Întrebare fară răspuns

De ce nu îmi merge internetul ?

Ieri mi am încărcat nr de tel cu cartela ce contine codul de reîncărcarea. L am băgat, dar nu a reacționat cu nimic.Am primit mesajele însă nu pot apela si nici accesa netul. Din disperare ,pentru că am nevoie de net, am încărcat un alt nr de tel astăzi de dimineata , iarăși am primit mesajele, pot apela însă nu pot avea internet. Va rog sa ma ajutati!! Multumesc si scuzați mă de deranj. Am incercat sa vb cu cineva pe chat, dar fără nici un răspuns. Am trimis si la 300 "Credit " dar nu am primit nimic.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Nu stiu sa existe vreo comanda "credit" pentru numarul 300. E una pentru 321, dar nu vad cu ce te-ar ajuta.

Ai incercat sa dai un restart la telefon? Poti sa faci un test de viteza in aplicatia Speedtest si sa pui aici un screenshot? Daca incerci sa deschizi google.com in browser ce eroare primesti? Alte persoane in aceeasi zona au aceeasi problema sau e doar la tine? Ma refer la cei care au deja o optiune de internet activa, sau abonament activ.

De asemenea, ai pus intrebarea in sectiunea Internet (fix) & TV, dar inteleg ca vorbim despre o cartela prepaid, si serviciul de internet pe mobil, nu?

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

Multumesc pentru critici.
Am dat si restart la telefon ,dar nu s a intamplat nimic. După cum bine am spus, nu am acces la internet. De accea in broswer imi spune "nu există conexiune ". Celelalte persoane cu un abonament activ , au internet.

Nu degeaba am intrebat de browser. :) Cand a fost picat facebook-ul acum ceva timp, am avut o avalansa de useri care au raportat ca nu le merge "netul", cu toate ca tot ce incercau sa faca era sa intre pe social media... De-aia am preferat sa verific daca google merge, si eventual intr-un browser. :) Dar am inteles, nu merge.

Buuun. Ai activat o extraoptiune cu minute si internet? Datele mobile sunt activate in telefon?
Daca dai apel la 333 ce mesaj primesti inapoi? Poti sa pui un screenshot?

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

@elennnaa12, s-a rezolvat problema? Ce opțiune ai activă acum?
Înțeleg că ai trimis un mesaj pentru credit back? L-ai trimis în cele 24 de ore?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!