Întrebare cu răspuns(uri)

Activare cont Netflix fraudulos din My Orange

Se pare că acu ceva timp, unele conturi My Orange au fost hacuite/sparte și mai mulți abonați au fost premiați cu opțiuni Netflix de care nu au știut și a venit data scadenței. Verificați contul My Orange sa nu aveți și voi cont Netflix activat. Cunoașteți astfel de cazuri? De exemplu.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Vă asigurăm că o eventuală accesare a conturilor nu a fost/ nu este realizată în urma unor probleme de securitate ale sistemelor Orange.
Pentru cazurile menționate de Razvan în postare, recomandarea colegilor noștri este să verificați facturile detaliate pentru informații legate de activarea opțiunilor, dezactivarea Netflix-ului din cont și, bineînțeles, păstrarea măsurilor de siguranță (modificarea parolei la contul My Orange, a adresei de e-mail, stabilirea unor parole sigure și diferite pentru fiecare cont în parte).

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (47)

Da (15)

24%

15 membri au votat cu DA

47 membri au votat cu NU

24% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 3 din 5

Mda, treaba pare destul de groasă, mâine aștept și eu factura și cred ca ma aștept la facturare de cont Netflix.
Probabil toți vor fi despăgubiți de către ORO, depuneți sesizare ca să știe de ele, fie despagunesc pe toți, în semn de respect față de clienți și abonații vor aprecia acest lucru.

Aceeași problemă și la mine. M-am trezit cu Netflix pe factură. Am sunat și după lungi discuții mi s-a înregistrat o cerere cu soluționare/răspuns în 15zile.
Eu chiar am cont de netflix cu același număr de telefon și aceeași adresă de email. Nu este activat momentan. Dacă se activa îmi apărea, îmi trimitea confirmare Netflix. Nici nu cred că poate folosi altcineva numărul meu de telefon pentru a activa alt cont.

În contul Orange nu găsesc nici opțiunea de activare nici cea de dezactivare a serviciuliu.
Nu am primit confirmare nici de la Netflix nici de la Orange cu activarea opțiunii.
Ipoteza oferită de consultanții Orange este greșită pentru că Netflix trimite confirmări peste confirmări și repet, am deja cont cu numărul respectiv de telefon.
E clar o problemă Orange și trebuie să învețe să trateze problema. Nu să trimită oamenii la poliție.

PS: Nu mergeți la poliție fără o hârtie sau punct oficial de vedere oferit de Orange. Eventual cu detalii de accesare a contului - dacă asta e punctul oficial Orange.

@ DanielaH: Nu ajută cu nimic faptul că vedem activarea opțiunii la ora X pe factură. Nu folosește. Eventual să ne ofere informațiile de activare Orange. Data accesării contului, locația, device, țara, etc. Eventual cu aceste informații putem merge la poliție dacă presupunem că ne-a fost contul spart.

CosminT
CosminT

CosminT

User level
Nivel
0
12 / 100
puncte
Custom field 2
CosminT

Am patit si eu "premierea" Netflix la ultima factura ORANGE. Am intrat din contul My Orange pe chat cu un operator ce mi-a sugerat sa schimb parola contului ORANGE si sa platesc factura integral ca sa evit posibilitatea suspendării serviciilor pe motiv de neplata. La insistențele mele mi-a spus ca in acest moment toate abonamentele Netflix cu plata pe factura sunt inchise si a fost suspendata posibilitatea de a activa abonamente Netflix cu plata pe factura. Ce sa zic ? RUSINE ORANGE !!!

Salutare! Si eu am paít acelasi lucru, am luat legatura cu serviciul clienti si dupa ceva timp de verificari mi-au spus sa platesc factura asa cum este acum si data viitoare imi va veni cu minus valoarea abonamentului netflix. Mi-au recomandat si mie sa-mi schimb parola si sa dezactivez optiunea (pe care nu am gasit-o niciunde). Nu am fost pus sa sun la politie si se pare ca imi voi recupera banii la factura urmatoare, a fost foarte politicos operatorul si am apreciat asta. La fel ca si la ceilalti nu am gasit nici un fel de log la sectiunea activitati care sa-mi indice activarea optiunii netflix. Si bineinteles nu mi s-a cerut nici o confirmare din partea Orange sau Netflix pentru o astfel de activare. In fine, daca se tin de cuvant si viitoarea factura imi va veni pe minus, nu o sa am nimic sa le reprosez, in caz contrar un apel la OPC va urma cu siguranta.

