Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Am 2 abonamente de telefonie si internet mobil, si Internet WI-FI si TV de la orange. Pana acum mergea HBO GO, dar acum zice pe HBOGO.ro ca nu exsista un abonament valabil.
@Cali1989 mulțumim pentru mesaj.
Colegii ne-au confirmat că s-a rezolvat situația de ieri, înainte de prânz.
@Lollipop și @The Special List ne puteți confirma, vă rugăm că e ok și la voi?
Alte răspunsuri
Salutare!
Poți lua legătura cu cei de la Serviciul Clienți și, dacă ai inclusă această opțiune, cu siguranță o să fii ajutat! Este posibil oricum să-ți fi expirat perioada gratuită a acestui serviciu (6 sau 12 luni). Dar oricum, cel mai bine este să ai un răspuns clar.
Detalii despre cum intri în legătură cu Serviciul Clienți, ai aici:
https://comunitate.orange.ro/questions/2012182-numere-telefon-asistenta-orange
Succes!
Salut, Bogdan__ !
Într-adevăr, in acest moment sunt niște probleme de logare în contul HBO Go care afectează o parte din clienți.
Situația este în atenția colegilor noștri și va fi remediată în scurt timp.
Mulțumim pentru înțelegere.
Si eu am patit la fel, nu ma mai pot conecta pentru ca nu mai am un ”abonament valabil” :)
Sper sa se rezolve rapid, am lasat si un e-mail la serviciu clienti!
Fix la fel am patit eu acum 2h. Nu am abonament gratis, platesc extra pentru el.
Raspunsul din call center a fost sa trimit screenshot pe mail. UNDE PE MAIL?
Aici aveti mai multe metode de contact, inclusiv formularul de email: https://www.orange.ro/contact/
Aici poți trimite https://www.orange.ro/contact/ vezi mai în josul paginii
Eu aici am trimis si am pus un screenshot...
In afara de faptul ca imi spune ca mi se va raspunde in 48h si m-am chinuit 10 min sa imi dau seama ce nu ii place la screeshot de nu vrea sa faca upload, acum imi da eroare necunoascuta cand vreau sa dau "Trimite"
INCREDIBIL...
Le: am dat reload la tot chestionarul ... si a trimis intr-un final
Și eu am probleme cu HBO Go. Îmi da ceva eroare. Am pus un printscreen.
asa si eu
dupa cateva ore de la semnalarea problemei pe telefon, chat, mail, etc, am sunat iar la call center, iar asteptat o vesnicie sa intru sa vorbesc cu cineva. Intr-un final am dat de un baiat care mi-a spus ca e o problema generala si ca s-ar rezolva maine la ora 17:00 si ca pana atunci nu se poate face nimic...
Atunci e clar că este o problemă generală, la care probabil lucrează și pe care o vor remedia.
HBO Go este funcținal la mine, tocmai am verificat :)
@Cali1989 mulțumim pentru mesaj.
Colegii ne-au confirmat că s-a rezolvat situația de ieri, înainte de prânz.
@Lollipop și @The Special List ne puteți confirma, vă rugăm că e ok și la voi?
Dap , e in regula ! Mulțumim!
da, si la mine merge de aseara. Multumesc
Vă mulțumesc pentru confirmare!
MihaelaC a fost desemnat cel mai bun respondent
MihaelaC a răspuns
Lollipop a răspuns
The Special List a răspuns
MihaelaC a răspuns
Cali1989 a răspuns
Vio73 a răspuns
Lollipop a răspuns
The Special List a răspuns
Lollipop a răspuns
Cali1989 a răspuns
delfinas a răspuns
Lollipop a răspuns
Cali1989 a răspuns
DanielaH a răspuns
Vio73 a răspuns
Bogdan__ a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.