Întrebare cu răspuns(uri)

Cont Deezer - nu pot asculta muzica in acelasi timp pe doua dispozitive

Salutare.

O situație ciudata, beneficiez de Deezer Premium. Însă in perioada de pandemie pot spune ca nu l-am mai folosit.
Astăzi m-am luat cu ceva treaba și am zis sa ascult niște muzica toate bune și frumoase, pana când muzica se tot oprea in continuu, play după câteva secunde pauza și tot așa când intru pe aplicație, imi apare un mesaj cum ca nu pot asculta muzica in acelasi timp pe doua dispozitive.
Partea ciudata aici vine, contul nu îl mai cunoaște nimeni, am resetat parola m-am uitat la deviceurile asociate, mai era un telefon pe care l-am folosit cu ceva vreme. L-am scos de acolo și după resetare parola la fel facea ca și când eu ascultam muzica pe doua dispozitive.

Voi ați pățit asta ?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut @Idrone,

Folosesc Deezer Premium de 5 ani si nu am pățit ceva asemănător. In schimb, cand am testat Spotify am pățit același lucru ca si tine. Mi-a aparut un iPhone in lista de device-uri si am renunțat la serviciu.
Pentru Deezer poti încerca sa mergi la Settings -> Audio -> Synchronized queue-list si debifeaza.
Încearcă si vezi daca mai ai probleme.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Personal nu am Deezer. Dar din ce am putut sa citesc, pare un bug foarte vechi. Vezi daca e ceva pe aici ce ar putea sa te ajute: https://en.deezercommunity.com/your-account-and-subscript...

Eventual incearca si o dezinstalare si reinstalare a aplicatiei.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Salut @Idrone,

Folosesc Deezer Premium de 5 ani si nu am pățit ceva asemănător. In schimb, cand am testat Spotify am pățit același lucru ca si tine. Mi-a aparut un iPhone in lista de device-uri si am renunțat la serviciu.
Pentru Deezer poti încerca sa mergi la Settings -> Audio -> Synchronized queue-list si debifeaza.
Încearcă si vezi daca mai ai probleme.

Salut,

Am dezactivat din Settings -> Audio -> Synchronized queue-list si momentan este ok, nu imi mai apare acel mesaj.

Mulțumesc

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!