Întrebare fară răspuns

Nu pot să fac o amânare de platā

Salutări, tot încerc de ieri să-mi amân plata abonamentului,dau la 100# parcurg pașii și când dau la amânare plată îmi zice că nu se poate. Nici pe aplicația my orange nu îmi arată. Ce e de făcut în cazul ăsta? Mulțumesc

Răspunsuri

Salut! Poţi să obţii o amânare de la plată a facturii tale prin una dintre următoarele modalităţi:

fie din contul tău My Orange, secțiunea Sumar - Plătește factura,
fie accesează *100#, ramura 1 - Cronos, factura şi plăți, subramura 6 - Amânare plată
sau apelează gratuit Serviciul Clienți, la numărul 300, ramura 2 - Cronos, facturi, plați și reîncărcare PrePay, apoi apasă tasta 4 dacă dorești amânarea facturii curente.
Daca nu merge, trimite un mail la serviciul.clienti@orange.ro, și explică situația.

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Salut, Alex, și bine ai venit în Comunitate!
Ne oferi, te rog, mai multe detalii? Ce se întâmplă când apelezi la *100#? Primești vreun mesaj de eroare? Ce nu îți arată în My Orange?
Găsești și aici mai multe informații https://comunitate.orange.ro/questions/1981421-conditiile-obtine-amanare-platii

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut,Daniela. Când dau la *100# și urmez pașii primesc acest mesaj. Apelez și la 300 și la fel îmi spune. Iar în aplicația my orange, era la sumar o căsuță unde era și pt amânarea plății. Lucrul ce eu nu-l mai am. O să trimit și un email așa cum a spus teacher .

@Alex, care mai este situația? Ai reușit să faci amânarea la plată? Ai mai avut erori în aplicații?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!