Întrebare fară răspuns

Nu mai imi merge 4g de ieri, ce as putea face?

Nu mai imi merge 4g de ieri dimineata, ce as putea face?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Cosmin_27: Bun venit in Comunitate.Ai putea sa ne dai cateva detalii necesare despre telefonul utilizat, daca ai modificat unele configurari in SETARI, zona in care locuiesti (poate sunt probleme in zona unde locuiesti cu 4G-ul sau nu se receptioneaza corespunzator, indoor sau outdoor). Revino pe topic cu detalii.

Cosmin, nu avem semnalat niciun incident de rețea în zona Timiș.
Ai încercat să faci o probă cu SIM-ul într-un alt telefon?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Ai abonament sau PrePay? Verifică, te rog, dacă ai activă o opțiune compatibilă 4G. Ai făcut recent vreo modificare în profilul abonamentului/ opțiunii?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Am PrePay cu oferta de 6€ care are deja 4g inclus.
Nu am facut nici o modificare la abonament, doar am reincarcat telefonul si de atunci nu mai merge 4g

Cosmin, ți-am trimis un mesaj privat pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate. Aștept răspunsul tău.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salutare!
Probabil a picat vreun echipament în zona ta și de aceea! Când ai un pic de timp, mergi și ceva mai departe și vezi dacă se manifestă tot așa.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

@Cosmin, s-a rezolvat problema cu apelul 4G? Funcționează acum? Te așteptăm să revii în Comunitate cu detalii. Mulțumim.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

acelasi lucru mi s-a intamplat si mie, de cateva zile nu functioneaza 4G, optiune cu internet 4G activa + 4 euro credit. am dat restart la telefon, am dat reset la setarile de retea dar problema persista.

Salut!Trebuie contactat Serviciul Clienți, ca să vezi care este de fapt problema.
Baftă!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

@sandu, bun venit în Comunitate!
Ai făcut recent vreo modificare care să fi inactivat opțiunea compatibilă 4G?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!