Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Un numar de fix portat la Orange (fix GSM) in 27 noiembrie, nici astazi, 4 decembrie, nu poate fi apelat ! Serviciul Tehnic Orange este un dezastru !
In schimb pot face apel de pe acest numar ! Nu pricep ???
Daca cineva are vreo sugestie, va rog sa-mi spuneti ce pot sa fac !
Va multumesc !
Răspunsuri
Buna, imi pare rau pentru aceasta situatie, insa din cate am inteles portarea poate dura pana la 25 de zile.
In comunitate au fost multe subiecte despre portare, poate te ajuta raspunsurile de aici https://comunitate.orange.ro/questions/2533115-zile-dureaza-portarea-numar-telefon-orange
De la ce operator ai portat? Cel mai probabil sunt probleme cu rutele, fie neactualizate, fie incorect implementate pentru numarul tau.
Fa o sesizare scrisa din sectiunea Contact, primesti si numar de inregistrare in mod automat.
Portarea durează între 3 zile lucrătoare și 25 de zile. Probabil că durează puțin din cauza zilelor nelucrătoare de 30 noiembrie - 1 decembrie legate de weekend.
S-a discutat recent o situație legată de portare la acest topic:
https://comunitate.orange.ro/questions/2533115-zile-dureaza-portarea-numar-telefon-orange
Sincer sa fiu, sunt surprins de raspuns ! Numarul respectiv, asa cum am scris, a fost portat in 27 noiembrie !
Pe pagina Orange scrie : "Pentru a putea folosi telefonul fix trebuie să înregistrezi zona în care vei folosi acest serviciu prin apel gratuit la 7999 de pe telefonul fix Orange. La finalizarea înregistrării vei auzi un mesaj de confirmare, după care apelul se va întrerupe. Din acel moment vei putea folosi telefonul." Ceea ce NU ESTE ADEVARAT ! Este o promisiune mincinoasa a celor de la Orange ! De 8 zile astept ca acest numar sa fie operational !
Am portat de la Telekom la Orange, telefonie fixa GSM !
O sa le trimit mesaj pe email !
Multumesc !
Cu mare drag, sa revii cu un raspuns aici, te rog.
in cazul in care sunt probleme cu rutele, trebuie sa remedieze cineva din tehnic. Si cel mai probabil asta e si cauza problemelor tale. Portarea trebuia sa fie finalizata in 3 zile lucratoare, cu serviciul telefonic complet functional, dar nu se intampla mereu asa, din pacate.
Au mai fost situatii si la alti operatori, tot datorita a ceea ce ti-am scris mai sus.
simple_dreams a răspuns
Virgil_FR a răspuns
Virgil_FR a răspuns
svetalex a răspuns
simple_dreams a răspuns
Vrajitoarea a răspuns
Virgil_FR a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.