Întrebare fară răspuns

Orange, ai devenit rapace și nerationala?

Eu. Vechime 19 ani și 10 luni în rețea. Curent abonament 30 ME. Expirarea februarie 2021. În prezent, cu o rata de aprox. 80 de lei. MY Orange spune ca pot lua telefon la preț redus. Vreau un telefon în rate cu prelungire abonament.
RĂSPUNSUL ORANGE PE SITE:
NU SE POATE, IAR PREȚUL ÎNTREG SE APROPIE DE CEL STANDARD.
Element de comparatie: soția luat s10 plus cu prelungire abonament 8 euro, 88 lei pe luna. Eu, cu prelungire abonament 30 euro, 110 lei pe luna.
Culmea, deci se poate cu abonament mai mic dacă ești mai aproape de expirare.
Viziunea orange: clientul fidel cu abonament mare este un prost și ne batem joc de el.
Viziunea mea: orange o companie rapace ca majoritatea celor care fac business în România.
Recomandare: boicot.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Aproximativ aceeasi vechime o am si eu si, crede-ma, te inteleg perfect. La Orange, de cativa ani buni, vechime in retea a devenit egala cu zero. Un client nou, venit din portare are acces la oferte net superioare in comparatie cu noi, prostii, care am cotizat lunar aproape 20 de ani.

Si eu am efectuat o simulare de repozitinoare pentru "noile abonamente de mobil" care cel mai probabil au fost reinventate la o bere cu bahetii respectand distanta de siguranta sau cand erau constipati si stateau pe tron. Pretul telefonului ales de mine este identic, indiferent de valoare abonamentului ales.

Restul sunt mici detalii, dar stai linistit ca o sa apara "expertii" comunitatii care vor incerca sa parfumeze rahatul, incarcand sa ne explice ce minutat este Orange, ca ei au gb buni, ca ce oferte minunate au primit ei!

The future is bright, da' in alta retea, preferabil intr-o retea din Canada.

@blongro, nu poti avea 2 rate in același timp, pe acelasi abonament/numar telefon, presupun ca rata pe care ai mentionat-o este pe factura Orange și, ca oferta primita la fidelizarea anterioara a fost cu prelungirea abonamentului pe 24 de luni..
Într-adevăr, in ultimele 6 luni de contract poti face o noua achiziție de telefon si, daca achiti și ratele ramase, atunci, vei putea lua alt telefon in rate cu prelungire de abonament.. eventual unul cu valoare mai mica..
Si mie, dacă încerc sa fac o achiziție de telefon, imi spune ca pe abonamentul prelungit in februarie cu achiziție de telefon, abia în august 2021 pot face o alta achiziție..
Și ca sa fiu în trend, macar o data, și eu am 19 ani și câteva luni.. de fapt 20 si cateva luni, dar, am renuntat la primul abonament, deci nu mai pot dovedi si anul ala.. :)

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Dacă ai rate deja, e mai greu să faci altele pe același număr. Sau cel puțin așa se înțelege. Sunt situații, da, în care ieși mai bine la alte abonamente decât la cele mari, ceea ce nu mi se pare în regulă.

