Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Resurse inexistente în aplicația My Orange?!

Salut! De aproximativ o săptămână, aplicația My Orange îmi arată că resursele sunt inexistente.. Pe toate 4 abonamentele..
Nu îmi fac nicio grijă pentru că am nelimitat, dar, vreau să știu ce se întâmplă.
A mai întâmpinat cineva situația asta, știți de ce se întâmplă asa?
Mulțumesc!

Nici la mine nu mai arată, după ultimul update de acum 2 zile. Câteodată un update mai repară lucruri, dar strică altele.
L.E. Am intrat în Google play, căutat aplicația My Orange, deschis din magazin și resursele sunt afișate iar.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (3)

100%

3 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Da,Jay. Aceeasi problema o aveam si eu. A primit o noua actualizare alaltaieri (daca nu ma insel),iar de azi mie nu mai imi arata aceasta eroare, oricand as intra in aplicatie. S-ar putea sa fie din cauza ca la *115# de acum arata GB in loc de MB la internet, si s-o fi dereglat ceva cei care lucreaza la acest sistem de informatii.

Am urmat si eu pașii tai Răzvan.. Apoi, după ce am deschis din nou aplicația din telefon au aparut si aici resursele..
Mulțumesc pentru răspunsuri..

Am reinstalat aplicația.. Revin cu feedback, după ce văd dacă se mai repetă.. Momentan, mi-a arătat resursele din start..

Nu va funcționa. Nici prin resetare cont prin helper nu a mers.
Am făcut prin Orange helper pe Softpedia.
Singura metoda e trecerea rapida a degetului pe chenarul in care ar trebui sa fie acele cercuri cu resurse.
Din păcate trebuie răbdare.
O ia fie din a doua, a treia, a patra încercare.
Dar asa isi revine.
Dupa aia o luați de la capăt la o noua curiozitate în legătură cu resursele.

Da, asa e.. Se pare ca este o problemă cu aplicația My Orange.. dar si cu varianta veche a My Orange desktop..
În continuare sunt probleme de afisare resurse si dupa reinstalare.. Trebuie reincarcata de mai multe ori pagina, de la deschiderea aplicației, pentru a vedea resursele.. altfel scrie resurse inexistente..
Pana acum o saptamana nu s-a mai întâmplat asta niciodata.. cel puțin mie nu..

Exact, e deranjant.. eu am nelimitat si tot ma deranjeaza, dar pe cei care trebuie sa verifice pentru ca au resurse limitate sau sunt plecati din tara?!.. Sa speram totusi ca nu are legatura cu virusul, ca daca afecteaza si in online va fi si mai dificil cu platile :)

Ai internet nelimitat fiindca ai primit bonus nelimitat de ziua ta dar o sa vina vremea cand si tu vei vrea sa citesti instant resursele :)

Ascary, eu si acum vreau sa le citesc instant :)))
Din fericire am ceva gb de net pentru vechime, plus ce am in abonamente.. Dacă se păstrează conditiile astea in niciun caz nu voi avea probleme gen net insuficient.. dar, tot vreau sa le vad acum :D

Eu zic ca a dat Orange la bonusuri de net ca nu prea mai poti sa te plangi de resurse "inexistente". In aceasta perioada chiar avem nevoie cu totii. Sunt profesori care tin lectii online si un trafic mare le este de ajutor.

Mulțumim tuturor pentru feedback! Am transmis situația semnalată de voi colegilor de la Online.
@Jay, înțegeg că s-a rezolvat și acum informația este corectă în aplicație?

⁴Nu s-a rezolvat!.. Inițial asa am crezut, dar, nu... A mers doar la început.. Nici după reinstalarea aplicației.. Trebuie să reincarc pagina de cel puțin 3 ori ca să apară resursele.. La deschiderea aplicației apare exact cum am scris in intrebare si trebuie sa apas pe pagina "consum" din aplicație de mai multe ori până apar resursele... ca un fel de refresh..

Situația este în atenția departamentului nostru tehnic. Vă vom ține la curent aici când va fi complet remediată.
Mulțumim pentru înțelegere!

La mine nu se văd resursele incluse, dar restul lucrurilor le pot vedea și în aplicație! Bine că pot fi vizibile pe laptop!

Am primit răspuns de la dezvoltator din magazin play al aplicației.
Se depun eforturi.
Am instalat și dezinstalat de o mie de ori aplicația, le am dat si o stea la rewieuri.
E haiul naibii într o tara de it iști scutiți de taxe și impozite sa nu găsești macar unul in stare sa facă naibii o aplicație de doi franci sa funcționeze.
Tutea si Caragiale mereu actuali in tara asta.

Salut!
Avem confirmarea că situația a fost remediată.
Vă rugăm să verificați și voi dacă totul este OK acum și vizualizați corect resursele în aplicația My Orange.
Mulțumim!

Confirm ca momentan funcționează cu bine.
O mai urmăresc o perioada insa.
Mulțumesc pentru răspuns și pentru implicare.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!