Nivel
1
118 / 750
puncte
Custom field 2
SorinSRN

@SorinSRN, s-a rezolvat situația?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Din păcate încă nu. Nici măcar nu m-a sunat nimeni

SorinSRN
SorinSRN

SorinSRN

User level
Nivel
1
118 / 750
puncte
Custom field 2
SorinSRN

Îmi pare rău :(
Revin cu întrebarea: Ai cumva un număr de sesizare ca să putem verifica și noi?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Nu dar dacă va ajuta va pot da alte detalii

SorinSRN
SorinSRN

SorinSRN

User level
Nivel
1
118 / 750
puncte
Custom field 2
SorinSRN

S-a rezolvat problema? Am aceeasi situatie pe un 11 Pro Max. Aceeasi eroare dupa setarea PIN-ului de 6 cifre. Daca apas "x"-ul din dreapta sus, aplicatia se inchide si nu o mai pot deschide. Trebuie s-o sterg si s-o instalez din nou.
Daca ajuta la ceva, pentru moderatori, sesizarea mea are numarul 170010288.

MacAndrew
MacAndrew

MacAndrew

User level
Nivel
0
33 / 100
puncte
Custom field 2
MacAndrew

Nu nu s-a rezolvat. M-au sunat a doua oară sa îmi spună sa reinstalez și sa re încerc conectarea și bine-nțeles nimic.
Și Da exact la fel am pățit și eu. Dacă încerc a doua oară sa refac pașii pt activarea aplicației nici nu se deschide decât dacă o reinstalez. Așa ca vor trece mult și bine peste cele 30 de zile ca de cele 5 am trecut demult

SorinSRN
SorinSRN

SorinSRN

User level
Nivel
1
118 / 750
puncte
Custom field 2
SorinSRN

@MacAndrew, bun venit în Comunitate!
Confirmăm că și situația ta este în atenția colegilor noștri care investighează și caută soluții pentru rezolvarea acestei probleme.
Vă mulțumim amândurora pentru răbdare și înțelegere.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Nu m-a sunat nimeni, nu am primit niciun raspuns si nu s-a rezolvat nimic dupa 10 zile. Un fleac, ar zice unii... vorbim dupa 30 de zile :)))
Bine ca nu am facut si un card de credit, ca atunci era nasol pentru Orange sa nu-mi mearga aplicatia.
Ma gandesc serios sa inchid contul si sa raman cu Revolut-ul.
Pentru ca inapoi la Samsung A32 (pe care MERGE aplicatia) eu nu revin.

MacAndrew
MacAndrew

MacAndrew

User level
Nivel
0
33 / 100
puncte
Custom field 2
MacAndrew

Subscriu. Deja am revenit la Revolut. Din păcate nici pana acum nimic legat de o posibila rezolvare. Nu știu de ce am impresia ca este ceva legat de o simpla Setare a telefonului. Am pățit asa și cu cei de la Transilvania și era ceva legat de salvările din iCloud dar mulțumită celor de la “Tehnic” care m-au sunat și mi-au spus sa fac asta și asta apoi sa reinstalez aplicația totul merge struna. Dar se pare ca pt alții sa resuni clienții înseamnă doar Call center pe care “Sarutmana” pt bunăvoința de care au dat dovada (măcar verbal) și și-au dat tot interesul sa te facă sa te simți important și ca se muncește ca tu sa ai acces la aplicație nimic concludent. Îmi pare rău sa spun asta dar aveți dreptate. Și ce este și mai ciudat ca scrie frumos pe card FOUNDER MEMBER
Am uitat sa precizez ca sunt ajutat și de încă cineva de aici de pe forum doamna Daniela H căreia ii mulțumesc pt implicare dar sunt convins ca nu depinde doar de dansa. Mulțumesc încă odată si îmi cer scuze dacă supăr pe cineva dar …

SorinSRN
SorinSRN

SorinSRN

User level
Nivel
1
118 / 750
puncte
Custom field 2
SorinSRN

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!