Întrebare fară răspuns

Experienta neplăcuta cu serviciul clienți

Bună ziua! Cine ma poate ajuta cu o problemă? Am sunat astăzi la 300 pentru a solicita mai multe informații. Am fost preluat de către domnul Ionuț, căruia i-am solicitat câteva informații. La început mi le-a oferit, însă după ce l-am rugat sa ma ajute cu ceva, acesta a devenit brusc agresiv verbal, a ridicat tonul și mi-a răspuns, citez: "Nu va mai ofer alte informații" și mi-a închis apelul ! Menționez faptul ca mi se întâmplă de foarte multe ori acest lucru... Sa fiu luat peste picior, sa se strige la mine, sau sa mi se închidă apelurile! Și nu știu ce sa fac! Am făcut "n" sesizări, dar tot degeaba! Să-mi fie cu iertare, dar sunt scârbit de tot ceea ce înseamnă Orange, de felul în care sunt tratat! PS. Am înregistrat apelurile cu o aplicație.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
250 / 750
puncte
Custom field 2

Răspunsuri

Pagina 3 din 3

@Mircea Dumitru Problema ai descris-o chiar tu aici si ai tinut sa o si accentuezi. Eu am tras o concluzie bazata pe comentariile tale.

Faptul ca tu ai primit o reducere la plata abonemnatului nu inseamna ca ai avut dreptate si ca operatorul s-a simtit cu musca pe caciula, asa cum ai incercat tu sa evidentiezi triumfator.

Acea reducere a fost acordata ca si masura compensatorie pentru situatia in sine, nu pentru faptul ca operatorii ti-au inchis apelul si ai inceput tu sa ameninti ca ai inregistrarile convorbirilor. Chiar in mesajul postat de tine si sters ulterior din motive de confidentialitate era mentionat negru pe alb "Ne cerem scuze pentru situatia creata" si nu pentru faptul ca ti-a fost inchis apelul.

Acestea sunt formularile clasice in materie de Customer Support si care se invata inca din prima zi de training: Prima data iti ceri scuze pentru situatia creata chiar daca situatia in sine nu este suma unor greseli din partea operatorului si chiar daca (,) clientul este principalul vinovat de situatia creata. Primul lucru dupa ca asculti ce are clientul de spus este acela de a-ti cere scuze pentru situatia in sine.

Sa nu traiesti cu impresia ca Orange s-a emotinat si ca ti-au facut nu-stiu-ce favor tine CLIENTUL care inregistreaza pe blat convorbirle cu operatrii de la Servicul Clienti pentru ca mai apoi sa santajeze cu ele.

Incredibil ce comunitate! Sa va adunați toți împotriva mea! Eu am fost sincer și v-am expus întreaga situație. O cunoștiință care lucra la call centrul Orange mi-a spus ca un operator, indiferent de situație, nu are dreptul sa vorbească urat, sa te jignească! Doar dacă îl înjuri are dreptul sa îți inchida apelul. Iar dacă ție "Nu va mai ofer nicio informație" ți se pare ok pentru un operator, sa mi fie cu iertare, dar încurajezi astfel de comportamente!

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
250 / 750
puncte
Custom field 2

Citez:
"Destept mai ești! Judeci omul fără sa știi care e problema!"
"Eu am fost sincer și v-a expus întreaga situație."
Ca sa nu mai comentez eu, ca poate nu inteleg ce vrea sa spuna.. Nici eu nu vreau sa pun pariu.. :)
Consider doar ca, daca nu dai importanta argumentelor care situeaza 1 persoana de o parte si altele 10 de partea cealalta, problema nu este la cei 10 si ar trebui sa-ti dea de gandit..
De asemenea, nu cred ca este ok nici sa suni doar sa stresezi un consultant cu chestii pe care le poti vedea in contul tau, pentru ca stii ca el n-are voie sa reactioneze.. si el tot om este.. si nu stii cati au sunat in ziua aia sa vada cat de rezistent e..

Si iarasi ajungem in faza in care, in ecuatie, intervine cineva care are o cunostinta, care are un var, care este nepotu' lu' vecinu' , care este coleg cu fratele lu' nevasta, si care cunoaste el pe cineva care la un moment dat a udat florile intr-un Call Center......

Eu nu incuraj pe nimeni cu nimic. Eu am tras unele concluzii bazate pe afirmatiile tale. Asta nu inseamna ca trebuie sa incurajez apelarea constanta la Servicul Clienti, pentru informatii care sunt disponibile la 1 click distanta, in timp ce multi alti utilizatori cu probleme reale asteapta sa fie preluati de un operator.

@Mircea, îți mulțumim ca ai împărtașit cu noi, aici în Comunitate, experiența ta. Am convingerea că a fost un caz izolat și sperăm ca el să nu afecteze relația ta cu Orange.
Te mai așteptăm în Comunitate cu întrebări noi, răspunsuri și vești bune.
Și pentru că ne dorim o atmosferă prietenoasă și constructivă în Comunitate, vom închide topicul aici. Mulțumim.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!