Întrebare fară răspuns

Scadere Viteza Internet - Coronavirus?

Salutare! Voi ce viteze la internet aveti in aceasta perioada de criza generata din cauza virusului Corona? Va rog sa precizati cat mai multe detalii (zona, ora, 4G, banda, calitatea semnalului etc)

Eu am observat in ultimul timp o scadere considerabila de viteza in Timisoara...

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 3 din 5

da, e adevarat au limitat internetul la 2mb si pe download si pe upload, puteau ma macar sa anunte, am sunat si eu la ei si am deschis ticket, dar doar povesti.
mie imi mergea cu 60mb in zona rulara acum nu mai treci de 2mb, se vede clar e pusa limitare.
asta e, plecam inapoi la vodafone, macar la aia merge si acum cu vreo 15mb

100% limitat, am probat la toate orele posibile cu telefon, tableta, router4g, router cu antena mimo externe, daca nu era limitat treceai macar odata de 2mb, macar la 3-4 dimineata sa spunem. puteau macar sa anunte caci de anul trecut devenisem "fan" orange, dar acum nu am ce face decat sa i las in urma.

Si la mine aceeasi situatie. Am vorbit deja cu 6 operatori, fiecare imi spune altceva.
Unul imi spune ca sunt lucrari, altul ca nu sunt lucrari. Unul imi spune ca e de la telefon, ii arat ca nu e de la telefon. Altul imi spune ca tehnicienii zic ca datele functioneaza in parametrii normali.
Unii mi-au rezolvat problema cu o resetare din sistem, dar problema a revenit la scurt timp dupa.
Am facut un ultim apel pe mail sa mi se rezolve problema datelor inainte sa escalez la protectia consumatorului.
Inteleg si situatia data, dar cu siguranta nu este nevoie de o scadere atat de drastica a vitezei.
Atata timp cat eu platesc cati euro consider eu pe luna pentru servicii de date mobile 4G, am pretentia sa fie viteza de 4G, nu viteza de CEL PUTIN 50 de ori mai mica decat era in mod normal.
Inteleg si daca sunt lucrari de mentenanta, dar nu mi se pare normal sa dureze deja de o saptamana.
Orange nu da niciodata gres cand e vorba sa iti opresca datele la ora 00:00 in ziua cand expira daca nu ai reincarcat deja, si nu cred ca imi vor da saptamana asta lipsita de date 4G inapoi.

Faci o sesizare scrisă la serviciul. clienti@orange.ro, unde le explici clar cum stă treaba. De acolo te vor suna oameni de la Departamentul Tehnic sau care știu despre ce este vorba.

am facut eu, si: "In urma sesizarii dumneavoastra am trimis situatia in Departamentul Tehnic, urmand sa fiti contactat in termen de 4 zile lucratoare."

azi au trecut deja 4 zile

Și eu am facut sesizare și ieri am fost contactat de la departamentul tehnic. Am trecut prin tot protocolul lor, de la adresa, la verificarea apn-ului. Recomandarea Orange a fost sa folosesc 3G+ , și mi-au spus că în perioada asta de criză cel mai probabil la fel va merge, cu luminarea aceia de 1.9/1.9Mbps. Nici mie nu mi se pare normal sa plătesc pentru viteze de 4G+ și să am doar viteza de 3G+.... Mi-am luat o cartela Digi și sunt surprins sa vad ca la ei internetul merge decent în exterior pe 4G. Am constant viteze de peste 30 Mbps download.

Dezamajitor Orange...

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!