Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Problema semnal Galaxy S20

Buna ziua!

Detin un S20 Snapdragon, varianta de America, care a functionat complet normal timp de un an pana acum 3 zile. Acum 3 zile, mi-a picat semnalul complet in interiorul apartamentului meu si am crezut ca e din cauza orange. In aceeasi seara am iesit pe balcon si am vazut ca semnalul a devenit deodata full, totul fiind in regula. Cand m-am intors in casa, semnalul a picat din nou, ca si cum as fi in mijlocul campului. Am facut tot felul de troubleshooting, am resetat network settings, am dat downgrade de la android 12 inapoi la 11, acelasi rezultat indiferent de ce faceam. Am facut rost de o cartela Digi, care functioneaza perfect normal in interiorul apartamentului. Am fost si mi-am schimbat cartela, dar tot nu merge orangeul la mine in apartament. Chestia ciudata e ca am pus cartela intr-un iphone si merge complet perfect in interiorul apartamentului. Deci concluzia e ca s20-ul meu functioneaza pe alte retele, dar pe orange nu, iar cartela mea functioneaza pe alte telefoane, dar pe al meu nu. Am iesit in oras ieri, stau in Iasi, si cand intram oriunde in interior, semnalul imi pica. Care credeti ca poate fi motivul pentru care se comporta asa telefonul?

Va multumesc!

S20 SNAPDRAGON USA
S20 SNAPDRAGON USA

S20 SNAPDRAGON USA

User level
Nivel
0
63 / 100
puncte
Custom field 2
S20 SNAPDRAGON USA
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salutare!
Posibil să nu mai vadă anumite frecvențe pe care emite Orange și care penetrează bine la interior.
Este ciudat dacă zici că alt telefon funcționează și acesta nu!
Poți intra la *#0011# și vezi ce benzi îți afișează.

Il voi trimite maine in garantie, probabil a patit ceva la receptorul gsm sau pe la antene, chiar nu stiu ce sa zic, sunt extrem de confuz. Multumesc oricum pt raspuns!

S20 SNAPDRAGON USA
S20 SNAPDRAGON USA

S20 SNAPDRAGON USA

User level
Nivel
0
63 / 100
puncte
Custom field 2
S20 SNAPDRAGON USA

Probabil nu mai vede banda B3 și B7. Poți accesa meniul service și să vezi la ce benzi se conectează telefonul.
Totodată, Samsung nu acordă garanție la produse, dacă nu au fost vândute pentru piața europeană.

L-am achizitionat de la QuickMobile, am garantie prin cei de la service return. Imi arata doar band 1 in service menu. Las screenshot atasat.

S20 SNAPDRAGON USA
S20 SNAPDRAGON USA

S20 SNAPDRAGON USA

User level
Nivel
0
63 / 100
puncte
Custom field 2
S20 SNAPDRAGON USA

Îți arată că ai semnal doar pe 3G pe B1. Probabil s-a stricat modulul gsm. Ai grija cu garanția, vezi ce semnezi, să nu îți anuleze garanția la telefon.

Mersi mult pentru sfaturi, sper sa se rezolve in garantie. O seara placuta!

S20 SNAPDRAGON USA
S20 SNAPDRAGON USA

S20 SNAPDRAGON USA

User level
Nivel
0
63 / 100
puncte
Custom field 2
S20 SNAPDRAGON USA

Vezi că sunt probleme cu garanția de la Quickmobile, nu sunt prea serioși.

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

In caz ca am experiente neplacute, voi scrie aici. Sper totusi ca va fi totul ok.

S20 SNAPDRAGON USA
S20 SNAPDRAGON USA

S20 SNAPDRAGON USA

User level
Nivel
0
63 / 100
puncte
Custom field 2
S20 SNAPDRAGON USA

Telefonul suporta benzile 4G de la Orange: B3 (1800MHz), B7 (2600MHz) si 20 (800MHz). Dupa ce iti revine de la garantie, poate reusesti sa vezi ce benzi/frecvente ai la interior (cartela de Orange si telefonul S20). Atat telefoanele cu Android, cat si cele cu IOs interpreteaza diferit modul in care se conecteaza la retea (poate setarile default ale telefonului sunt pe semnalul cel mai puternic, nu pe reteaua cea mai rapida).

Dupa cum am promis, revin cu update. Astazi mi s-a intors telefonul din garantie, unde mi s-a spus ca din cauza faptului ca aveam capacul pe spate putin fisurat, placa de baza a fost afectata si trebuie sa platesc 2600 de lei pentru inlocuirea ei. Bineinteles ca am refuzat si am cerut telefonul inapoi. Intre timp mi-am dat comanda de o baterie noua si de un capac spate nou si astazi le-am inlocuit singur, iar acum semnalul functioneaza perfect. Cel mai probabil cablul GSM nu facea contact bine, iar dupa ce l-am reasamblat, si-a revenit. Tin sa mentionez ca nici macar nu a fost desfacut telefonul in garantie la quickmobile, asa ca aveati dreptate cei de mai sus care au spus ca sunt neseriosi. Puteam sa-mi iau teapa de 2600 lei daca nu eram incapatanat. Deci solutia a fost sa verific cablurile.

S20 SNAPDRAGON USA
S20 SNAPDRAGON USA

S20 SNAPDRAGON USA

User level
Nivel
0
63 / 100
puncte
Custom field 2
S20 SNAPDRAGON USA

Bine că ai rezolvat singur problema!, felicitări!
Eu ți-am zis că cei de la Quickmobile sunt neserioși, mai ales pe partea de service. Atrag clienții cu preturi mai bune, dar telefoanele nu-s aduse pe o filieră oficială și își scot pârleala când te prind în service, cum era să o pățești și tu . Se știe demult că sunt neserioși. E bine că te pricepi sa repari și ca ai rezolvat singur problema, dar altădată cumpără dintr-un magazin serios, chiar daca dai un pic mai mult.

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

L-am luat de pe quickmobile pentru ca imi doream neaparat varianta cu snapdragon si era singurul site care il vindea in Romania. Dar da, asa este, nu merita sa iti iei de la ei daca esti consumator obisnuit si nu cauti ceva anume ce vand doar ei. Multumesc pentru raspunsuri! Weekend placut!

S20 SNAPDRAGON USA
S20 SNAPDRAGON USA

S20 SNAPDRAGON USA

User level
Nivel
0
63 / 100
puncte
Custom field 2
S20 SNAPDRAGON USA

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!