Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Problema samsung s20 fe 5g

Buna ziua.Am achizitionat cu prelungire abonament un telefon Samsung S20 FE 5G 128GB cu care am probleme.In momentul in care sunt pe date mobile(am comutat pe toate lungimile de banda) imi incarca foarte greu datele.Cand comut pe wireless merge bine.Am incercat toate variantele dar nu ma descurc.Va rog tare mult sa ma ajutati cu solicitarea.Va multumesc anticipat

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Bun venit in Comunitate!
Ai incercat si cu o alta cartela, de la un alt provider?
In ce zona te afli? Ai problema de cand l-ai luat? Sunt clienti din zona de vest a tarii care se plang ca nu au semnal...

Eu am folosit acel model de telefon și s a comportat foarte bine, dar sunt in București, aici sunt mai puține probleme în rețea. Spui că ai încercat și 3G, 4G, dar și 5G și problema persistă.
Încearcă să dai reset la setările de rețea și restarteaza-l. Daca nici așa nu merge, trebuie să-l duci la un service Orange dintr-un Orange Shop, să îți spună ei care e soluția.
LE Ai actualizat sistemul de operare și toate aplicațiile care țin de Android? Ai abonament 5G?

Multumesc tare mult de raspuns si implicare,dar pe toate le-am facut.am trecut pe toate frecventele,am reset-at setarile de retea,cam tot

Cu plăcere!
Și nu ai semnal deloc? Spune, totuși, in ce zona ești, macar vede cineva de la Orange și remediază problema de semnal din zona ta, dacă acolo e buba.
Intra si pe https://comunitate.orange.ro/questions/2471045-clarificari-posesorii-samsung-galaxy-s20-fe-5g poate ,ai gasesti o solutie.

Am semnal la telefon,nu se pune problema.situatia este cu datele mobile care imi fac probleme.daca vreau sa intru pe banca mi se tot incarca la nesfarsit,sau chiar ai pe whatsapp nu imi arata tot timpul status-ul celor cu care chat-uiesc,daca vreau sa actualizez soft ul telefonului mi se incarca la nesfarsit.toate astea nu se intampla daca activez wireless ul.din oradea sunt

Mda, se pare ca sunt niste probleme in zona de vest. S a discutat azi aici pe tema asta: https://comunitate.orange.ro/questions/2721159-probleme-reteaua-orange-sannicolau-timis-04-07-2021
Incearca sa actualizezi tot ce tine de Android, cu ajutorul wi-fi-ului.
Daca problema persista, ar fi bine sa apelezi 300 sau sa intri pe chat acum, dar mai bine mergi maine intr-un Orange Shop!

Buna ziua.Da,s-a rezolvat de la sine problema mea cu sincronizarea instanta a internetului,nu mai imi da erori ca nu am conexiune internet.Acum sunt foarte multumit de el.Va multumesc pentru implicare,interes si promptitudine la neclaritatile mele.Mult succes si spor in toate

Mă bucur că s-a rezolvat problema!!! Probabil a fost o problemă de rețea, care s a rezolvat între timp...
Te mai așteptăm în Comunitate, eventual ca să fii sprijin pt alți utilizatori. :)
Mult succes și ție!!!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!