Întrebare fară răspuns

De ce nu pot folosi bonusul de 100 GB?

Am reîncărcat ieri cartela cu 6€ credit, am primit bonusul de 100GB ,însă nu îl pot folosi.
Din ce cauză și ce pot face pentru a l putea folosi?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Buna Mariana,

Din screenshot-ul tau nu mi-e foarte clar ce anume te face sa crezi ca nu-l poti folosi. Ai facut o incarcare, si o (re)activare a optiunii de 6Euro cu minute si net. Si ai primit si 100GB bonus. De ce zici ca nu-l poti folosi? Asta nu mi-e foarte clar.

Marianaaaa, bun venit in Comunitate!!!
Da, de unde știi că nu poți folosi bonusul, primești un mesaj sau pur și simplu nu se deschide browserul?
Dacă ești în roaming, într-o țară din SEE, trebuie să activezi o opțiune de minim 10 euro.

@Mariana: După umila părere a stimabilului Orange, la activare opțiunii de 6 euro și primirea ca bonus a celor 100GB, național, pentru date mobile în cazul tău ar trebui să observi că se consumă mai întâi din resursele alocate din BONUS, iar apoi cele aferente opțiunii activate de 6 euro.
Detalii pe: https://comunitate.orange.ro/questions/2606277-verific-resurse-ordine-consuma-resursele-orange-prepay

Zic că nu pot folosi bonusul ,deoarece nu este prima dată când mi se întâmplă așa. La fiecare reîncărcarea a cartelei, în momentul în care se consumă prima data din resursele alocate opțiunii, în momentul terminării internetului din optiune , e ca și cum nu as avea bonusul, nu pot accesa absolut nimic..

Da, sorry, am omis faptul ca nu mai poti accesa nimic. Greseala mea.

Da, in cazul asta, trebuie vazut concret ce se intampla pe contul tau. Si da, poate ar fi interesant de stiut cum se face consumul resurselor in cazul bonusului astuia de 100GB. Pentru ca nu parem sa avem informatii decat pentru bonusurile cu valabilitate pana in 30 de zile.

Pana atunci, mai am o intrebare: cand nu mai poti accesa nimic, mai ai valabilitate la optiunea de 6Euro? Pentru ca asta ar putea sa fie problema. Bonusul e inca valabil, dar din cauza ca nu mai ai valabilitate in extraoptiunea de 6 Euro, nici nu-ti da voie sa-l consumi.

@Mariana: Orice BONUS, la Orange nu poate fi consumat decât cu o opțiune de minim 5 euro activă pe cont. Exista pe cont la acel moment (când ai sesizat că nu poți beneficia de datele mobile aferente bonus-ului) opțiune activa de minim 5 euro? Daca DA.... soluția este la Orange, prin apel la serviciul clienți. Dacă NU.... atunci ai explicația deja.

@Mariana: E clar! Problemă pe cont. Recomand contactarea celor de la Orange, printr-una din metodele preferate: telefonic (apel la 300), chat ( cu bot-chatul Djingo) sau email (serviciul.clienti@orange.ro).

@Marianaaaa, fiind vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal, ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!