@blongro: Defineste "rapace si nerationala". Sa inteleg ca pentru tine opusul termenilor ar insemna "oferitoare de pomeni si pacalita usor"? Fiecare are libertatea sa-si aleaga furnizorul de servicii, iar daca se simte nedreptatit sa discute intai cu acesta si apoi cu terte persoane. Dar faptul ca alegerile personale nu sunt cele mai stralucite, nu ii transforma pe ceilalti in "nerationali". Sunt sigur ca stii ce alternative iti ofera Orange la abonament, iar daca nu iti convin portarea este solutia pentru tine.
Ca sa stii (valabil pentru orice tip de servicii, chiar si bancare): Un new entry intotdeauna va fi favorizat la prima strigare, doar ca atunci ii convine situatia si e fericit. Asta nu inseamna ca ulterior el nu va traversa un episod similar cu al tau. Eu dupa aproape 20 de ani de abonament am preferat un prepay de nici un an inca. Simplu. Traiasca libertatea de alegere.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Falsuri peste tot mai sus. Am avut 3 rate simultan pe factura, deci nu e cazul.
Minciuni cu droaia de la Orange. Exemplul 1: înainte de expirarea unei oferte gratuite, nu trebuie sa va anunțăm ca treceți pe plata. Fals, scrie în condiții.
Exemplu 2: nu va putem oferta din cauza gdpr-ului. Atunci de ce îmi poți trimite sms-uri și emailuri.
Sintagma "din data de... puteți lua un telefon la preț redus" înseamnă că-ți scad punctele TY din prețul standard? Evident ca nu...
Sa va atașez discuția în care consilierul pe minte pe fata cu privire la anunțarea trecerii pe serviciul cu plata? Pentru ca n-am fost anunțat, și-au cerut scuze și am primit compensare la factura.
Asa ca, draga interlocutor, opusul înseamnă respect și transparenta, de care tu n-ai auzit încă. Îmi vine sa rad... Orange păcălita de clienți!!!!!!
Luna trecuta a fost amendata pentru abuz de poziție dominanta. Pune mana și citește!

@blongro Cand Orange o mai baga pe asta cu GDPR, intreaba consultantul cum a fost posibila activarea de abonamente Neflix pe conturile abonatilor fara acordul acestora!

@FaraUnID ai tu ceva cu asa zisii "experti" . In curand te vei numara si tu printre ei, fiindca dupa activitatea ta eu deduc ca nu mai ai mult si vei trece la urmatorul nivel "expert". Atunci cum vei mai comenta la adresa lor facand parte dintre ei?
Eu de cand sunt in comunitate am incercat sa fiu obiectiva si cand a fost cazul am "taxat" Orange-ul.
Referitor la subiectul dezbatut acum, au fost multe dati in care m-am regasit in aceasta situatie avand abonamente de 30 Euro dar facilitati mai putine decat un abonament de 6 Euro. Ma multumea faptul ca puteam lua telefoane in pretul abonamentului. Dar treptat am constientizat ca nu e rentabil si am inceput sa reduc abonamentele, ultima daca reducandu-le pana la 5 Euro fara achizitie de telefoane.
Dar cu schimbarea portofoliului de abonamente urma a fi trecut la abonament de 7 Euro. Asa ca m-am decis sa-l trec la 8 Euro si am achizitionat in rate Samsung Note 10+. Concluzia e nu ca se merita sa ai un abonament mare de 30 Euro ca vei avea resurse asemanatoare cu abonamentele mici si nicio facilitate pentru telefoanele luate in rate. Doar ca vei avea un cost mai mare.
Din cauza acestor politici ale firmelor de telefonie de a da oferte mai bune la portare, clientii ca un raspuns ar putea la fiecare 2 ani sa se porteze de la o firma la alta. :))

Eu am destulă vechime în rețea și nu am putut să fac rate peste rate la același abonament. De aici, am dedus că nu se poate și am și întrebat într-un Shop la un moment dat.
@Miha Z. ,
Sigur, poate se dorește să avem toți aceeași părere sau chiar nu înțeleg repetarea unor lucruri aproape la fiecare topic, sub o formă sau alta. Eu am impresia că sunt unii care știu doar să-i critice pe ceilalți în Comunitate și serviciile și produsele Orange, iar dacă fac alții altfel, imediat ăia sunt nu știu cum. Hai să ne vedem fiecare de treaba lui și să mai acceptăm și alte păreri, chiar dacă nu sunt în consonanță cu ale noastre!
Eu nu prea răspund în general la ,,glumițe'', dar unii ne cred nu știu cum și ei sunt mult superiori.

@blongro, tu ai avut 3 rate pe factura in acelasi timp, pe acelasi abonament/numar de telefon???
Permite-mi sa ma indoiesc..

