Întrebare fară răspuns

De ce nu sunt incarcate cartelele ?

Am platit online cu card bancar doua cartele prepay pentru roaming pe data 15.08.2020 , dar abia pe data de 17.08.2020 s-a confirmat plata online la banca, dar nu pe telefon, dar cartele nu sunt incarcate; numerele cartelelor : 0754xxxxxx si 0759xxxxxx.

Radu Stefan
Radu Stefan

Radu Stefan

User level
Nivel
0
12 / 100
puncte
Custom field 2
Radu Stefan
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Radu: Bun venit in Comunitate. Posibil sa fie o intarziere de la Orange privind confirmarea platii. Pentru aceasta incearca sa ii contactezi direct printr-una din variantele directe de pe http://www.orange.ro/contact : telefonic, chat sau Orange shop. Revino in Comunitate cu detalii despre stadiul rezolvarii problemei.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Salut
Plata online s-a confirmat la banca pe 17, pentru ca banca nu lucrează sambata si duminica..
In astfel de situații, comunitatea nu te poate ajuta cu verificări ale contului personal de client, fiind formată din clienti, noi putem sa-ti oferim informații din experienta noastră, din situatii întâlnite... de asemenea, nu se dau date personale în comunitate..
Probabil ar trebui sa primești in scurt timp și mesajele reîncărcărilor făcute.. daca nu primești, trebuie sa contactezi serviciul clienti.. prin varianta care-ti este mai la indemana, sa verifice dacă este vreo problema..

@Jay: Incarcare si confirmarea Orange nu depinde de banca. Eu am incarcat si noaptea tarziu si in unele cazuri confirmarea a venit spre dimineata... deci nici o treaba cu banca, pentru ca era inchisa in tot acest timp. Si daca e despre orar, unele banci au si program de sambata, cel putin pana spre amiaza, dar nu conteaza aici, la acest subiect.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

@Flo, majoritatea problemelor despre reîncărcare, discutate în comunitate, au fost pentru reîncărcări în weekend, părerea mea este că ar putea exista o legătură.. asta nu înseamnă că nu poate fi și altă problemă în cazul de față.. din punctul meu de vedere ar fi trebuit sa primească mesajele de reîncărcare ieri.. dar, n-am de unde ști exact, așa cum niciun client nu poate ști exact..
Faptul, că o banca are câteva ore deschis sâmbăta, nu-i ajută pe cei cu plățile, pentru că banii tot luni pleacă..

:) @Jay: Chiar tu ai scris-o.... Faptul ca banii pleaca luni, nu inseamna ca o tranzactie nu este efectuata. Altfel nu ar mai exista termenul de "suma blocata". Decontarea ei se face in 3-4 zile lucratoare si asta e alta poveste. Asa cum o plata cu card in magazin nu inseamna ca tu nu ai platit decat peste cateva zile... Cu siguranta m-am facut inteles. Deci problema nu e la banca.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

@Flo, in magazin, POS-ul este cel care da un răspuns de acceptare plată, comerciantului.. poate in online este alta situația..
Ma repet, nu avem de unde ști noi, ca și clienți, exact care este problema.. și, dacă plata s-a făcut ieri, consider ca si resursele ar fi trebuit sa fie pe numerele respective..

@Jay: Ultima clarificare (cel putin din partea mea): Platesti o factura de servicii/utilitati online. Factura se achita in 3-4 zile lucratoare, dar faptul ca este platita apare instant (daca ai facut plata direct pe cont, MyOrange in acest caz). Doar daca faci plata printr-o aplicatie bancara (deci nu prin aplicatia furnizorului de servicii) plata este intarziata si se confirma odata cu incasarea ei. Testat, verificat, documentat. Nu e o parere de "probabil".

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Buna ziua .Prima cartela sim cu numarul 0759...357 a inceput sa aiba semnal de ieri 19 august ; a doua cartela sim cu numarul 0754...330 nu are semnal nici pana acum. Mereu incerc sa mi se dea email de la conducere pentru a trimite sesizarea ; dar se evita acest lucru . Nu stiu ce sa mai fac . Alte mijloace de la distanta nu au sens decat email la conducere.

Radu Stefan
Radu Stefan

Radu Stefan

User level
Nivel
0
12 / 100
puncte
Custom field 2
Radu Stefan

@Radu: Poti reveni cu cateva detalii, pentru ca situatia ta nu imi este clara.
1. Ai nevoie de 2 cartele in roaming. Acum esti in Romania sau nu?
2. SIM-urile au fost active inainte sau acum au fost atat activate cat si incarcate?
3. Ai incarcat cu credit sau cu optiune? Adica resurse (minute, internet etc) sau eurocenti?
4. De ce preferi "email de la conducere"? Care conducere? Ce email? Daca nu poti sa apelezi la 300, de ce nu incerci CHATul, pe Djingo? E chiar eficient.
5. SIMul care "a inceput sa aiba semnal" i-ai activat roamingul? Poate celalalt SIM nu are semnal din cauza unui roaming inactiv (daca esti in afara tarii).
Revino cu clarificari si poate o rezolvare este chiar mai aproape decat crezi.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

@radu, de cât timp utilizezi cartelele în roaming, au trecut mai mult de 2-3 luni, că atunci este clară treaba, de ce nu mai ai semnal în roaming, chiar dacă încarci online din My Orange cu opțiunea de 10 euro.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!