Întrebare cu răspuns(uri)

Activare cont Netflix fraudulos din My Orange

Se pare că acu ceva timp, unele conturi My Orange au fost hacuite/sparte și mai mulți abonați au fost premiați cu opțiuni Netflix de care nu au știut și a venit data scadenței. Verificați contul My Orange sa nu aveți și voi cont Netflix activat. Cunoașteți astfel de cazuri? De exemplu.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Vă asigurăm că o eventuală accesare a conturilor nu a fost/ nu este realizată în urma unor probleme de securitate ale sistemelor Orange.
Pentru cazurile menționate de Razvan în postare, recomandarea colegilor noștri este să verificați facturile detaliate pentru informații legate de activarea opțiunilor, dezactivarea Netflix-ului din cont și, bineînțeles, păstrarea măsurilor de siguranță (modificarea parolei la contul My Orange, a adresei de e-mail, stabilirea unor parole sigure și diferite pentru fiecare cont în parte).

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (43)

Da (13)

23%

13 membri au votat cu DA

43 membri au votat cu NU

23% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Raspunsul meu precedent a fost destul de emotiv recunosc. Am fost foarte enervat cand am vazut din nou netflix pe factura. Am sunat la serviciul clienti si m-au asigurat ca voi primi si luna viitoare o reducere la factura si mi-au promis ca nu va mai aparea o noua plata catre netflix. Vom vedea, sper ca se va rezolva.

@anf_k, oameni suntem, mai gresim, ne mai enervam.. toti reactionam la fel, cand vedem pe factura ceva ce n-am cerut..
Important e sa se rezolve.. :)

@anf intre timp te uiti la Netflix gratis atata vreme cat Orange iti returneaza banii. Hai ca nu-i chiar asa de rau :))

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

@Ascary, nu pot accesa acel cont activat fraudulos, nu știu parola. Și în plus eu am de mai mulți ani cont Netflix personal, nu îmi mai trebuia altul.

Buna ziua si eu am prins neplacutul bonus de a avea 2 servicii Netflix pe factura Orange. Dupa convorbire cu un operator Orange acesta a confirmat o problema si mi-a amanat plata pana la urmatoarea data de facturare (in vedere regularizarii in factura urmatoare). Luand in considerarere acest lucru am platit parte de factura pe care o datoram si am asteptat linisti rezolvarea. Din nefericire o a aparut noua eroare "din motive tehnice" si nu s-a procesat corect amanarea platii si m-am trezit siu cu serviciile suspendate. Asa ca ce fortat de inprejurari am platit si restul facturii am intrat din nou contact cu un operator Orange pentru confirmarea platii si ridicarea suspendarii si uite asa in lumina ultimelor intamplari stau si ma intreb daca situatia se va rezolva (mai am zece zile pana la urmatoarea factura si om vedea daca va fi bine). Partea proasta e ca in MyOrange vad ca au fost activate 2 conturi Netflix - dar nu exista detalii cum ar fi adresele de e-mail asociate conturilor.

@stef1976 trebuie sa existe ceva optiune in MyOrange acolo unde vezi cele 2 abonamente active Netflix prin care sa selectezi "am uitat parola" / "reset password" a contului Netflix si in felul acesta sa poti vedea adresa de email folosita fraudulos, iar apoi sa suni direct la Netflix Romania si sa blochezi acele adrese de email.
In cazul meu, adresele de email folosite erau foarte ciudate, cifre si litere fara nici un sens iar la final @yahoo.com, neavand nici o legatura cu adresa de email din contul MyOrange.

Am incercat in acest mod dar faptul ca eram deja conectat la un cont netflix ma loga automat la contul folosit anterior. Am reusit dupa decontare de la contul utilizat sa vad adresele de Netflix utilizate fraudulos. Avand aceste adrese am sunat la Netflix si un operator a sters conturile instantaneu. In acest moment dupa interactiunea cu operatorul Netflix si in MyAccount apare plata dezactivata pe conturile cu problema (initial am incercat dezactivarea din contul orange si de 2 saptamanai era operatiune in procesare). Problema ramane ca daca eu am anuntat la Orange de mai bine de 2 saptamani aceasta problema, pe care operatorul Orange a recunoscut-o telefonic, de ce nu au facut nimic in aceasta privinta.

Va dura in jur de o luna, doua pana se rezolva efectiv situatia si din partea Orange. Eu am asteptat dupa ei prima luna si cand am vazut ca dupa suspendarea din contul MyOrange tot imi apare ca si activ abonamentul Netflix, am sunat direct la Netflix Romania, s-a dezactivat plata iar de atunci nu am mai avut problema asta.
Intre timp si cei de la Orange au emis un credit pentru sumele de abonament fraudate, si in final s-a reglat totul. Trebuie doar sa ai rabdare de fier si sa insisti la Orange cu primirea creditului pe urmatoarea factura.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!