Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] HBO GO nu este disponibil

Am 2 abonamente de telefonie si internet mobil, si Internet WI-FI si TV de la orange. Pana acum mergea HBO GO, dar acum zice pe HBOGO.ro ca nu exsista un abonament valabil.

Bogdan__
Bogdan__

Bogdan__

User level
Nivel
0
1 / 100
punct
Custom field 2
Bogdan__
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@Cali1989 mulțumim pentru mesaj.
Colegii ne-au confirmat că s-a rezolvat situația de ieri, înainte de prânz.
@Lollipop și @The Special List ne puteți confirma, vă rugăm că e ok și la voi?

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salutare!

Poți lua legătura cu cei de la Serviciul Clienți și, dacă ai inclusă această opțiune, cu siguranță o să fii ajutat! Este posibil oricum să-ți fi expirat perioada gratuită a acestui serviciu (6 sau 12 luni). Dar oricum, cel mai bine este să ai un răspuns clar.

Detalii despre cum intri în legătură cu Serviciul Clienți, ai aici:

https://comunitate.orange.ro/questions/2012182-numere-telefon-asistenta-orange

Succes!

Salut, Bogdan__ !
Într-adevăr, in acest moment sunt niște probleme de logare în contul HBO Go care afectează o parte din clienți.
Situația este în atenția colegilor noștri și va fi remediată în scurt timp.
Mulțumim pentru înțelegere.

Si eu am patit la fel, nu ma mai pot conecta pentru ca nu mai am un ”abonament valabil” :)
Sper sa se rezolve rapid, am lasat si un e-mail la serviciu clienti!

Fix la fel am patit eu acum 2h. Nu am abonament gratis, platesc extra pentru el.
Raspunsul din call center a fost sa trimit screenshot pe mail. UNDE PE MAIL?

Aici aveti mai multe metode de contact, inclusiv formularul de email: https://www.orange.ro/contact/

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

In afara de faptul ca imi spune ca mi se va raspunde in 48h si m-am chinuit 10 min sa imi dau seama ce nu ii place la screeshot de nu vrea sa faca upload, acum imi da eroare necunoascuta cand vreau sa dau "Trimite"
INCREDIBIL...

Le: am dat reload la tot chestionarul ... si a trimis intr-un final

asa si eu

dupa cateva ore de la semnalarea problemei pe telefon, chat, mail, etc, am sunat iar la call center, iar asteptat o vesnicie sa intru sa vorbesc cu cineva. Intr-un final am dat de un baiat care mi-a spus ca e o problema generala si ca s-ar rezolva maine la ora 17:00 si ca pana atunci nu se poate face nimic...

@Cali1989 mulțumim pentru mesaj.
Colegii ne-au confirmat că s-a rezolvat situația de ieri, înainte de prânz.
@Lollipop și @The Special List ne puteți confirma, vă rugăm că e ok și la voi?

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC

Vă mulțumesc pentru confirmare!

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!