Ai in link-ul de mai jos, foarte multe informatii despre rate, daca ai timp si bunavointa sa citesti, vei gasi inclusiv raspunsul unui reprezentant Orange.. care spune foarte clar ca-ti poti lua un telefon in rate dupa terminarea ratei anterioare.. si, nu te opreste nimeni sa intrebi si pe acel topic, daca ai intrebari..
Pana nu-mi spune Orange, ca tu, ai avut 3 rate in acelasi timp pe acelasi numar de telefon, doar atat pot sa spun.. Fals!!

https://comunitate.orange.ro/questions/2322933-achizitionarea-produselor-rate-factura

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Ti-am spus in ce conditii nu poti avea 2 rate simultan si, in loc sa spui, ca rata de 80 de lei nu este pe acel numar despre care povestesti, ai strigat "falsuri peste tot mai sus", deci in raspunsurile anterioare.. acolo era cazul sa spui ca rata aia de 80 de lei nu este pe acel numar de telefon si scuteai multe vorbe aruncate aiurea.. daca esti nervos, e problema ta, nu este vina niciunuia dintre cei care si-au spus parerea.. si parerile au fost in urma informatiilor prezentate de tine, care sunt incomplete..
Strigi ca este fals, daca spun ca nu poti avea 3 rate pe acelasi numar in acelasi timp si apoi recunosti ca rata nu este pe acel numar de telefon..
Poate si ratele te trag in jos de nu primesti ce vrei tu.. dar, asta nu se va rezolva certandu-te cu alti clienti, pentru ca noi nu avem acces la datele tale si nu stim toate criteriile in functie de care ai primit oferta care te-a nemultumit..
Pentru ca m-ai rugat frumos, eu nu voi mai raspunde, insa, te rog sa faci la fel in schimb, nu mai comentezi la adresa mea.. Multumesc!

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Ce comunitate e asta? Moderatorul te cenzurează.
Mai să fie! Încarc dovada celor trei rate simultane. N-am intrat aici sa ma plâng ci sa schimb ceva ce consider incorect. Și nu ma opresc aici....

Esti ca o furtuna blongro :))) Moderatorul probabil ti-a sters un limbaj mai acid (intra in moderare automat fara interventie fizica) sau atac la persoana ori date personale.
Nu se sterg mesaje care evidentiaza o situatie neplacuta privind compania Orange.
In fine...am si eu rate cu nemiluita,gadgeturi in general dar si cate un telefon,dar mai rar. Telefon scump peste telefon scump la rate nu prea merge. Gadget peste rata de telefon merge.
Platesc catre orange vreo 75 de euro lunar,abonamente si rate cumulate si chiar daca suma e maricica sunt sigur ca nu mi-ar da un telefon in rate odata ce nu am terminat rata la telefonul anterior.
Masuri de siguranta ca peste tot,e de inteles si chiar daca Orange este sigura ca noi suntem niste clienti solvabili din cauza unor reguli stricte nu fac rabat de la ele indiferent de client. Asta e,mai strangem bani si ne luam telefonul fara rate (aceasta ar fi ideal) sau asteptam sa le terminam pe precedentele.
Toate cele bune.

