Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Nu avem acces pe anumite site-uri

Am observat ca accesul la anumite site-uri este restrictionat. De exemplu idrive.com este un site de cloud cu abonament. Eu platesc abonament, dar de cand am trecut pe orange nu-l mai pot accesa. Din alte retele functioneaza, din orange nu. Cum se poate scoate de pe lista cu site-urile blocate? Multumesc!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@jarco, bun venit în Comunitate!
Ce se întâmplă când accesezi acest site? Înțeleg că de fapt sunt mai multe? Ne mai dai un exemplu, te rog? Desktop sau mobil?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Multumesc! Bine v-am gasit!
Nu pot accesa site-ul. Zice ca site-ul nu poate fi gasit, sa verific conexiunea la internet. Deocamdata am descoperit doar acest site, alte site-uri functioneaza. Acelasi lucru se intampla si de pe laptop (conectat la wifi) si de pe mobil (conectat la wifi). Daca opresc wifi de pe mobil si trec pe date mobile, site-ul idrive.com functioneaza.
Rog ca cei care au internet fix de la orange sa verifice daca functioneaza site-ul idrive.com.

Multumesc!

Salut Jarco!

O intrebare: ai observat chestia asta mai demult? Sau de curand? Incerc sa-mi dau seama daca nu cumva problema a inceput sa se manifeste dupa achizitionarea serviciilor Telekom Fix.

Posibil sa fie inca unele modificari de facut. Din moment ce pe telefon functioneaza, chiar si cu date mobile de la Orange, ma gandesc ca teoretic ar trebui sa mearga si pe fix. Nu cred ca e vreo limitare. Dar se poate sa fie o problema cauzata de migrare.

Nu stiu. Nu am mai incercat sa accesez.
Eu oricum sunt pe infrastructura dezvoltata de Orange, nu sunt pe infrastructura Telekom preluata de Orange

@jarco, s-a rezolvat problema cu acel site? Îl poți accesa aum?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Da, s-a rezolvat! Multumesc de ajutor!
M-a sunat un domn, s-a conectat remote pe router, a modificat anumite setari si merge!
Din ce am inteles problema e cu site-urile care nu au implementat ipv6 si au ramas pe ipv4, dar important e ca problema se poate rezolva!

Ne bucurăm că s-a rezolvat și îți mulțumim pentru confirmare!
Te mai așteptăm în Comunitate.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!