Întrebare fară răspuns

[Încheiat] acces platforma My Orange lucrări de mentenanță 14.03.2021

Mesajul de mai jos ma intampina si pe aplicatia de pe mobil in cadrul sectiunii beneficii, iar pe site nu-mi pot verifica contul. Un termen de remediere, am cautat cu ajutorul "dl. Google" insa nu am gasit nimic publicat / indexat.

"
Salut,

Momentan efectuăm lucrări de mentenanță pentru ca serviciile noastre să funcționeze mai bine pentru tine. Astfel, este posibil să experimentezi întârzieri în actualizarea informațiilor din aplicațiile Orange. Serviciile de voce, internet și roaming active nu sunt afectate.

Te asigurăm că echipele noastre lucrează pentru ca tu să ai acces la toate funcționalitățile în cel mai scurt timp.

Îți mulțumim pentru înțelegere,
Echipa Orange
"

acu228
acu228

acu228

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
acu228

Răspunsuri

acum totul a revenit la normal

acu228
acu228

acu228

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
acu228

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!