Întrebare fară răspuns

De unde pot proveni costurile suplimentare pe factură?

Am observat în ultima perioadă câteva situații postate în Comunitate referitoare la facturi “încărcate” datorită costurilor suplimentare; așa că ne-am gandit să sumarizăm aici cele mai frecvente situații în care pot aparea astfel de costuri justificate pe factură:

 

1. Costuri suplimentare din date mobile

  • dacă aveți un abonament care nu include resurse de date și ați folosit Internetul
  • dacă aveți un abonament care include resurse de date, dar ați consumat aceste resurse și ati folosit in continuare serviciul de Internet

 

2. Costuri suplimentare din MMS/ SMS, dacă nu sunt incluse în abonament sau dacă ați depășit resursele incluse

 

3. Costuri suplimentare din roaming

  • dacă ați depăsit limita de consum date in roaming SEE (https://comunitate.orange.ro/questions/2314589-functionare-roaming-see
  • dacă v-ați depăsit resursele disponibile în roaming incluse în abonament 
  • dacă ați fost într-o zonă pentru care nu aveați resurse de roaming incluse
  • dacă ați efectuat apeluri/ trafic de internet în roaming la graniță

 

4. Costuri suplimentare din apeluri internaționale

  • dacă v-ați depăsit resursele disponibile  incluse în abonament 
  • dacă ați sunat în afara ariei în care se pot utiliza minutele internationale (puteți verifica aici lista de prefixe pentru care apelurile nu sunt incluse în abonament: https://www.orange.ro/prefixe/)

 

5. Costuri suplimentare din apeluri la numere premium (0900xxxx, 0800xxxx) sau la numere scurte parteneri (inclusiv donații, concursuri, jocuri, televot, taxă pod, parcări etc.)

 

6. Costuri suplimentare din reincarcari prepay

 

Pentru a evita astfel de situații vă recomandăm să folosiți aplicația My Orange din Google Play sau App Store. Acolo aveți acces la toate informațiile despre factură, consum și detaliile convorbirilor efectuate pe întregul cont. 

În plus, puteți verifica costul suplimentar și de pe fiecare număr al contului, dacă apelați 415 sau *115# de pe numărul respectiv.

 

Dacă v-ați mai confruntat și cu alte situații, va rugăm să le postați aici. În acest fel vom ajuta și alti membri ai Comunității să știe de unde pot proveni și, de ce nu, să evite costurile suplimentare.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 2 din 2

Primesc de pe data de 4 martie mesaje orange privind plata sumei de 1,18€ pentru jocuri pe telefon. Nu am nici un joc pe telefon . Aș vrea să știu de unde provine și ce joc pe telefon poate fi atâta timp cât eu nu ma joc pe telefon . Mulțumesc.

Lucrețica
Lucrețica

Lucrețica

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
Lucrețica

@Lucrețica, bun venit în Comunitate!
Uite aici un topic dedicat abonării/ dezabonării la Orange Games - https://comunitate.orange.ro/questions/2438786-orange-games-cum-ma-abonez-si-dezabonez
Te așteptăm să revii acolo dacă mai ai întrebări sau nelămuriri.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!