Întrebare fară răspuns

Contract reziliat pentru neplata sau blocarea numarului

Buna ziua!

Cred ca abonamentul meu a fost reziliat pentru neplata. Aveam o factura care a intrat in perioada scadenta din data de 21 septembrie.
Am vorbit cu CreditExpress, iar acestia mi-au dat termen pana maine, 6 octombrie, sa platesc o parte din factura, iar a doua plata, integrala, in data de 15 octombrie. Mi s-a spus ca abonamentul meu se va mentine daca fac aceste doua plati.
Din pacate, numărul meu de telefon nu mai are semnal si a fost sters din contul meu MyOrange, unde ar fi trebuit sa fac plata online, cu cardul. Nu am fost anuntata de rezilierea contractului si nu inteleg de ce se intampla acest lucru in conditiile in care exista doar o singura factura restanta la momentul actual, iar eu am facut o intelegere telefonica cu cei de la CreditExpress.
Cum as putea sa platesc facturile in conditiile in care numarul aferent abonamentului nu se mai regaseste in contul meu?
Daca platesc factura in termenul intelegerii cu cei de la CreditExpress, o sa am posibilitatea de a pastra numarul?

xiinshing
xiinshing

xiinshing

User level
Nivel
0
3 / 100
puncte
Custom field 2
xiinshing
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut, xiinshing! Bun venit în Comunitate!

Îmi pare rău pentru situația descrisă de tine.
Pentru a putea verifica cu colegii noștri problema ta punctuală, avem nevoie de mai multe detalii.
Ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail.
Mulțumim.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!