Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Mama mea are cont orange, care de 2 ani aproximativ, cand vrea sa intre in cont apare ca este cont inactiv. De ce apare asa si cum se poate rezolva?
Răspunsuri
Buna! Este posibil sa fi cerut cineva la un moment dat dezactivarea contului?
A fost vreodata folosit acel cont?
In mod normal, doar Orange face asta, la cererea clientului..
Nu imi amintesc, mereu cand a fost intr-un orange a fost cu mine si nu imi amintesc. La telefon nu cerut asa ceva sigur ca ea nu suna la orange. Dar cum se poate reactiva?
Nu știu exact pasii pe care i-ai făcut cand ti-a arătat cont inactiv..
Ai un user și o parola, adica le știi și asa ai încercat?..
Daca asa ai încercat și n-a mers, eu as zice sa încerci apasand pe My Orange, apoi pe "Nu ai cont? Înregistrează-te".. Ar trebui să-ți ceara email, numar de telefon si sa setezi o parola, plus bifa pe cele pătrățele mici, cu termeni și condiții si declar ca am peste 16 ani.. Datele pe care le oferi nu trebuie sa fie deja asociate cu alt cont My Orange.. iar, pe numărul de telefon, se va trimite și un cod, pentru a se putea finaliza crearea contului..
Parola nu o mai stiu. Dar pt nr ei de telefon si adresa de mail este deja un cont si nu pot sa fac altul
Daca ai incercat sa creezi un cont cu aceste date si nu te-a lăsat, dandu-ti mesaj ca deja exista, atunci încearcă prin "resetează"..
@Cristina, ne vom interesa la colegii noștri și vom reveni.
Poți posta aici, te rog, un screenshot cu mesajul în care apare cont inactiv? (ascunzând datele personale de autentificare).
@cristina_24: numarul mamei tale pentru care este contul creat este pe abonament sau prepay? La prepay trebuie sa fie in perioada activa, altfel numarul apare ca "suspendat".
Este abonament
Pentru abonament "neregulile" se rezolva doar cu operatorul de telefonie, adica Orange. Daca nu merge nici o varianta de recuperare (resetare) parola, atunci nu ai alta varianta. Ai incercat cu adresa de email, nu cu numarul de telefon aferenta contului?
@Cristina, s-a rezolvat cu contul Orange inactiv? Este în regulă acum?
DanielaH a răspuns
FLo_1 a răspuns
cristina_24 a răspuns
FLo_1 a răspuns
DanielaH a răspuns
Jay a răspuns
cristina_24 a răspuns
Jay a răspuns
cristina_24 a răspuns
Jay a răspuns
cristina_24 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.