Întrebare fară răspuns

De ce nu se procedeaza corect in privinta sesizarilor prin email?

De ce cand cineva vrea sa depuna o sesizare nu se da sansa corecta sa se stie email de la conducere unde trebuie trimis? Mult mai simplul si economic pentru toata lumea

Radu Stefan
Radu Stefan

Radu Stefan

User level
Nivel
0
12 / 100
puncte
Custom field 2
Radu Stefan
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pentru a putea fi mai usor de urmarit topicul deschis de tine, ar trebui sa fie toate informatiile si mesajele in acelasi loc, fiind vorba despre aceeasi problema.. Ar trebui sa continui discutia in primul topic..
https://comunitate.orange.ro/questions/2426330-incarcate-cartelele

Radule, mai multe topicuri pe acelasi subiect nu iti vor rezolva problema. Scrie la acest topic deschis de tine. https://comunitate.orange.ro/questions/2426330-incarcate-cartelele/answers/5860367

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

@Radu, ne dai, te rog, mai multe detalii? Ai încercat să trimiți o sesizare prin e-mail și n-ai reușit? Unde ai trimis e-mailul? Ce s-a întâmplat?
Poți lua legătura cu Serviciul Clienți folosind una din metodele de aici https://www.orange.ro/contact/.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!