Întrebare fară răspuns

Orange, ai devenit rapace și nerationala?

Eu. Vechime 19 ani și 10 luni în rețea. Curent abonament 30 ME. Expirarea februarie 2021. În prezent, cu o rata de aprox. 80 de lei. MY Orange spune ca pot lua telefon la preț redus. Vreau un telefon în rate cu prelungire abonament.
RĂSPUNSUL ORANGE PE SITE:
NU SE POATE, IAR PREȚUL ÎNTREG SE APROPIE DE CEL STANDARD.
Element de comparatie: soția luat s10 plus cu prelungire abonament 8 euro, 88 lei pe luna. Eu, cu prelungire abonament 30 euro, 110 lei pe luna.
Culmea, deci se poate cu abonament mai mic dacă ești mai aproape de expirare.
Viziunea orange: clientul fidel cu abonament mare este un prost și ne batem joc de el.
Viziunea mea: orange o companie rapace ca majoritatea celor care fac business în România.
Recomandare: boicot.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 3

Aproximativ aceeasi vechime o am si eu si, crede-ma, te inteleg perfect. La Orange, de cativa ani buni, vechime in retea a devenit egala cu zero. Un client nou, venit din portare are acces la oferte net superioare in comparatie cu noi, prostii, care am cotizat lunar aproape 20 de ani.

Si eu am efectuat o simulare de repozitinoare pentru "noile abonamente de mobil" care cel mai probabil au fost reinventate la o bere cu bahetii respectand distanta de siguranta sau cand erau constipati si stateau pe tron. Pretul telefonului ales de mine este identic, indiferent de valoare abonamentului ales.

Restul sunt mici detalii, dar stai linistit ca o sa apara "expertii" comunitatii care vor incerca sa parfumeze rahatul, incarcand sa ne explice ce minutat este Orange, ca ei au gb buni, ca ce oferte minunate au primit ei!

The future is bright, da' in alta retea, preferabil intr-o retea din Canada.

@blongro, nu poti avea 2 rate in același timp, pe acelasi abonament/numar telefon, presupun ca rata pe care ai mentionat-o este pe factura Orange și, ca oferta primita la fidelizarea anterioara a fost cu prelungirea abonamentului pe 24 de luni..
Într-adevăr, in ultimele 6 luni de contract poti face o noua achiziție de telefon si, daca achiti și ratele ramase, atunci, vei putea lua alt telefon in rate cu prelungire de abonament.. eventual unul cu valoare mai mica..
Si mie, dacă încerc sa fac o achiziție de telefon, imi spune ca pe abonamentul prelungit in februarie cu achiziție de telefon, abia în august 2021 pot face o alta achiziție..
Și ca sa fiu în trend, macar o data, și eu am 19 ani și câteva luni.. de fapt 20 si cateva luni, dar, am renuntat la primul abonament, deci nu mai pot dovedi si anul ala.. :)

Dacă ai rate deja, e mai greu să faci altele pe același număr. Sau cel puțin așa se înțelege. Sunt situații, da, în care ieși mai bine la alte abonamente decât la cele mari, ceea ce nu mi se pare în regulă.

@blongro: Defineste "rapace si nerationala". Sa inteleg ca pentru tine opusul termenilor ar insemna "oferitoare de pomeni si pacalita usor"? Fiecare are libertatea sa-si aleaga furnizorul de servicii, iar daca se simte nedreptatit sa discute intai cu acesta si apoi cu terte persoane. Dar faptul ca alegerile personale nu sunt cele mai stralucite, nu ii transforma pe ceilalti in "nerationali". Sunt sigur ca stii ce alternative iti ofera Orange la abonament, iar daca nu iti convin portarea este solutia pentru tine.
Ca sa stii (valabil pentru orice tip de servicii, chiar si bancare): Un new entry intotdeauna va fi favorizat la prima strigare, doar ca atunci ii convine situatia si e fericit. Asta nu inseamna ca ulterior el nu va traversa un episod similar cu al tau. Eu dupa aproape 20 de ani de abonament am preferat un prepay de nici un an inca. Simplu. Traiasca libertatea de alegere.

Falsuri peste tot mai sus. Am avut 3 rate simultan pe factura, deci nu e cazul.
Minciuni cu droaia de la Orange. Exemplul 1: înainte de expirarea unei oferte gratuite, nu trebuie sa va anunțăm ca treceți pe plata. Fals, scrie în condiții.
Exemplu 2: nu va putem oferta din cauza gdpr-ului. Atunci de ce îmi poți trimite sms-uri și emailuri.
Sintagma "din data de... puteți lua un telefon la preț redus" înseamnă că-ți scad punctele TY din prețul standard? Evident ca nu...
Sa va atașez discuția în care consilierul pe minte pe fata cu privire la anunțarea trecerii pe serviciul cu plata? Pentru ca n-am fost anunțat, și-au cerut scuze și am primit compensare la factura.
Asa ca, draga interlocutor, opusul înseamnă respect și transparenta, de care tu n-ai auzit încă. Îmi vine sa rad... Orange păcălita de clienți!!!!!!
Luna trecuta a fost amendata pentru abuz de poziție dominanta. Pune mana și citește!

@blongro Cand Orange o mai baga pe asta cu GDPR, intreaba consultantul cum a fost posibila activarea de abonamente Neflix pe conturile abonatilor fara acordul acestora!