@all: Am spus ca nu mai intervin doar de dragul de a ma repeta, dar pentru ca "am pus mana si am citit" am gasit un pasaj cu dedicatie ... de inalta clasa: "draga interlocutor, opusul înseamnă respect și transparenta, de care tu n-ai auzit încă".
Stimabile, 1. "opusul respectului" este indiferenta cu care ai merita sa fi tratat pentru dorinta ta " rapace" de a pacali furnizorul de servicii. 2. iar "opusul transparentei" mult dorite este exact mizeria pe care o reproduci "irational". Nu stiu si nu ma intereseaza cum isi desfasoara Orange afacerea, dar pentru tine aceasta reprezinta o "lipsa de transparenta". Nici angajatii nu cunosc detaliile afacerii angajatorului, dar tu vrei sa le stii pe toate. Ori nu-ti dai seama de ceea ce ceri, ori.... degeaba am scris aceste randuri.
Pentru mine, la ultima interventie pe topic, verdictul e clar.... Iremediabil.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Citesc și îmi fac cruce! Am nimerit bine??? Sunt singurul client Orange aici, înconjurat de angajați ai companiei care ma împung din diferite părți? Cu câteva excepții, se pare ca da. Aceeasi idee repetata de "cunoscătorul" Flo. Domnule cunoscător, 20 de ani alături de rețea înseamnă marja de profit plătită companiei în schimbul serviciilor. Crezi ca tarifele și ratele conțin doar costuri, nea cunoscatorule? Ți-am pus dovezi în fata și tu ma acuzi pe mine de mizerie? De scris, ai scris ceva. Dar cred ca de citit încă n-ai citit suficient. Asa ca pune mana pe carte, cântărește argumentele, evaluează pozițiile, forța fiecăreia din părți și apoi dă-ți cu părerea.

@blongro bine ai venit în comunitate! Îmi pare rău pentru situația aceasta. Majoritatea membrilor din comunitate sunt clienți Orange, angajații sunt evidențiati prin labelul “Angajat Orange” afișat lângă username, deci îi vei observa astfel.
Comunitatea este mediul în care poți povesti despre experiența ta, bună sau rea, poți întreba despre produsele și serviciile Orange, poți chiar să ajuți alți membri. Ceea ce nu este în regulă este atacul la persoană și un limbaj nepotrivit, acele mesaje intră automat în sistemul de moderare. Îți mulțumim pentru înțelegere.

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC

Ca să faci un boicot cu cap te sfătuiesc sa încerci o vreme abonament la Gigi sau la Telepom si după aia mai vezi tu ...
Cat despre Voda, arunca un ochi pe Facebook la ei ...
Poti face boicot la Ferrari sau Porsche si mere cu Loganul, dar asta nu iti va oferi prea mari satisfactii personale .

Noah
Noah

Noah

User level
Nivel
3
2369 / 5000
puncte
Custom field 2
Noah

@blongro Nu-ti mai bate capul ca nu ai cu cine si nici nu se mertita. Mesaje au fost, sunt si vot fi cenzurate invocand "principiile comunitatii" , mai putin cele ale laudarosilor de serviciu. Aceleasi personaje sunt prezenta si pe softpedia si au aceeasi abordare.

Traim in tara in care "principiile" unei comunitati creata de o multinationala sunt mai presus de Articolul 30 al Constituției României: "Libertatea de exprimare a gândurilor, a opiniilor sau a credințelor și libertatea creațiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare în public, sunt inviolabile."

Ce-ti mai place sa exagerezei...constitutie....libertate ...of...:)))))
Hai,sa ai o zi frumoasa!
Macar tu ai calitatea de a face sa zambesc (aproape) mereu.

Dragi tovarăși, ce mai tura vura. Modelul de business al orange a devenit unul tip "prinde-l și stoarce-l". Ce construire relație, ce fidelizare si loializare... Povesti... Banu' venit rapid, pe termen scurt, este cel mai important. Asa ca sfatul meu este: cereți tot ce sunt obligați sa va dea. Factura print, informare la modificare condiții, print, sms, online... Deveniți clienți grei... Sa simtă ca sunteți parteneri și nu doar surse de profit. Cat despre naivii din aceasta scena... Ii compătimesc!

