Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Resurse inexistente în aplicația My Orange?!

Salut! De aproximativ o săptămână, aplicația My Orange îmi arată că resursele sunt inexistente.. Pe toate 4 abonamentele..
Nu îmi fac nicio grijă pentru că am nelimitat, dar, vreau să știu ce se întâmplă.
A mai întâmpinat cineva situația asta, știți de ce se întâmplă asa?
Mulțumesc!

Nici la mine nu mai arată, după ultimul update de acum 2 zile. Câteodată un update mai repară lucruri, dar strică altele.
L.E. Am intrat în Google play, căutat aplicația My Orange, deschis din magazin și resursele sunt afișate iar.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (3)

100%

3 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 1 din 2

Da,Jay. Aceeasi problema o aveam si eu. A primit o noua actualizare alaltaieri (daca nu ma insel),iar de azi mie nu mai imi arata aceasta eroare, oricand as intra in aplicatie. S-ar putea sa fie din cauza ca la *115# de acum arata GB in loc de MB la internet, si s-o fi dereglat ceva cei care lucreaza la acest sistem de informatii.

Nici la mine nu mai arată, după ultimul update de acum 2 zile. Câteodată un update mai repară lucruri, dar strică altele.
L.E. Am intrat în Google play, căutat aplicația My Orange, deschis din magazin și resursele sunt afișate iar.

Am urmat si eu pașii tai Răzvan.. Apoi, după ce am deschis din nou aplicația din telefon au aparut si aici resursele..
Mulțumesc pentru răspunsuri..

Nu va funcționa. Nici prin resetare cont prin helper nu a mers.
Am făcut prin Orange helper pe Softpedia.
Singura metoda e trecerea rapida a degetului pe chenarul in care ar trebui sa fie acele cercuri cu resurse.
Din păcate trebuie răbdare.
O ia fie din a doua, a treia, a patra încercare.
Dar asa isi revine.
Dupa aia o luați de la capăt la o noua curiozitate în legătură cu resursele.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2616 / 5000
puncte
Custom field 2

Da, asa e.. Se pare ca este o problemă cu aplicația My Orange.. dar si cu varianta veche a My Orange desktop..
În continuare sunt probleme de afisare resurse si dupa reinstalare.. Trebuie reincarcata de mai multe ori pagina, de la deschiderea aplicației, pentru a vedea resursele.. altfel scrie resurse inexistente..
Pana acum o saptamana nu s-a mai întâmplat asta niciodata.. cel puțin mie nu..

Exact, e deranjant.. eu am nelimitat si tot ma deranjeaza, dar pe cei care trebuie sa verifice pentru ca au resurse limitate sau sunt plecati din tara?!.. Sa speram totusi ca nu are legatura cu virusul, ca daca afecteaza si in online va fi si mai dificil cu platile :)

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!