@FaraUnID ai tu ceva cu asa zisii "experti" . In curand te vei numara si tu printre ei, fiindca dupa activitatea ta eu deduc ca nu mai ai mult si vei trece la urmatorul nivel "expert". Atunci cum vei mai comenta la adresa lor facand parte dintre ei?
Eu de cand sunt in comunitate am incercat sa fiu obiectiva si cand a fost cazul am "taxat" Orange-ul.
Referitor la subiectul dezbatut acum, au fost multe dati in care m-am regasit in aceasta situatie avand abonamente de 30 Euro dar facilitati mai putine decat un abonament de 6 Euro. Ma multumea faptul ca puteam lua telefoane in pretul abonamentului. Dar treptat am constientizat ca nu e rentabil si am inceput sa reduc abonamentele, ultima daca reducandu-le pana la 5 Euro fara achizitie de telefoane.
Dar cu schimbarea portofoliului de abonamente urma a fi trecut la abonament de 7 Euro. Asa ca m-am decis sa-l trec la 8 Euro si am achizitionat in rate Samsung Note 10+. Concluzia e nu ca se merita sa ai un abonament mare de 30 Euro ca vei avea resurse asemanatoare cu abonamentele mici si nicio facilitate pentru telefoanele luate in rate. Doar ca vei avea un cost mai mare.
Din cauza acestor politici ale firmelor de telefonie de a da oferte mai bune la portare, clientii ca un raspuns ar putea la fiecare 2 ani sa se porteze de la o firma la alta. :))

Eu am destulă vechime în rețea și nu am putut să fac rate peste rate la același abonament. De aici, am dedus că nu se poate și am și întrebat într-un Shop la un moment dat.
@Miha Z. ,
Sigur, poate se dorește să avem toți aceeași părere sau chiar nu înțeleg repetarea unor lucruri aproape la fiecare topic, sub o formă sau alta. Eu am impresia că sunt unii care știu doar să-i critice pe ceilalți în Comunitate și serviciile și produsele Orange, iar dacă fac alții altfel, imediat ăia sunt nu știu cum. Hai să ne vedem fiecare de treaba lui și să mai acceptăm și alte păreri, chiar dacă nu sunt în consonanță cu ale noastre!
Eu nu prea răspund în general la ,,glumițe'', dar unii ne cred nu știu cum și ei sunt mult superiori.

@blongro, tu ai avut 3 rate pe factura in acelasi timp, pe acelasi abonament/numar de telefon???
Permite-mi sa ma indoiesc..

Ai in link-ul de mai jos, foarte multe informatii despre rate, daca ai timp si bunavointa sa citesti, vei gasi inclusiv raspunsul unui reprezentant Orange.. care spune foarte clar ca-ti poti lua un telefon in rate dupa terminarea ratei anterioare.. si, nu te opreste nimeni sa intrebi si pe acel topic, daca ai intrebari..
Pana nu-mi spune Orange, ca tu, ai avut 3 rate in acelasi timp pe acelasi numar de telefon, doar atat pot sa spun.. Fals!!

https://comunitate.orange.ro/questions/2322933-achizitionarea-produselor-rate-factura

Ti-am spus in ce conditii nu poti avea 2 rate simultan si, in loc sa spui, ca rata de 80 de lei nu este pe acel numar despre care povestesti, ai strigat "falsuri peste tot mai sus", deci in raspunsurile anterioare.. acolo era cazul sa spui ca rata aia de 80 de lei nu este pe acel numar de telefon si scuteai multe vorbe aruncate aiurea.. daca esti nervos, e problema ta, nu este vina niciunuia dintre cei care si-au spus parerea.. si parerile au fost in urma informatiilor prezentate de tine, care sunt incomplete..
Strigi ca este fals, daca spun ca nu poti avea 3 rate pe acelasi numar in acelasi timp si apoi recunosti ca rata nu este pe acel numar de telefon..
Poate si ratele te trag in jos de nu primesti ce vrei tu.. dar, asta nu se va rezolva certandu-te cu alti clienti, pentru ca noi nu avem acces la datele tale si nu stim toate criteriile in functie de care ai primit oferta care te-a nemultumit..
Pentru ca m-ai rugat frumos, eu nu voi mai raspunde, insa, te rog sa faci la fel in schimb, nu mai comentezi la adresa mea.. Multumesc!

Ce comunitate e asta? Moderatorul te cenzurează.
Mai să fie! Încarc dovada celor trei rate simultane. N-am intrat aici sa ma plâng ci sa schimb ceva ce consider incorect. Și nu ma opresc aici....

Esti ca o furtuna blongro :))) Moderatorul probabil ti-a sters un limbaj mai acid (intra in moderare automat fara interventie fizica) sau atac la persoana ori date personale.
Nu se sterg mesaje care evidentiaza o situatie neplacuta privind compania Orange.
In fine...am si eu rate cu nemiluita,gadgeturi in general dar si cate un telefon,dar mai rar. Telefon scump peste telefon scump la rate nu prea merge. Gadget peste rata de telefon merge.
Platesc catre orange vreo 75 de euro lunar,abonamente si rate cumulate si chiar daca suma e maricica sunt sigur ca nu mi-ar da un telefon in rate odata ce nu am terminat rata la telefonul anterior.
Masuri de siguranta ca peste tot,e de inteles si chiar daca Orange este sigura ca noi suntem niste clienti solvabili din cauza unor reguli stricte nu fac rabat de la ele indiferent de client. Asta e,mai strangem bani si ne luam telefonul fara rate (aceasta ar fi ideal) sau asteptam sa le terminam pe precedentele.
Toate cele bune.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!