Daca de referi la factura pe hartie,aceasta a fost scoasa de luna aceasta de la Orange.
Recunosc ca si mie imi place sa storc fiecare euro de la Orange,chiar si juma de euro :))
Iar la negocieri...le fac la "sange" :)

Fiecare vede lucrurile din punctul lui de vedere și consideră că aia e realitatea! Întotdeauna vor exista mulțumiți (nu naivi) și nemulțumiți!
Și eu am avut momente în care nu am fost mulțumit de unele lucruri și acum sunt (de exemplu de gb-iții incluși în Orange home net fix 4g), dar asta nu înseamnă că încep să spun că Orange e nu știu cum (după mai mult de 22 ani), pentru că nu mă ajută deloc acest lucru. Pe segmentul acela am găsit o soluție alternativă, la concurență. Trebuie să înțelegem că nimeni nu este perfect și că nimeni nu ne rezolvă favorabil toate problemele noastre! Din păcate, asta este viața, cu bune și rele! Și știu că o să fiu din nou apostrofat, dar consider că ceea ce spun eu, e doar o părere care poate fi și ignorată, dacă nu convine cuiva.
Întotdeauna este bine să semnalăm problemele, dar calm și fără să credem că tonul amenințător și răstit este soluția salvatoare!

E in regula Vio,nu ai de ce sa fii apostrofat la postarea asta. Ca si tine si eu am ales concurenta (DIGI) pentru internetul prin fibra fiindca Orange (fibra) are slabe sanse sa ajunga in zona mea,asa ca e normal sa incerci sa gasesti alternative. Cert este ca netul 4G Orange n-are concurenta. Eu am cochetat vreo 3 luni si cu un net 4G Telekom dar e mic copil pe langa Orange. Chiar si cu avantajul acela de limitare a vitezei la 1,5 Mbs dupa terminarea resurselor de net,Telekom tot e slab fiindca din proprie expierenta resursele nu ai cum sa le termini fiindca netul lor 4G merge execrabil. Cand ai viteze bune,doua-trei saptamani,cand scade si merge taras cu 5-6 Mbs. O luna a mers constant apoi fluctuatiile au fost din ce in ce mai dese asa ca am decis sa reziliez contractul cu ei. Expierenta mea cu Telekom a fost una dezamagitoare,nu zic ca nu or fi si zone cu acoperire buna (pe acolo pe la ciobanul Ghita) insa la mine nu.Asta e,daca nu experimentezi nu ai de unde sa stii cum sta treaba.

Revin întrucât acest topic s-a transformat în "care rețea este mai ok" în loc de "Orange este irationala":
Este normal ca un abonat să vrea să știe „ce-l mână-n luptă” pe oponentul său (Orange, în acest caz). Ca urmare, oricare dintre ei va face presupuneri, pentru care va folosi în primul rând logica sa. Desigur, abonatul va face propriile calcule, folosind propria logică. Abonatul nu va face efortul de a identifica și alte variante posibile, se va limita la „cea mai rațională” dintre ipoteze (adevărul e doar unul!), de obicei prima care îi vine în minte. În plus, abonatul nu va face nici efortul de a înțelege motivația emoțională a Operatorului Orange, considerând-o de regulă similară cu a lor. Emoțiile sunt însă cele care determină deciziile, rațiunea mai mult le justifică. Astfel abonatul în cauză, din comoditate, va atribui un rezultat prost obținut în discuția cu operatorul Orange, ”iraționalității Orange”. Aceasta însă nu va schimba rezultatul discuțiilor între abonat si Orange.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Multi filozofi pe aici. Chestii grele, profunde! Ma intereseaza: primesc ce trebuie pentru ce ofer! Este compania corecta in relatia cu mine? Am posibilitatea de a-mi spune cuvantul si el sa fie ascultat? Sunt partener sau un numar atasat unei situatie finaciare?
Ce naiba! Lucrurile astea ma intereseaza!!! Iar orange este nu irationala ci lipsita de coerenta in raport cu propriile actiuni. Cititi si luati aminte!

Aoleo....Acum vad. Consilierii sunt si agramati! Maiculita..

@blongro: Am citit si am rascitit, si mai mult m-am si crucit. Nu are rost alt comentariu. Sper sa te lamuresti candva. Eu am incheiat.
PS: Filozofia pentru cei care o inteleg... ajuta. Pentru restul e o piatra de moara.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!