Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Am facut o precomanda iphone 12 pro max pe 16.12.2020 in magazinul orange .Sunt sanse sa primesc telefonul pana pe 10 luna asta?
Răspunsuri
Salut Tudor,raspunsul la intrebarea ta il gasesti in link-ul de mai jos:
https://comunitate.orange.ro/questions/2540114-revine-iphone-12-pro-max-stoc
Salut!
Sunt cateva topic-uri, lungi, despre acest subiect.. sunt probleme cu acest model..
Daca vrei sa intrebi pe unul dintre topicuri, poate afli ceva in plus..
https://comunitate.orange.ro/questions/2511448-ajunge-cumparatori-iphone-12-pro-max-achizitionate-precomanda
https://comunitate.orange.ro/questions/2519023-comanda-iphone-12-pro-max
Cu alte cuvinte, nimeni nu știe nimic... Și eu la fel am dat o precomandă în 16 dec. pentru un 12 pro max - 256, gray, ca să nu fie cu întârzieri așa mari cum sunt cele pe blue. Am verificat joi, pe 31 dec. în orange shop și mi-au spus că nu ajunge nici săptămâna viitoare pentru că nu arăta a fi în procesare, moment din care mai durează aproximativ o săptămână...
Si eu tot pe 16.12, in Cluj. Azi primesc mesajul asta: “Comanda pentru telefonul Apple iPhone 12 Pro 128GB Silver MGML3RM 5G a fost prelungita cu 30 de zile.”
So...
Pfff... nasol... eu am fost pe 31 la orange să întreb de stadiul comenzii si mi-au spus ca saptamana asta sigur nu ajunge fiindca nu era in procesare. Speram pe saptamana viitoare dar sunt putine sanse in ritmul acesta...
Nici nu aveam speranta ca ajunge pana de Craciun... dar totusi...
Azi cand am primit mesaj, eram:”ieei”.. apoi mi a pierit tot elanul♀️
A primit cineva telefonul?Eu am dat precomandă pentru 12 pro max in 15 decembrie și nimic..
Eu azi am primit a2- a oara mesaj cu “ Comanda ta este in curs de procesare. Te anuntam cand ajunge in magazinul Orange.”
Nu stiu ce sa zic, sunt exact in aceeasi situatie plus portare abonament si asa mai departe.
Total neplacut si anormal.
sincer eu sper sa ajunga luna asta..
Asa mi s a comunicat.... eu ma bucur daca ajunge pana in martie sa mi fac o bucurie de ziua mea haha, sunt optimista, nu?
Tocmai am primit un răspuns... Nedorit... Comanda ta mai este valabila inca 5 zile. Pentru prelungirea acesteia, te asteptam la ORANGE SHOP CLUJ 1.
Tocmai am fost în Orange Shop să îmi prelungesc comanda cu încă 30 de zile iar după statusul din sistem, nu e nici măcar în procesare... Probabil va sosi în martie...
A mea este in procesare de alaltaieri...
revin cu detalii daca mai aflu ceva
Din câte am înțeles, când apare în procesare mai durează cam o săptămână...
Eu am primit astazi mesaj ca mi s-a prelungit comanda cu 30 de zile,oare trebuie sa primesc inca o data mesajul cu „procesarea„?
Când primești mesajul că este în procesare mai durează cam o săptămână. Da, trebuie să primești acel mesaj "comanda ta se afla în procesare sau așa ceva"... :(
am primit o data mesajul asta la vreo 5 zile dupa ce am dat comanda...:(
dupa ce am prelungit comanda cu 30 de zile oare trebuie sa mai primesc un mesaj?
Am primit si eu mesajul cu faptul ca,comanda mea va fi prelungita cu inca 30 de zile dupa ce am asteptat aproape o luna.Super orange,asa imi luam iphone 13 :)))
:(((( nu are nimeni noutati?
Eu am dat comanda in 11 dec si nimic...
@Ramo_3 eu am dat pe 5 decembrie si sunt persoane care au dat pe 15 noiembrie si pauza, nu a venit nimic
Ne pare foarte rău pentru această situație și vă înțelegem nemulțumirea.
Colegii nostri ne-au comunicat că, din păcate, nu vom reuși să remediem sițuatia cererilor până la finalul lunii. Vă asigurăm că monitorizăm zilnic și facem toate eforturile necesare pentru a remedia și soluționa cererile. O să vă ținem la curent în funcție de noutățile pe care le primim.
Mulțumim mult pentru înțelegere.
Buna ziua,
Este posibil sa nu se mai trimita deloc?
Nu se pot lua masuri in privinta asta? Este neplacut pentru toata lumea. Portare abonament, abonament tv+ internet.... si platesc abonamentul pe telefonul vechi. Este frustrant ce se intampla:(
@DanielaH este posibil să nu mai ajungă deloc telefoanele?
Ne pare foarte rău pentru această situație și vă înțelegem nemulțumirea.
Colegii nostri ne-au comunicat că, din păcate, nu vom reuși să remediem sițuatia cererilor până la finalul lunii. Vă asigurăm că monitorizăm zilnic și facem toate eforturile necesare pentru a remedia și soluționa cererile. O să vă ținem la curent în funcție de noutățile pe care le primim.
Mulțumim mult pentru înțelegere.
Buna ziua,
Ma puteti ajuta va rog in privat? Sa verificam un pic comanda? Nimeni nu stie sa ne dea nici un raspuns concret...
Daca se prelungeste si mai mult situatia asta ce putem face?
Orange a trimis comanda și banii către Apple din cate am înțeles, dar Apple nu reușește să producă necesarul. La finele lui decembrie au oprit de la producție 2 milioane de tablete pentru a lua senzorul LIDAR de pe ele, săptămâna asta miercuri a apărut informația pe piața bursiera ca intre 1.5 și 2 milioane de iPhone 12 mini au fost oprite de la producție pentru a putea compensa numărul de comenzi Apple. În stilul ăsta îmi iau Samsung S21 Ultra și scap și de abonamentul pentru storage
Aveti 2 alternative daca vreti obligatoriy acest model: asteptati acceptand pacaleala sau va orientati spre alt furnizor. Daca pana intr-o vreme era acuzat curierul, acum "frauda" merge mai departe acuzand direct producatorul. Reteaua nr 1 este mereu surprinzatoare in raspunsuri si comportament. Doar credulii au de suferit.
Iphone 12 pro La emag modelul graphite este in stock suficient, la altex la fel, silver si gold se regaseste si el in stock limitat la altex, nu mai zic de alte magazine, la Orange de ce nu se poate rezolva nimic?
Pai si de ce nu vă cumpărați de acolo?
@Ascary Pentru ca avem colaborare demult cu ei si ne fac oferte bune.
DanielaH a răspuns
Marius C. a răspuns
Tudor_13 a răspuns
Erina a răspuns
Marius C. a răspuns
Erina a răspuns
Marius C. a răspuns
AlinaD a răspuns
AlinaD a răspuns
AlinaD a răspuns
BogdanAk a răspuns
AlinaD a răspuns
Ascary a răspuns
BogdanAk a răspuns
Ascary a răspuns
BogdanAk a răspuns
Ascary a răspuns
BogdanAk a răspuns
FLo_1 a răspuns
Marius C. a răspuns
Ramo_3 a răspuns
DanielaH a răspuns
AntoMD0 a răspuns
Ramo_3 a răspuns
DanielaH a răspuns
BogdanAk a răspuns
Ramo_3 a răspuns
Tudor_13 a răspuns
AntoMD0 a răspuns
Marius C. a răspuns
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.