Cei care au activat Netflix pe abonament ORO anterior perioadei în care s-au activat fraudulos, rămâne în continuare activ. Al meu rămâne activ, în folosesc de prin toamna lui 2019.

Cred că nu se mai poate activa tot din cauza faptului că există probleme.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Am patit acelasi lucru, am sunat si astept solutionarea cazului. Problema mea e ca am facut deja plata(crezand ca sunt 2 facturi, azi e 1 Iunie) si banca nu o poate anula.

Culmea e ca am o sezizare deschisa pe tema asta din 22.05- insa nu eu am sunat sa o fac.
E clar o bresa, astept solutionarea problemei, in caz contrar, am mai colaborat cu cei de la OPC, cu siguranta se asigura sa fie problema rezolvata.

Razvan, te-as sfatui sa iti revizuiesti logica. Cand numitorul comun al tuturor persoanelor care trec prin asta este platforma voastra si tu negi ca vina v-ar apartine nu faci altceva decat sa folosesti un script pe care l-am auzit de la colegii tai de la relatii clienti.
Nu neg faptul ca vina ne-ar apartine partial pentru ca nu am verificat periodic contul orange, sau ca parolele nu au fost suficient de puternice, insa Compania Orange nu isi asuma nicio responsabilitate, astfel:
1. nu imi poate prezenta o istorie a detaliilor de logare in contul meu orange sau a IPurilor prin care am avut acces la site
2. nu si-au notificat niciunul dintre clienti imediat cand au aflat despre acest incident de securitate
3. nu au protocoale se securitate suficient de puternice incat sa trimita un sms/ email automat atunci cand o optiune este activata online
4. nu sunt dispusi sa ia nicio masura in aceasta privinta si nu vor scadea costurile de facturare petru ca de ce ar face asta.
Prefer sa raman sub anonim, insa am reclamat la politie, la ANPC si la DPO-ul vostru, din punctul meu de vedere asta este incalcare de GDPR.

@name_unknown, inteleg ca te-a deranjat ceva, ca ai facut sesizari, este dreptul tau, dar, cred si ca trebuie sa citesti cu mai multa atentie comentariie lui Razvan.. Si el spune ca sunt probleme, isi exprima nemultumirea si, Razvan, nu este angajat Orange, deci nu este platforma lui.. Este client, ca si mine, ca si tine, ca majoritatea de aici..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Interesantă logica asta că Razvan este ,,angajat Orange"! Dar de unde o fi aflat? Mai glumim și noi!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

În cazul în care vă ajută cu ceva, mi-a fost indicat următorul link https://help.netflix.com/en/node/22614 după ce am vorbit cu cineva de la Netflix.
Pentru cazul meu, se pare că NU există un cont de Netflix creat pentru numărul de telefon pe care mi-a venit factura de servicii nesolicitate...
NU există cont nici pentru emailul pe care este făcut contul de Orange...
Ce să înțelegem? Că suntem facturați pentru servicii pe care NU le-am solicitat, dar nici măcar NU există?

@nume_anonim, cred că nu ai citit cu atenție ce am scris mai sus. Părerea mea este că aplicația My Orange a fost spartă de hackeri și a fost furată o parte din baza de date, din această cauză la o parte din clienți li s-au activat fraudulos conturi de Netflix. Ca și în cazul Yahoo, este recomandabil să se schimbe parola My Orange.
Am observat zilele trecute că se poate reactiva din nou abonamentul Netflix, pesemne că au remediat breșa de securitate.
Nu sunt angajat ORO, doar un abonat vechi, de prin 2004.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!