Întrebare fară răspuns

Am primit o tabletă de la școala cu cartela SIM si cartela nu merge!

Am primit ieri o tabletă de la școală cu cartela,am băgat cartela in slot și îmi dă mesajul "fără semnal,numai apeluri de urgență (cartela blocată)". De ce ar fi blocată cartela??? Va rog ajutați mă !

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Posibil sa fie necesar dezactivarea codul PIN.

Muta acel SIM intr-un telefon si dezactiveaza codul PIN dupa care pune, din nou, cartela in tableta si vezi ce daca se conecteaza la retea!

Salut @Metro2036,
‏‏‎ ‎
Cunosti prin ce program a fost oferita acea tableta tie sau cine mai exact ti-a oferit aceea tableta?

Daca SIM-ul e blocat, ma gandesc nu cumva sa fie PIN locked. Cu alte cuvinte, s-a incercat de mai mult de 3 ori un PIN gresit, motiv pentru cartela s-a blocat. In cazul asta, de obicei telefonul cere codul PUK. E cazul si la tine?

Daca da, poti sa afli codul PUK de la cartela respectiva, de pe un alt telefon, daca ii stii numarul de telefon, din meniul *100#.

Se poate de asemenea ca acel SIM sa fie inactiv, caz in care trebuie vazut de ce e inactiv, si daca se poate sau nu reactiva. Oricum ar fi, ma gandesc ca la tabletele de genul asta ar trebui sa fie si un responsabil IT care sa te indrume, nu? Asa ca eu zic sa intrebi acolo intai de toate.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Salutare!
Da, are cod pin, care trebuie dezactivat într-un telefon, iar acele simuri funcționează numai prin conturile școlii, pe care trebuie să le faceți împreună cu responsabilii unității de învățământ.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!